Tsja. Dan moeten ze de jongeren en veteranen maar een week later laten beginnenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie dan
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
Wat staat Roddick geweldig te spelen zeg, of Gimbelstob wat minder, maar Roddick staat wmb al in de vierde ronde.
lach maar..ik heb het zwaar hoor..quote:
3 weken Grand Slamquote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie dan
Daar waren de covers op de baan voor even. Nu zijn ze weer er af en wachten ze op de spelers.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Regent het op court 3 of medical time-out voor Haas?
J.
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de vrouwen best-of-five gaan spelenze krijgen immers evenveel prijzengeld nu
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lach maar..ik heb het zwaar hoor..
Voel me als een alcoholverslaafde in een bad met whiskey..
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.
Dan maken ze het fucking park maar wat groterquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ben je gek. Moeten we nog langer naar die onzin kijken. En vaak nog langer wachten eer de mannenpartijen beginnen.
Ik moet niet denken aan een 5 uur durende damespartij. Alleen als Kirilenko en Ivanovic tegen elkaar zouden spelen zou het de moeite waard zijn.quote:
ja, en het feit dat 50 % van de vrouwen buiten de top 20 op de baan zullen overlijden door pure uitputting.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik kan me wel een paar damespartijen meer voorstellen die wel wat langer mogen duren dan dat kleine uurtje waarin iemand met 6-2 6-2 van de baan gemept wordtquote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een 5 uur durende damespartij. Alleen als Kirilenko en Ivanovic tegen elkaar zouden spelen zou het de moeite waard zijn.
Groenefeld is echt te erg. Hoe die is aangekomen in een half jaar, dat is onwaarschijnlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 16:24 schreef Tim86 het volgende:
voor de kuznetsova's, groenefeld's en bartoli's van de wereld zou het wel een ramp zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |