Ik ben een GK hoer, dus ik zal me hier proberen te gedragenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Norrage het volgende:
aah gadver maak er nou geen vrouwentopic van (tenzij er vrouwenfoto's komen)...
Maar Murray is een held. Zijn spel is geniaal...jammer dat ie niet meedoet
Maak er een mix-topic van.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Norrage het volgende:
aah gadver maak er nou geen vrouwentopic van (tenzij er vrouwenfoto's komen)...
Maar Murray is een held. Zijn spel is geniaal...jammer dat ie niet meedoet
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Het is misschien nog erger dat Murray niet meedoet, aangezien ze dan twee weken over hem praten ipv tot aan z'n uitschakeling.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
verwachting is kutweer
Tsja, je kan het ook zo zien...het zou sowieso 2 weken geworden zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Het is misschien nog erger dat Murray niet meedoet, aangezien ze dan twee weken over hem praten ipv tot aan z'n uitschakeling.
Zonde!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef Norrage het volgende:
ach het gaat toch regenen
Ik moet de HELE week leren om de week erna op watersportkamp met school te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:46 schreef Tim86 het volgende:
ik ga het zwaar hebben...morgen mijn ALLERLAATSTE dag van het jaar dat ik moet leren en dan begint juist Wimbledon...it's a test from the gods..
Dat zit er dik in inderdaad. Nou krijg je dit soort taferelen: 'Als Murray wel had meegedaan, dan blablabla'.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Henman mag tegen Moya in de eerste ronde.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad. Nou krijg je dit soort taferelen: 'Als Murray wel had meegedaan, dan blablabla'.
Doet Henman nog mee eigenlijk? Of hij is tot zo een twijfelachtig niveau afgezakt dat ze liever niet meer over hem praten op Wimbledon?![]()
Dat wil ik ook niet beweren, ik hoop alleen dat hij nu eens wat verder komt dan de derde ronde. In de vierde ronde komt 'ie waarschijnlijk Roddick tegenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef Daklem het volgende:
Ljubicic zie ik niet als een potentieel winnaar. Zeker niet als hij de grotere mannen tegen komt. Ik vond namelijk niet dat hij het gehele Ordina Open erg sterk gespeeld heeft.
ze heeft nu heel vies kort haarquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Is het iemand al opgevallen wat een babe die Michaella Krajicek geworden is? Of heb ik een make-over gemist sinds deze foto gemaakt is?
[afbeelding]
zeg maar, eigenwijs, smerig, 'scissor-me' haarquote:
Scissor me Xerxes!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
zeg maar, eigenwijs, smerig, 'siccor-me' haar
Henman heeft iets tragisch over zich hangen...de wil is er maar het zal hem nooit lukken..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Sinds twee jaar hoop ik dat Henman 'm wint, ik ben 'm eigenlijk steeds sympathieker gaan vinden. Verder is er een schrijnend gebrek aan culthelden - of zie ik ze gewoon over het hoofd?
lovelyquote:
Ivo karlovic, oh ja! De reus uit Kroatië. Inderdaad iemand met veel cultheld potentie.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Henman heeft iets tragisch over zich hangen...de wil is er maar het zal hem nooit lukken..
Vind Bjorkman en Karlovic toch ook wel culthelden hoor![]()
Daar moest ik ook direct aan denkenquote:
Hantuchovaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |