Idd, de BBC geloof ik wel, die praten Henman nu alweer in de finale ongeveerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Cerubo het volgende:
Ik ga die docu wel kijken op RTL 7 nu, lijkt me wel leuke docu.
Docu over de jaren '90.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Norrage het volgende:
wat zenden ze uit op rtL?
Thnx voor de info.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
Het ziet er idd niet uit.
De BBC verwacht rond 16:00 (NL-tijd) wat beter weer.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=3564
Ziet er "veelbelovend" uit voor deze week ...![]()
Het ziet er dan tevens somber uit voor de rest van de week, want het weerbeeld gaat deze week niet veel veranderen. Grappig dat het altijd in de weken van Wimbledon bagger weer is, terwijl in de week daarop de zomer meestal echt begint.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Sporza weten ze vanop het uitgeregende Centre Court te melden dat de weermannen niet verwachten dat er vandaag nog gespeeld kan worden. Al zeker niet meer voor 16h
Inderdaad. Tour heeft meestal mooi weerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het ziet er dan tevens somber uit door de rest van de week, want het weerbeeld gaat deze week niet veel veranderen. Grappig dat het altijd in de weken van Wimbledon bagger weer is, terwijl in de week daarop de zomer meestal echt begint.![]()
Iddquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kournikova
Dat was toch wel een mooie finale als tienerjongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |