Wat is er voor speciaals aan die kikker?quote:
Om eerlijk te zijn ga ik er ook niet van uit (ook niet gedaan) Waarom zou hij voor ons kiezen terwijl hij nog makkelijk bij een topclub aan de bak kanquote:Op zondag 24 juni 2007 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry hoe langer het duurt hoe minder geloof ik er in hebAl zou het schitterend zijn!!
Denk dat het al veel had gescheeld als we minimaal uefacup hadden gehaald...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ga ik er ook niet van uit (ook niet gedaan) Waarom zou hij voor ons kiezen terwijl hij nog makkelijk bij een topclub aan de bak kan
Kijk maar naar AZ. Zonder Europees voetbal waren ze gemakkelijk kampioen geworden.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Malibu-06 het volgende:
Idd, ik denk dat je door het niet spelen van Europese wedstrijden echt zo'n 9 tot 12 punten meer kunt pakken in de competitie.
Geldt ook voor PSV natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 13:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kijk maar naar AZ. Zonder Europees voetbal waren ze gemakkelijk kampioen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |