dan blijft het een heldquote:
ik vrees dat het eerder andersom is, ende guzman nog weleens richting Coruna kan vertrekkenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan feyenoord niet proberen de broer van de guzman te halen?
inderdaad!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd of er volgende week weer iemand vastgelegd wordt. Zou wel tijd worden.
quote:De door Feyenoord begeerde Kevin Hofland meldt zich overmorgen ‘gewoon’ op de training van zijn club VfL Wolfsburg. De Bundesligaclub begint dan officieel aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Volgens de 28-jarige verdediger, die nog tot medio 2008 onder contract staat in Wolfsburg, zijn er de afgelopen dagen geen nieuwe ontwikkelingen rond een eventuele transfer naar de Rotterdamse club geweest. Vertegenwoordigers van Feyenoord en Wolfsburg hebben al wel contact gehad, maar tot een akkoord is het nog niet gekomen.
Zet je even over de Cler heenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Happel het volgende:
Ach, die Griek werd ook op pas op de laatste dag binnen gehaald. Geen nood dus. Feijenoord komt nog wel met een stuk of drie joden op de proppen voor het eind van de transfermarkt.
En Pienaar natuurlijk, stond in het geruchtentopicquote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zet je even over de Cler heen![]()
Kan me het niet voorstellen dat ze én de Cler, én Obodai, én Landzaat halen![]()
Dat is niet eens een gerucht te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En Pienaar natuurlijk, stond in het geruchtentopic
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Happel het volgende:
Ach, die Griek werd ook op pas op de laatste dag binnen gehaald. Geen nood dus. Feijenoord komt nog wel met een stuk of drie joden op de proppen voor het eind van de transfermarkt.
Het was dan ook min of meer een soort van TVP, zeg maar, als het ware.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat is niet eens een gerucht te noemen.
Die komt écht niet hoor![]()
quote:
Jorien is weg, dat scheelt al een flink aantal arbitragezakenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef Luni het volgende:
[..]
inderdaad, al die jaren dat ik al ga, altijd waren er wel conflicten die ook nog eens op straat kwamen te liggen.
Dat wel natuurlijk, maar met Bosz krijgen wij weer flink wat hartaanvallen hahahahaquote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jorien is weg, dat scheelt al een flink aantal arbitragezaken![]()
quote:UP. Een van de zogenaamde 'wijze mannen' meldt net dat Hofland vanmiddag contract tekent in de kuip
Nog maar 1 dan:quote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef Erasmusch het volgende:
Toch nog een geruchtje dan, van Radio Rijnmond:
[..]
quote:Tussen 1330 uur en 1345 uur gaat radio rijnmond waarschijnlijk melden dat Hofland gaat tekenen....
quote:Ronald van Oudheusden van Branie voor 2 (RR) zegt dat hij zo dadelijk gaat bevestigen wat de Wijze Mannen zeiden, dat vanmiddag Kevin Hofland voor Feyenoord gaat tekenen.
nog 25 min. to goquote:
Zou ook weer vrij typisch zijnquote:'ajax ziet in Zuiverloon nieuwe rechtsback'
ajax gaat proberen om Gianni Zuiverloon los te weken bij Heerenveen. Dat meldde Humberto Tan zondagavond in het Tien-programma Na de Wedstrijden. Naar verluidt wil ajax-coach Henk ten Cate de 20-jarige Rotterdammer graag aan zijn selectie toevoegen, omdat hij met George Ogararu slechts één echte rechtsback heeft.
Zuiverloon doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, maar werd vorig jaar door de club uit Rotterdam verkocht aan Heerenveen. In Friesland groeide hij snel uit tot een vaste waarde en tijdens het afgelopen jeugd-EK brak hij definitief door. Hij was het hele toernooi onomstreden als rechtervleugelverdediger en maakte vooral tegen Jong Portugal veel indruk, door Nani volledig uit de wedstrijd te spelen.
Naar verluidt is ajax bereid om één tot twee miljoen euro betalen voor Zuiverloon, die in Heerenveen nog een contract heeft tot de zomer van 2009.
Says who?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
meneer wou niet rechtsback spelen bij Feijenoord en speelt nu alsnog rechtsback en doet het best goed. opgeduveld
Terughalen die gast!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
meneer wou niet rechtsback spelen bij Feijenoord en speelt nu alsnog rechtsback en doet het best goed. opgeduveld
dat zei hij zelf destijds.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Says who?
Niet Zuiverloon zelf iig.
Ik ken het verhaal inderdaad, maar als ie nu voor een miljoen naar Ajax zou gaan, dan verdient Heerenveen dus maar 5 ton op een speler die wel in het winnende jeugd EK-elftal zat. Lijkt me eigenlijk dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
Begint het met WOB of M? Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Nada op Rijnmond![]()
Er schijnt een auto te staan met Duits kenteken... Pff.
Nou, ik geloof dat ze hetzelfde met Zoetebier hebben gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef don-diablo het volgende:
Ik zie Heerenveen dat ook niet doen btw. ze willen er vast meer geld voor krijgen. Niets mis met Zuiverloon, alleen om het terug te kopen is niet echt professioneel te noemen. En ik denk dat Feijenoord door die reden (en de reden dat hij zelf weg wou) hem niet zal proberen terug te halen
Buijs...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ze hetzelfde met Zoetebier hebben gedaan.
Hopelijk komen ze er nog een keer van terug, als al de eigen jeugd in de NL/Europese (sub)top speelt, en ze zelf met afgedankte joden zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Buijs...
En volgens mij zijn er nog wel een paar.
Zou het typische Feijenoord aankopen vinden...quote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zet je even over de Cler heen![]()
Kan me het niet voorstellen dat ze én de Cler, én Obodai, én Landzaat halen![]()
Iets zegt me dat Feyenoord deze zomer iets daadkrachtiger gaat inkopen als andere jaren, en echt met versterkingen komt ipv 2e hands joden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Staanplaats het volgende:
Zou het typische Feijenoord aankopen vinden...
Heel de zomer horen we de mooiste namen en dan worde het deze.
Vertelde gisteren bij de Wedstrijden dat hij 3de keus was bij Feyenoord, en daarom weg wou.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
Het zou toch wel fijn zijn voor de veranderingquote:Op maandag 25 juni 2007 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Feyenoord deze zomer iets daadkrachtiger gaat inkopen als andere jaren, en echt met versterkingen komt ipv 2e hands joden.
Sukkel. AD en Rijnmond zijn zo ongeveer de betrouwbaarste bronnen... Zitten er ook wel eens naast, maar voor de rest klopt bijna alles wat ze melden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Radio Rijnmond moet echt een keer kappen met hun bullshit constant. Volgens mij hebben ze nog geen enkele 'scoop' gehad die ook maar de in buurt van de waarheid zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |