Wat is er voor speciaals aan die kikker?quote:
Om eerlijk te zijn ga ik er ook niet van uit (ook niet gedaan) Waarom zou hij voor ons kiezen terwijl hij nog makkelijk bij een topclub aan de bak kanquote:Op zondag 24 juni 2007 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry hoe langer het duurt hoe minder geloof ik er in hebAl zou het schitterend zijn!!
Denk dat het al veel had gescheeld als we minimaal uefacup hadden gehaald...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ga ik er ook niet van uit (ook niet gedaan) Waarom zou hij voor ons kiezen terwijl hij nog makkelijk bij een topclub aan de bak kan
Kijk maar naar AZ. Zonder Europees voetbal waren ze gemakkelijk kampioen geworden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Malibu-06 het volgende:
Idd, ik denk dat je door het niet spelen van Europese wedstrijden echt zo'n 9 tot 12 punten meer kunt pakken in de competitie.
Geldt ook voor PSV natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 13:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kijk maar naar AZ. Zonder Europees voetbal waren ze gemakkelijk kampioen geworden.
Klopt. Maar Lensky en Wijnaldum moet je volgend jaar zoveel mogelijk mee laten spelen met de jeugd, niet als 1e elftal speler zien. Tiendalli zal niet alles in de basis spelen, maar moet in de verdediging genoeg steun hebben aan linker centrale verdediger en vlaar, samen met een goed coachende keeper (wat ekramy ondanks z'n leeftijd al wel is). Sammuel is bagger, speelt toch niet, en mag waarschijnlijk ook wel weg. Derijck mag helaas ook weg, vind ik dom, hoop dat hij blijft goede speler. Je moet gewoon 1 ervaren linker centrale verdediger, 1 ervaren verdedigende middenvelder (lucius of aankoop) en 1 ervaren aanvaller (makaayquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Wijnaldum, Lensky, Tiendalli, Sammuel, Derijck etc
Slory, Castelen en Greene zijn net talent-af, dus mag wel wat ervaring naast komen te staan.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef don-diablo het volgende:
Hey Steve lang nie gezien![]()
scherpe uitspraken gelijk weer.
Leuk dat Bruins nog ff meedeed en Drenthe deed het goed
valt wel mee. ze hoeven niet altijd allemaal in de basis, en bij AZ flikken ze het toch ook met soms een stuk of 8 van de 11 talenten er in.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
Vijf talenten is best veel als je maar 10 veldspelers nodig hebt.
Bahia en Greene spelen volgend seizoen in principe weinig, en er komt nog wel wat bij aan ervaring hoor...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Helemaal als blijkt dat je ook (nog) niet kunt 'bouwen' op iets oudere spelers als Buys, Bahia en Greene
Dream on. AZ is dit jaar een van de grootste titelkandidaten. Feyenoord moet zich gewoon op plek 4 richten. Zulk soort geneuzel zonder toekomstvisie zorgt voor ondoordachte aankopen die ons naar de afgrond hebben geholpen.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:56 schreef Beathoven het volgende:
Dit jaar moet het maar weer eens een ouderwetse top 3 worden met Feyenoord erbij.
Zoals ik dus al zei.... gewoon netjes 3 keer zo veel geboden als PSV, de helft meer dan AZ betaald voor een toptalent, en dat voor iemand met 1-jaar contract en volgend seizoen bankzitter zou zijn in alkmaar. Gewoon dom zaken doen dus. En dan gaat iedereen hier natuurlijk brullen dat we ervaring nodig hebben, en dat is ook zo, maar met slim zakendoen zie je dat az nu gewoon nog wil cashen, en andere clubs veel minder bieden. dan begin je met een bod van anderhalf miljoen, ga je evt nog iets omhoog, maar kwak je niet in 1 keer in anderhalve dag een bod neer wat 3x zo hoog is als je directe concurrent voor die aankoop.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens de Telegraaf is er 2,8 miljoen betaald voor De Cler.
Denk dat dat nog wel eens aardig tegen kan vallen.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Celtic zo'n rijke club is
Hoe zeker ben je daar van?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:39 schreef TheCandyman het volgende:
Afgezien daarvan heeft hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract.
IDD. Ik denk dat we weinig kans maken op Gio en Makaay, in ieder geval dit jaar. Ik denk dat Hofland wel komt, en er mag wmb nog wel een aanvaller bij. Al hoop ik gezien ons spelersmateriaal dat we 4-4-2 spelen, dan hebben we een extra aanvaller niet eens ZO hard nodig. Al hoop ik dat ze harry nog in griekenland kunnen lozen en Castelen verkopen, dan kan je er nog 1 bijhalen idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:20 schreef Happel het volgende:
Laten we maar gewoon realistisch blijven en stellen dat 1 van 3 haalbaar zou zijn.
Het is nooit rustig bij Feijenoord.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Nu hebben we in ieder geval een rustig seizoen. Dat kan een voordeel zijn ten opzichte van Ajax, PSV en AZ.
Is ook de jongste die meespeelde, en met de minste ervaring. Wil niet zeggen dat hij geen talent heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef yvette1982 het volgende:
De Cler is een topaankoop.
Die steve heeft nog steeds geen verstand van voetbal. Pieters is een matige speler, de 1e helft maakte hij ook weer een paar fouten. Die jongen was duidelijk de minste van het team. En het verbaast me ook niks dat hij bij Utrecht niet altijd speelt.
Voor wat het waard is...quote:'Engeland, Spanje of Nederland voor Makaay'
Zondag 24 juni 10:34 - Hans Mulder
1. Bundesliga -
Hoewel de komst van Miroslav Klose naar Bayern Munchen nog altijd niet beklonken is, lijkt Roy Makaay (32) geen toekomst meer te zien voor hemzelf bij de Duitse Rekordmeister.
Het bestuur van Bayern heeft in een eerder stadium aangegeven Makaay liever niet te laten gaan, maar als de speler graag zou willen vertrekken, zal Bayern meewerken aan een eventuele transfer. Volgens Makaays zaakwaarnemer Rob Jansen in Bild zou de spits naar Spanje, Engeland of Nederland willen verkassen. Het Turkse Fenerbahce zou geinteresseerd zijn in de diensten van de Nederlander, maar die club lijkt op voorhand kansloos. Daarnaast kan Jansen zich niet voorstellen dat Makaay naar een andere Duitse club zal vertrekken.
Hoewel Jansen zegt dat er geen gesprekken zijn met clubs, lijkt Feyenoord de grootste kans te hebben om Makaay binnen te halen, Van Marwijk zou al contact hebben gehad met de voormalig speler van Deportivo La Coruna en Vitesse.
Voor Bayern Munchen kwam Makaay tot nu toe tot 129 Bundesligawedstrijden, waarin hij maar liefst 78 keer scoorde. In 2003 kwam hij voor bijna twintig miljoen euro over van het Spaanse Deportivo.
Niks dus, maar goed. Houd de hoop levendquote:
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:50 schreef Wijnaldum het volgende:
De Cler snapt het![]()
Een middelvinger richting het ajax publiek!
[afbeelding]
3 mogelijkheden.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
3 mogelijkheden.
1) een kloon van jou
2) een kloon van jorien
3) een kloon van een van jou kloons.
Nou nou, wat een held.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:50 schreef Wijnaldum het volgende:
De Cler snapt het![]()
[afbeelding]
Was richting vermaelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:50 schreef Wijnaldum het volgende:
De Cler snapt het![]()
[afbeelding]
Je kan natuurlijk vrij nemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom speelt Feyenoord trouwens zo vroeg tegen Chelsea op een doordeweekse dag, er zijn ook nog mensen die moeten werken!
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
...
3) een kloon van een van jouw kloons.
Pas maar op, nu gaat ie zo z'n universiteits-pasje weer postenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
gaat wel erg snel met die feijenoord topics tegenwoordig
en vriendin trouwens...................en golddiggster tegelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe op Tien nu trouwens.
[afbeelding]
Kon niet eens voor Z een kaartje halenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom speelt Feyenoord trouwens zo vroeg tegen Chelsea op een doordeweekse dag, er zijn ook nog mensen die moeten werken!
Barcelona heeft Zambrotta ook nog, dus als ik Van Bronckhorst was zou ik vertrekken.quote:Barcelona heeft Yaya Touré bijna binnen
24/6/2007 16:50
AS Monaco maakt er geen geheim van, de Ivoriaanse international Yaya Touré is dicht bij een transfer naar Barcelona.
Barcelona maakt haast bij het renoveren van de selectie. Na het vastleggen van Thierry Henry voor 24 miljoen, trekt de Catalaanse club opnieuw de beurs. Ditmaal voor de verdediger Touré.
De 23-jarige Touré is zondag van Parijs naar Barcelona gereisd om de laatste details in te vullen. Er ligt al een principe-akkoord voor een contract voor vier jaar.
Monaco bezit vijftig procent van de transferrechten. De andere helft is in handen van Metallurg Donetsk. 'Het is een transfer tussen vier partijen: de drie clubs en de speler', aldus Monaco-directeur Marc Keller. 'Het is dus een beetje complex.'
Hoewel Touré pas sinds 2001 in Europa speelt, heeft de international al de nodige ervaring opgedaan. Na ruim twee seizoenen bij SK Beveren verhuisde de verdediger naar Metallurg Donetsk. De afgelopen twee seizoenen speelde hij achtereenvolgens voor Olympiakos Piraeus en Monaco.
dan blijft het een heldquote:
ik vrees dat het eerder andersom is, ende guzman nog weleens richting Coruna kan vertrekkenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan feyenoord niet proberen de broer van de guzman te halen?
inderdaad!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd of er volgende week weer iemand vastgelegd wordt. Zou wel tijd worden.
quote:De door Feyenoord begeerde Kevin Hofland meldt zich overmorgen ‘gewoon’ op de training van zijn club VfL Wolfsburg. De Bundesligaclub begint dan officieel aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Volgens de 28-jarige verdediger, die nog tot medio 2008 onder contract staat in Wolfsburg, zijn er de afgelopen dagen geen nieuwe ontwikkelingen rond een eventuele transfer naar de Rotterdamse club geweest. Vertegenwoordigers van Feyenoord en Wolfsburg hebben al wel contact gehad, maar tot een akkoord is het nog niet gekomen.
Zet je even over de Cler heenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Happel het volgende:
Ach, die Griek werd ook op pas op de laatste dag binnen gehaald. Geen nood dus. Feijenoord komt nog wel met een stuk of drie joden op de proppen voor het eind van de transfermarkt.
En Pienaar natuurlijk, stond in het geruchtentopicquote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zet je even over de Cler heen![]()
Kan me het niet voorstellen dat ze én de Cler, én Obodai, én Landzaat halen![]()
Dat is niet eens een gerucht te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En Pienaar natuurlijk, stond in het geruchtentopic
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Happel het volgende:
Ach, die Griek werd ook op pas op de laatste dag binnen gehaald. Geen nood dus. Feijenoord komt nog wel met een stuk of drie joden op de proppen voor het eind van de transfermarkt.
Het was dan ook min of meer een soort van TVP, zeg maar, als het ware.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat is niet eens een gerucht te noemen.
Die komt écht niet hoor![]()
quote:
Jorien is weg, dat scheelt al een flink aantal arbitragezakenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef Luni het volgende:
[..]
inderdaad, al die jaren dat ik al ga, altijd waren er wel conflicten die ook nog eens op straat kwamen te liggen.
Dat wel natuurlijk, maar met Bosz krijgen wij weer flink wat hartaanvallen hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jorien is weg, dat scheelt al een flink aantal arbitragezaken![]()
quote:UP. Een van de zogenaamde 'wijze mannen' meldt net dat Hofland vanmiddag contract tekent in de kuip
Nog maar 1 dan:quote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef Erasmusch het volgende:
Toch nog een geruchtje dan, van Radio Rijnmond:
[..]
quote:Tussen 1330 uur en 1345 uur gaat radio rijnmond waarschijnlijk melden dat Hofland gaat tekenen....
quote:Ronald van Oudheusden van Branie voor 2 (RR) zegt dat hij zo dadelijk gaat bevestigen wat de Wijze Mannen zeiden, dat vanmiddag Kevin Hofland voor Feyenoord gaat tekenen.
nog 25 min. to goquote:
Zou ook weer vrij typisch zijnquote:'ajax ziet in Zuiverloon nieuwe rechtsback'
ajax gaat proberen om Gianni Zuiverloon los te weken bij Heerenveen. Dat meldde Humberto Tan zondagavond in het Tien-programma Na de Wedstrijden. Naar verluidt wil ajax-coach Henk ten Cate de 20-jarige Rotterdammer graag aan zijn selectie toevoegen, omdat hij met George Ogararu slechts één echte rechtsback heeft.
Zuiverloon doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, maar werd vorig jaar door de club uit Rotterdam verkocht aan Heerenveen. In Friesland groeide hij snel uit tot een vaste waarde en tijdens het afgelopen jeugd-EK brak hij definitief door. Hij was het hele toernooi onomstreden als rechtervleugelverdediger en maakte vooral tegen Jong Portugal veel indruk, door Nani volledig uit de wedstrijd te spelen.
Naar verluidt is ajax bereid om één tot twee miljoen euro betalen voor Zuiverloon, die in Heerenveen nog een contract heeft tot de zomer van 2009.
Says who?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
meneer wou niet rechtsback spelen bij Feijenoord en speelt nu alsnog rechtsback en doet het best goed. opgeduveld
Terughalen die gast!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
meneer wou niet rechtsback spelen bij Feijenoord en speelt nu alsnog rechtsback en doet het best goed. opgeduveld
dat zei hij zelf destijds.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Says who?
Niet Zuiverloon zelf iig.
Ik ken het verhaal inderdaad, maar als ie nu voor een miljoen naar Ajax zou gaan, dan verdient Heerenveen dus maar 5 ton op een speler die wel in het winnende jeugd EK-elftal zat. Lijkt me eigenlijk dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
Begint het met WOB of M? Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Nada op Rijnmond![]()
Er schijnt een auto te staan met Duits kenteken... Pff.
Nou, ik geloof dat ze hetzelfde met Zoetebier hebben gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie Heerenveen dat ook niet doen btw. ze willen er vast meer geld voor krijgen. Niets mis met Zuiverloon, alleen om het terug te kopen is niet echt professioneel te noemen. En ik denk dat Feijenoord door die reden (en de reden dat hij zelf weg wou) hem niet zal proberen terug te halen
Buijs...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ze hetzelfde met Zoetebier hebben gedaan.
Hopelijk komen ze er nog een keer van terug, als al de eigen jeugd in de NL/Europese (sub)top speelt, en ze zelf met afgedankte joden zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Buijs...
En volgens mij zijn er nog wel een paar.
Zou het typische Feijenoord aankopen vinden...quote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zet je even over de Cler heen![]()
Kan me het niet voorstellen dat ze én de Cler, én Obodai, én Landzaat halen![]()
Iets zegt me dat Feyenoord deze zomer iets daadkrachtiger gaat inkopen als andere jaren, en echt met versterkingen komt ipv 2e hands joden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Staanplaats het volgende:
Zou het typische Feijenoord aankopen vinden...
Heel de zomer horen we de mooiste namen en dan worde het deze.
Vertelde gisteren bij de Wedstrijden dat hij 3de keus was bij Feyenoord, en daarom weg wou.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
Het zou toch wel fijn zijn voor de veranderingquote:Op maandag 25 juni 2007 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Feyenoord deze zomer iets daadkrachtiger gaat inkopen als andere jaren, en echt met versterkingen komt ipv 2e hands joden.
Sukkel. AD en Rijnmond zijn zo ongeveer de betrouwbaarste bronnen... Zitten er ook wel eens naast, maar voor de rest klopt bijna alles wat ze melden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Radio Rijnmond moet echt een keer kappen met hun bullshit constant. Volgens mij hebben ze nog geen enkele 'scoop' gehad die ook maar de in buurt van de waarheid zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |