quote:Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen wie gaat Roger eraf SCH, of verklap je dat niet?
Ik weet de setstanden ook alquote:Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen wie gaat Roger eraf SCH, of verklap je dat niet?
6-0, 6-0, 6-1quote:
omdat hij niet meedoet..anders kan ik Connors enzo er ook wel bij gaan knallenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:33 schreef RubenSosa het volgende:
waarom staat bij helden niet : Goran?
safin gaat eraf tegen De Voest...als je van Verkerk kan winnen dan kan je iedereen verslaan..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Eppie_NL het volgende:
3e ronde: Federer - Safin.....Safin wint in 5 sets![]()
![]()
Ik hoop dat Safin wint maar ik denk het eerlijk gezegd ook. Hij is nu eenmaal geen fan van gras tennis en court 18, hij zal zich wel ietwat beledigd voelenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
safin gaat eraf tegen De Voest...als je van Verkerk kan winnen dan kan je iedereen verslaan..
dat denk ik eigenlijk ookquote:Op zondag 24 juni 2007 16:25 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal haalt dit jaar de finale niet, ik denk kwartfinale. Misschien halve.
Federer wint het toernooi gewoon. Niemand kan hem al op gravel verslaan (behalve Nadal), waar hij het minst goed op speelt. Laat staat op gras en over 3 sets.
BBC zendt sowieso op 2 kanalen uit, Sport 1 zelfs op alle kanalen..9 tegelijk ofzoquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BBC zendt sowieso op 2 kanalen uit, Sport 1 zelfs op alle kanalen..9 tegelijk ofzo
Streams zijn niet nodig![]()
RTL ook nog en nog belangrijker: Sporza. Die kiezen vaak voor wat meer alternatievere wedstrijden als er geen Belgen spelenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BBC zendt sowieso op 2 kanalen uit, Sport 1 zelfs op alle kanalen..9 tegelijk ofzo
Alle kanalen met Sport 1 ?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oke, in dat geval: http://www.myp2p.eu/Other.htm
even naar beneden scrollen
streams zijn pas maandag online..vanaf 1u engelse tijd zal de boel werkenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij. Misschien morgen ???
Bij RG was er een CNN site die deed het wel. Top streams
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
streams zijn pas maandag online..vanaf 1u engelse tijd zal de boel werken
12.00 EN-time beginnen de eerste potjes op de buitenbanen alquote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
streams zijn pas maandag online..vanaf 1u engelse tijd zal de boel werken
Jammer?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Murray doet dus niet mee. Jammer maar ook wel weer fijn dat die Britse hysterie geen hoofdrol speelt.
andyquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]Meer, meer
Nog steeds 1 van de lekkersten in het circuit momenteel![]()
Ik ben een GK hoer, dus ik zal me hier proberen te gedragenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Norrage het volgende:
aah gadver maak er nou geen vrouwentopic van (tenzij er vrouwenfoto's komen)...
Maar Murray is een held. Zijn spel is geniaal...jammer dat ie niet meedoet
Maak er een mix-topic van.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Norrage het volgende:
aah gadver maak er nou geen vrouwentopic van (tenzij er vrouwenfoto's komen)...
Maar Murray is een held. Zijn spel is geniaal...jammer dat ie niet meedoet
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Het is misschien nog erger dat Murray niet meedoet, aangezien ze dan twee weken over hem praten ipv tot aan z'n uitschakeling.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
verwachting is kutweer
Tsja, je kan het ook zo zien...het zou sowieso 2 weken geworden zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Het is misschien nog erger dat Murray niet meedoet, aangezien ze dan twee weken over hem praten ipv tot aan z'n uitschakeling.
Zonde!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
ach het gaat toch regenen
Ik moet de HELE week leren om de week erna op watersportkamp met school te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:46 schreef Tim86 het volgende:
ik ga het zwaar hebben...morgen mijn ALLERLAATSTE dag van het jaar dat ik moet leren en dan begint juist Wimbledon...it's a test from the gods..
Dat zit er dik in inderdaad. Nou krijg je dit soort taferelen: 'Als Murray wel had meegedaan, dan blablabla'.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Henman mag tegen Moya in de eerste ronde.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad. Nou krijg je dit soort taferelen: 'Als Murray wel had meegedaan, dan blablabla'.
Doet Henman nog mee eigenlijk? Of hij is tot zo een twijfelachtig niveau afgezakt dat ze liever niet meer over hem praten op Wimbledon?![]()
Dat wil ik ook niet beweren, ik hoop alleen dat hij nu eens wat verder komt dan de derde ronde. In de vierde ronde komt 'ie waarschijnlijk Roddick tegenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef Daklem het volgende:
Ljubicic zie ik niet als een potentieel winnaar. Zeker niet als hij de grotere mannen tegen komt. Ik vond namelijk niet dat hij het gehele Ordina Open erg sterk gespeeld heeft.
ze heeft nu heel vies kort haarquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Is het iemand al opgevallen wat een babe die Michaella Krajicek geworden is? Of heb ik een make-over gemist sinds deze foto gemaakt is?
[afbeelding]
zeg maar, eigenwijs, smerig, 'scissor-me' haarquote:
Scissor me Xerxes!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
zeg maar, eigenwijs, smerig, 'siccor-me' haar
Henman heeft iets tragisch over zich hangen...de wil is er maar het zal hem nooit lukken..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Sinds twee jaar hoop ik dat Henman 'm wint, ik ben 'm eigenlijk steeds sympathieker gaan vinden. Verder is er een schrijnend gebrek aan culthelden - of zie ik ze gewoon over het hoofd?
lovelyquote:
Ivo karlovic, oh ja! De reus uit Kroatië. Inderdaad iemand met veel cultheld potentie.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Henman heeft iets tragisch over zich hangen...de wil is er maar het zal hem nooit lukken..
Vind Bjorkman en Karlovic toch ook wel culthelden hoor![]()
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:
Hantuchovaquote:
Was meer een nabeschouwing van vorig jaarquote:
Dat is niet waar, want in de 3e ronde tegen Mahut serveerde Fed voor de wedstrijd en werd hij gebroken en sleepte Mahut er nog een verlenging uit. Zo goed is mijn geheugenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was meer een nabeschouwing van vorig jaar
Federer verloor toen blijkbaar z'n eerste service-game pas in de derde set van de finale
Youzhny mag van mij het toernooi winnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:07 schreef Norrage het volgende:
Ohja Youzhnymag ook nog wel ver komen van mij, tesamen met Djoko (maar Djoko mag niet Hewitt uit het toernooi knikkeren!)
Tegen:quote:Country: Netherlands
Birth Date: 9 January 1989
Current 52 week rank for singles: 45
Current Doubles Rank: 47
High Rank for singles: 33
High Rank date for singles: 11 June 2007
High rank for doubles: 34
High rank date for doubles: 25 September 2006
Career titles for singles: 3
Career titles for doubles: 2
Career matches won: 51
Career matches lost: 41
Year to date matches won: 11
Year to date matches lost: 14
Career prize money: $572,287 USD
Year to date prize money for singles: $130,937 USD
Year to date prize money for doubles: $38,532 USD
quote:Country: Israel
Birth Date: 19 April 1973
Plays: Right
Current 52 week rank for singles: 81
Current Doubles Rank: 504
High Rank for singles: 78
High Rank date for singles: 11 June 2007
High rank for doubles: 149
High rank date for doubles: 10 April 2000
Career matches won: 26
Career matches lost: 33
Year to date matches won: 7
Year to date matches lost: 7
Career prize money: $417,034 USD
Year to date prize money for singles: $64,853 USD
Year to date prize money for doubles: $5,829 USD
Over 3 minuutjes? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Klaar zit post.
Baan 13 over 3 minuutjes.![]()
Misa:
[..]
Tegen:
[..]
Jep, court 13 is een show court.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef Remzz het volgende:
Als Krajicek moet is dat dan wel op een tv baan en word het ook uitgezonden?
Laten ze Wimbledon anders in Kenia gaan spelen ofzo?quote:
over 2 jaar moet het dak erop.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef TubewayDigital het volgende:
ik hoorde dat ze voor in de toekomst het centre court willen overdekken. Iets dat dicht kan als het regent
Idd, de BBC geloof ik wel, die praten Henman nu alweer in de finale ongeveerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Cerubo het volgende:
Ik ga die docu wel kijken op RTL 7 nu, lijkt me wel leuke docu.
Docu over de jaren '90.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Norrage het volgende:
wat zenden ze uit op rtL?
Thnx voor de info.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
Het ziet er idd niet uit.
De BBC verwacht rond 16:00 (NL-tijd) wat beter weer.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=3564
Ziet er "veelbelovend" uit voor deze week ...![]()
Het ziet er dan tevens somber uit voor de rest van de week, want het weerbeeld gaat deze week niet veel veranderen. Grappig dat het altijd in de weken van Wimbledon bagger weer is, terwijl in de week daarop de zomer meestal echt begint.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza weten ze vanop het uitgeregende Centre Court te melden dat de weermannen niet verwachten dat er vandaag nog gespeeld kan worden. Al zeker niet meer voor 16h
Inderdaad. Tour heeft meestal mooi weerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het ziet er dan tevens somber uit door de rest van de week, want het weerbeeld gaat deze week niet veel veranderen. Grappig dat het altijd in de weken van Wimbledon bagger weer is, terwijl in de week daarop de zomer meestal echt begint.![]()
Iddquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kournikova
Dat was toch wel een mooie finale als tienerjongetje
Kournikova haalde de finale nooit hoor. Halve finale tegen Hingisquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kournikova
Dat was toch wel een mooie finale als tienerjongetje
Ja maar Hingis en Kournikova waren samen toch een uitstekend dubbelteam?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kournikova haalde de finale nooit hoor. Halve finale tegen Hingis.
Wel op de US Open.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Hingis en Kournikova waren samen toch een uitstekend dubbelteam?
Misschien hebben ze samen de wimbledon dubbelfinale gehaald.
De lucht lijkt wel steeds meer op te klaren.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
Zal nog wel even duren, ze wachten nog met de netten omdat er nog een bui dreigt.
Had ik nou van het weekend maar wel die digitale decoder gehaald en zo'n proefabonnement genomenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef TheArt het volgende:
Sport1, wat een geweldige uitvinding is dat toch![]()
Acht partijen op acht verschillende banen op acht zenders![]()
Het is RTL7, en nee de partijen zijn ook live op RTL7. Het is alleen zo dat Sport1 de hoofdrechten in Nederland heeft gekocht, en de bijrechten om het maar zo te noemen liggen bij RTL.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik heb geen Sport1. Houdt dat in dat ik de wedstrijd van Misa dan later integraal via RTL5 krijg omdat Sport1 voor gaat?
Okay.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef TheArt het volgende:
Het is RTL7, en nee de partijen zijn ook live op RTL7. Het is alleen zo dat Sport1 de hoofdrechten in Nederland heeft gekocht, en de bijrechten om het maar zo te noemen liggen bij RTL.
Daarentegen is het wel erg gezellig op kanaal 1.3quote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn op heel veel banen nog aan het klooien met de netten. Groundsmensen en de scheids erbij.
Hup, spelen!
En paar debielen startten op the graveyard de wavequote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarentegen is het wel erg gezellig op kanaal 1.3
In het nr SIgns zingt hij er zelfs overquote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ook van de BBC site, Snoop Dogg blijkbaar een tennisfan:
1328: There has been a disappointing lack of famous faces so far, they're probably all sheltering from the rain. We're all hoping for a surprise visit from well-known tennis fan Snoop Dogg - it's three years now since he declared: "I used to like Ivan Lendl. He was sharp. An old schooler. Make it happen and roll out. Now I like Venus and Serena, but Ivan was the truth." Quite.
Snoop Dogg heeft een verbod op het betreden van Groot-Brittanie gekregen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ook van de BBC site, Snoop Dogg blijkbaar een tennisfan:
1328: There has been a disappointing lack of famous faces so far, they're probably all sheltering from the rain. We're all hoping for a surprise visit from well-known tennis fan Snoop Dogg - it's three years now since he declared: "I used to like Ivan Lendl. He was sharp. An old schooler. Make it happen and roll out. Now I like Venus and Serena, but Ivan was the truth." Quite.
wat heeft ie aan? dat rare jasje? Ik kan het niet zienquote:
Dat jasje is alwer uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat heeft ie aan? dat rare jasje? Ik kan het niet zien
Ze gaan dr een dak op maken toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef Bruce117 het volgende:
Wat ziet dat stadion er raar uit zo midden in de verbouwing
Krajicek speelt pas de 2e partij op court 13. Daarvoor eerst Fernando Gonzalez tegen Robby Ginepri.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Maar begint Krajicek nu ook?waarom laten ze dat dan niet zien dat is toch interessanter voor ons als een Federer die met 10 vingers in z'n neus nog wel de 1e ronde doorkomt (neem ik aan).
Volgens de livescores wordt er nog niet gespeeld op baan 13quote:Op maandag 25 juni 2007 15:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Krajicek speelt pas de 2e partij op court 13. Daarvoor eerst Fernando Gonzalez tegen Robby Ginepri.
nog wel jaquote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
Het gras ligt er mooi bij!
hmm. Vorig jaar had ie dat jasje op z'n korte broek, dat was echt verschrikkelijk.quote:
Klopt, die spelen nog in.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens de livescores wordt er nog niet gespeeld op baan 13
NOS ?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
losers bij nos
haha, het is zo'n gewoonte. RTL bedoelde ik ntlquote:
Jij moet studerenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef Tim86 het volgende:
hingis meteen 3-0 (double break) achter tegen Cavaday
Waar kijk jequote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of het Centre Court gehalveerd?
Ze hebben het kleine dakje er afgehaald, vanwege de verbouwingen aan het dak.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of het Centre Court gehalveerd?
Misschien alvast voorbereidingen voor een dak ?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
RTL 7.
Het lijkt wel of de 2de ring / het dak eraf is
Zou kunnen maar het ziet er nu uit als een mini-stadion. Niet echt centre court waardig imhoquote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien alvast voorbereidingen voor een dak ?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de vrouwen best-of-five gaan spelenze krijgen immers evenveel prijzengeld nu
ik weet het...quote:
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie danquote:
Hier in Amsterdam wordt het weer wat beter ( we zijn altijd net iets eerder met alles)quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou hier in Dordrecht is het noodweer. Keiharde wind, regen en onweerHopelijk waait het niet richting Londen.
Tsja. Dan moeten ze de jongeren en veteranen maar een week later laten beginnenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie dan
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wat staat Roddick geweldig te spelen zeg, of Gimbelstob wat minder, maar Roddick staat wmb al in de vierde ronde.
lach maar..ik heb het zwaar hoor..quote:
3 weken Grand Slamquote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie dan
Daar waren de covers op de baan voor even. Nu zijn ze weer er af en wachten ze op de spelers.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Regent het op court 3 of medical time-out voor Haas?
J.
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de vrouwen best-of-five gaan spelenze krijgen immers evenveel prijzengeld nu
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lach maar..ik heb het zwaar hoor..
Voel me als een alcoholverslaafde in een bad met whiskey..
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.
Dan maken ze het fucking park maar wat groterquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.
Ik moet niet denken aan een 5 uur durende damespartij. Alleen als Kirilenko en Ivanovic tegen elkaar zouden spelen zou het de moeite waard zijn.quote:
ja, en het feit dat 50 % van de vrouwen buiten de top 20 op de baan zullen overlijden door pure uitputting.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik kan me wel een paar damespartijen meer voorstellen die wel wat langer mogen duren dan dat kleine uurtje waarin iemand met 6-2 6-2 van de baan gemept wordtquote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een 5 uur durende damespartij. Alleen als Kirilenko en Ivanovic tegen elkaar zouden spelen zou het de moeite waard zijn.
Groenefeld is echt te erg. Hoe die is aangekomen in een half jaar, dat is onwaarschijnlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef Tim86 het volgende:
voor de kuznetsova's, groenefeld's en bartoli's van de wereld zou het wel een ramp zijn ja
Haha, dat ziet er erg stijlvol uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In het begin speelde hij ook met het shirt van hierboven. Maar die is ondertussen uit:
[afbeelding]
Is er nooit geweest nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:09 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat er geen reclame op de baan is?![]()
Fantastisch. Als het blijkbaar op Wimbledon kan waarom dan op die andere toernooien ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |