Waar kijk jequote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of het Centre Court gehalveerd?
Ze hebben het kleine dakje er afgehaald, vanwege de verbouwingen aan het dak.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of het Centre Court gehalveerd?
Misschien alvast voorbereidingen voor een dak ?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
RTL 7.
Het lijkt wel of de 2de ring / het dak eraf is
Zou kunnen maar het ziet er nu uit als een mini-stadion. Niet echt centre court waardig imhoquote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien alvast voorbereidingen voor een dak ?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wordt trouwens ook eens tijd dat de vrouwen best-of-five gaan spelenze krijgen immers evenveel prijzengeld nu
ik weet het...quote:
die discussie is er ook geweest en de meeste vrouwen zijn hier zelfs voorstander van..toernooiorganisatoren komen alleen in de problemen bij de organisatie danquote:
Hier in Amsterdam wordt het weer wat beter ( we zijn altijd net iets eerder met alles)quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou hier in Dordrecht is het noodweer. Keiharde wind, regen en onweerHopelijk waait het niet richting Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |