Kournikova haalde de finale nooit hoor. Halve finale tegen Hingisquote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kournikova
Dat was toch wel een mooie finale als tienerjongetje
Ja maar Hingis en Kournikova waren samen toch een uitstekend dubbelteam?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kournikova haalde de finale nooit hoor. Halve finale tegen Hingis.
Wel op de US Open.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Hingis en Kournikova waren samen toch een uitstekend dubbelteam?
Misschien hebben ze samen de wimbledon dubbelfinale gehaald.
De lucht lijkt wel steeds meer op te klaren.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
Zal nog wel even duren, ze wachten nog met de netten omdat er nog een bui dreigt.
Had ik nou van het weekend maar wel die digitale decoder gehaald en zo'n proefabonnement genomenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef TheArt het volgende:
Sport1, wat een geweldige uitvinding is dat toch![]()
Acht partijen op acht verschillende banen op acht zenders![]()
Het is RTL7, en nee de partijen zijn ook live op RTL7. Het is alleen zo dat Sport1 de hoofdrechten in Nederland heeft gekocht, en de bijrechten om het maar zo te noemen liggen bij RTL.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik heb geen Sport1. Houdt dat in dat ik de wedstrijd van Misa dan later integraal via RTL5 krijg omdat Sport1 voor gaat?
Okay.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef TheArt het volgende:
Het is RTL7, en nee de partijen zijn ook live op RTL7. Het is alleen zo dat Sport1 de hoofdrechten in Nederland heeft gekocht, en de bijrechten om het maar zo te noemen liggen bij RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |