Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft wel door dat Jaap Dennis naar zich toetrekt.
En ik geloof echt niet dat Lieke verliefd is op Huub, ze is gewoon pragmatisch.
En dan Huub gerust stellen dat ze niet op gladde types als Dennis valt.![]()
Ze hebben op zich wel aan elkaar toegegeven dat ze allebei ook individueel met het spel bezig zijn, net.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.
Als Amanda herpes oploopt vanavond, kan ze even bij ons komen voor adviesquote:Op zondag 24 juni 2007 02:13 schreef mazaru het volgende:
update 2:11 uur
Jaap staat te dansen met een meid erg gezellig, er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen. Dennis staat met een van de zangeressen te praten.
Ze heeft al flink wat ervaring met chlamydia volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Amanda herpes oploopt vanavond, kan ze even bij ons komen voor advies![]()
De laatste keer dat ik hem zag was hij wel in de slaapkamer, maar verder...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
slaapt brian al? hij zou toch wakker blijve voor amanda?
Eric laf.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Disana, durf je niet te antwoorden op m'n vraag wat je met je sig bedoeld ? Beetje laf zoals Eric ?
Een handicap alleen.....saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef riri het volgende:
lieke is een toppertje....recht door zee zonder er omheen te dralen
Ja, maar ik gun het Brian van hartequote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Ik zou me hart vast houden als ik zo'n hoer als Amanda als vriendin zou hebben en wist dat ze een avond ging stappen
Die slaapt echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
ja net als brianquote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Ik zou me hart vast houden als ik zo'n hoer als Amanda als vriendin zou hebben en wist dat ze een avond ging stappen
En Lieke is dus knap onnozel....quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is net zo pragmatisch. Hij heeft een paar keer uitgelegd (aan Joris en Theo) dat hij zonder probleem Lieke laat vallen als het goed uitkomt.
Lieke zou Huub ook in een heartbeat laten vallen voor het winnen van die prijsquote:
Eric was laf omdat hij nooit de persoon in kwestie zelf iets durfde te zeggen. Alleen maar achter de rug om tegen anderen. Dat herken ik in de weigering van Disana om te antwoorden.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric laf.
En met een groep van 6 tegen 1 is natuurlijk niet laf.
.....
Disana heeft al een keer een onterechte ban gehad.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric was laf omdat hij nooit de persoon in kwestie zelf iets durfde te zeggen. Alleen maar achter de rug om tegen anderen. Dat herken ik in de weigering van Disana om te antwoorden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
Straks komt Amanda dronken binnen, en het gesprek dat ze dan morgen gaan voeren is bijna woordelijk te voorspellen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
Brain kan de slaap niet vatten! Hij ligt te lezen in de Chill. Whoehahahaha!
Haar sig is niets anders dan een ban vragen ...... Dat is idd banwaardig !quote:Op zondag 24 juni 2007 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Disana heeft al een keer een onterechte ban gehad.
Erop reageren kan nog een tweede onterechte ban opleveren.
Ik begrijp haar wel.
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Haar sig is niets anders dan een ban vragen ...... Dat is idd banwaardig !
Die is al een tijdje geleden geweest.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
hey mayday zou toch ook n keer komen? was dat vandaaG?
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuutquote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks komt Amanda dronken binnen, en het gesprek dat ze dan morgen gaan voeren is bijna woordelijk te voorspellen.
wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Die is al een tijdje geleden geweest.
Natasia kan zich er ook nog mee gaan bemoeien.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Wat moet Mayday daar nog als Eric er niet meer is?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef easysatellite het volgende:
hey mayday zou toch ook n keer komen? was dat vandaaG?
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.![]()
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wanneer? want ze zou nadat ze toen eric een metamorphose gaf nog n keer komen toch? om een feest te geve?
Het vervelend is dat Amanda juist zegt waar het op staat als een een flinke borrel op heeft en Brian is daar uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ik hoop dat amanda ook een keer zegt waar t op staat en zich niet zo laat vernederen door m
Amanda zegt gewoon weer: Ik ben slecht...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dat word zeker weer een paar dagen herhalen wat er is gebeurt allemaal en wat ze heeft uitgespookt van minuut tot minuut
ooh oke, ik hoorde deze week dat ze op t rooster stond, dat zei eric op de dag dat hij weg ging, zal ze wel afgezegt hebbe omdat eric eruit is..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
O, daar weet ik niets van. Ze zei toen wel dat ze een feestje wilde bouwen dezelfde avond, maar door dat gezeik met Lieke had ze daar geen zin meer in. Ik denk ook niet dat ze nog weer een keer komt.
Er verschuilt zich niemand achter mij, en ik heb mijn standpunt gegeven.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.
Het zou me niet eens verbazen als die blonde Melisa is!quote:Op zondag 24 juni 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nowlive :
update 2:30 uur
Nog steeds geen aanstalte om te vertrekken, Amanda gaat nog steeds uit haar dak en staat te zoenen met de blonde dame
(misschien wel door Tien geregeld) Dennis is aan het praten met een Chantal (van die groep Da-mezz) waar jaap bij aan de borsten zat. Jaap heeft inmiddels zijn hoed opgezet en roept: "beste mensen het lijkt erop dat ik en zij in iedergeval niet voor 6 uur thuis zijn Non Stop Rocking".
Joh hou es opquote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als Disana zich niet verschuilt achter jou en de VOL-vrienden/vriendinnen.
Dat denk ik niet wat ze schreven eerder "er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen"quote:Op zondag 24 juni 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als die blonde Melisa is!![]()
Zou Brian over een vrouw net zo flippen als over een man?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet wat ze schreven eerder "er komt nu een meid aanlopen even groot als Amanda met lang blond haar en gaat heel intiem met Amanda dansen"
Kunnen VOL issues niet beter op VOl afgehandeld wordenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er verschuilt zich niemand achter mij, en ik heb mijn standpunt gegeven.
Dus ik hou er verder over op.
Hij zal het in ieder geval niet leuk vinden. Dat is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou Brian over een vrouw net zo flippen als over een man?
Misschien was het Vol ?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef CoT het volgende:
Snap ook niet wat die vollers hier dan, ga terug naar vol
Mensen mogen toch posten waar ze willen?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef CoT het volgende:
Snap ook niet wat die vollers hier dan, ga terug naar vol
Hij heeft aandrang en dat noemt men crapquote:Op zondag 24 juni 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
Ik voel een keiharde goede rap uit Brian komen
[afbeelding]
Ach een beetje aandacht doet wonderen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Een vriendelijke vrouwenstem van achter attendeert Brian op zijn zender. Hij wordt meteen helemaal opgewekt en giebelig.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7578&postdays=0&postorder=asc&start=400quote:Op zondag 24 juni 2007 02:46 schreef clrscrn het volgende:
WTF is VOL btw?
Een Forum net als Fok...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:46 schreef clrscrn het volgende:
WTF is VOL btw?
Goeie!quote:Op zondag 24 juni 2007 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft aandrang en dat noemt men crap![]()
als je zo pas vrienden krijgt...quote:Op zondag 24 juni 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar ban en mijn protest ertegen heeft me een hoop nieuwe vrienden en vriendinnen op VOL opgeleverd.![]()
www.v-o-l.nlquote:Op zondag 24 juni 2007 02:46 schreef clrscrn het volgende:
WTF is VOL btw?
Enis nog fout ook.. Doet ie het wel met en potlood dan kan ie nog gummenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
Na 20 minuten verschijnt er weer een getal;
[afbeelding]
Dan kun je er bijna zeker van zijn, dat de andere Miljonairs wel een video-verslag zullen krijgen. Allemaal op de bank, en een camera permanent gericht op Brian.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:52 schreef koudair het volgende:
kom net zelf uit club vie, maar het lijkt wel of het in scene is gezet...de camera gaat pas aan wanneer er gezegd wordt dat ze iets moeten gaan doen...amanda rijden tegen Dennis en amanda zoenen met een andere meid
Nou zo te horen ga ik de thuiskomst niet meemaken.. Niet dat het iemand boeit ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nowlive :
update 2:51 uur
Wat ik vanaf hier kan zien is dat ze het erg naar hun zin hebben. Geen terror vanaf Jaap zijn kant, alles rustig. Jaap oogt niet dronken, hij praat met meiden en is druk in de weer met zijn camera. Amanda lijkt het advies van Brian op te volgen, door te genieten van de avond, het advies niet zo veel te drinken is zij vergeten, ze gedraagt zich echt als een stoeipoes.
Ik ook niet maar ik hoop dat er wel iemand is die een verslag doet van de thuiskomst.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te horen ga ik de thuiskomst niet meemaken.. Niet dat het iemand boeit ofzo![]()
Die mag je wel opnemen in je mastercapsquote:Op zondag 24 juni 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is nog steeds bezig met zijn sudoko. Hij kent alle cijfers van 0 tot 9 uit z'n hoofd
[afbeelding]
Nah komt wel goed...quote:Op zondag 24 juni 2007 03:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoop dat er wel iemand is die een verslag doet van de thuiskomst.
Dank je. Vooral 's-avonds is het lastig goede caps te maken, het is regelmatig te donker.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die mag je wel opnemen in je mastercaps![]()
uhh met zo'n pic heb ik bijstand nodigquote:Op zondag 24 juni 2007 02:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft hele verhalen tegen de sodoku....
[afbeelding]
Nou tis interresanter dan naar dat saaie Huub en Lieke setje te kijken. Kan je nagaanquote:Op zondag 24 juni 2007 03:03 schreef easysatellite het volgende:
brian word helemaal para van de sudoku
Hoe lazerus komt ze binnen en zou haar jurkje nog wit zijn?quote:
Wit op wit zie je nietquote:Op zondag 24 juni 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe lazerus komt ze binnen en zou haar jurkje nog wit zijn?
Hoe ver is ut ...quote:Op zondag 24 juni 2007 03:06 schreef KimiK het volgende:
Volgens NowLive rijden ze net weg?
Rotterdam - Eemnes hoe lang duurt dat??quote:Op zondag 24 juni 2007 03:06 schreef KimiK het volgende:
Volgens NowLive rijden ze net weg?
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:08 schreef easysatellite het volgende:
[..]
best wel, 1 uur ofso? of langer?
Rotterdam Utrecht is 3 kwartier, weet niet hoelang het duurt voordat je in Eemnes bent.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rotterdam - Eemnes hoe lang duurt dat??
Hallo, ze rijden met Jaap he. Dat was dus eerst een Burger King en daarna nog een McDrivequote:Op zondag 24 juni 2007 03:09 schreef clrscrn het volgende:
Van Eemnes
Naar Rotterdam
Afstand 82,5 km.
Reisduur 00:50
zowiezo eerst wat eten, dan nog wat bij de productie debriefen of zo.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, ze rijden met Jaap he. Dat was dus eerst een Burger King en daarna nog een McDrive
Die is al een nummertje aan het makenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:10 schreef F04 het volgende:
Brian kom je even meedoen?
Wie niet!quote:Op zondag 24 juni 2007 03:12 schreef F04 het volgende:
Ik hoop stilletjes eigelijk dat Brian deze nacht weer para word.
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:09 schreef clrscrn het volgende:
Van Eemnes
Naar Rotterdam
Afstand 82,5 km.
Kloon alertquote:Op zondag 24 juni 2007 03:10 schreef patist het volgende:
Van Rotterdam
Naar Eemnes
Afstand 82,5 km.
Knap van je ik kan het niet... het is bijna het gevoel dat je denkt dat je ouders sex hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog 45 min. rijden voor de anderen, Huub kan nog wel even ballegooien
[afbeelding]
Binnen een half uur, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
Zo die auto heeft snel gereden
Waarom wil je haar dan in de kooi...quote:Op zondag 24 juni 2007 03:30 schreef nibbieworld het volgende:
sorry offtopic, maarre ik heb gisteren DE cameron ontmoet!! In het echt is ze nog mooier dan op beeld! Dik een uur mee geklets op het vliegveld en zelfs nog een tel. n van gekregen met zekerheidje door middel van sms. Yes i`m in love! whaaaha.. zat zij maar in de kooi!![]()
ach soms komen dromen uit! on topic = in de kooi ook nog iets gebeurd![]()
Top capquote:Op zondag 24 juni 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
Kussen in de fik door Liekes kaarsjes
[afbeelding]
De mooistequote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Brian: wat een brandstichters???
Geweldig deze.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Brian: wat een brandstichters???
Da-mezz van die band van vorige week?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
Wie is Suzanne Damesz (spelling?).
Meid van de band Damesz (spelling?) die vorige week in de villa was. Meid zoende toen ook met iedereen en kreeg geen ban.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
Wie is Suzanne Damesz (spelling?).
Grote kans dat hij op de plasma 'n berichtje kreeg (en moest blijven wachten in de chillroom)quote:Op zondag 24 juni 2007 03:36 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet WB nu dat ze snel gereden hebben?![]()
Sorry Mootie maar je slettie outfit is sinds vanavond gewoon fatsoenlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
Er kwam iemand die zei: mn vriendin wil met je zoenen, okay.... het was een leuk meisje, dus toen gingen we zoenen.
Daar is het veel te vroeg voor... en Amanda is niet dronken helaas.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:41 schreef beequeen het volgende:
Kom ik hiet mijn bed voor uit?Ik wil terror tussen WB en Amanda.
Brian gaat later nog wel in details wat ze gedaan heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:41 schreef beequeen het volgende:
Kom ik hiet mijn bed voor uit?Ik wil terror tussen WB en Amanda.
En jij komt je bed er voor uitquote:Op zondag 24 juni 2007 03:42 schreef beequeen het volgende:
Er is wat verwarring omtrent een blond meisje.
Dat komt nog wel....quote:Op zondag 24 juni 2007 03:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian gaat later nog wel in details wat ze gedaan heeft.
Maar jammer dat ze niet met Dennis heeft gezoend.
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Geweldige foto op de log van Huub
Erg hè?quote:
Ja, ze willen beeldmateriaal hebben van hoe de verhalen worden verteld. Met die camera erbij zou iedereen onmiddellijk de aandacht daarop vestigen = geen mooie beelden.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:44 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt dus nog een filmpje over, vandaar dat Jaaps kaart eruit gehaald is.
Huub bevestigt mijn vermoeden.
Die heeft de webmaster dus wel mooi van hier.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Geweldige foto op de log van Huub
Ik heb meer en meer het vermoeden dat sommige bewoners mogen meelezen op de fora en zich nu een personage aanmeten..quote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft de webmaster dus wel mooi van hier.
En dat zonder bronvermelding.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft de webmaster dus wel mooi van hier.
Ik heb het geluid aan, en ik moest net ff mijn streams checken of hij er nog wel bij zit.quote:
Huubs webmaster kan hier natuurlijk gewoon lezen.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb meer en meer het vermoeden dat sommige bewoners mogen meelezen op de fora en zich nu een personage aanmeten..
ja brian is er weer hequote:Op zondag 24 juni 2007 03:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda lust wel een glas water, hoe braaf.
Nee, nauwelijks. Is zijn mondje misschien toch groter dan zijn daden.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Dennis hoor ik niet zo
Misschien is hij behoedzaam.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Is zijn mondje misschien toch groter dan zijn daden.
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Het is ook niet niks, de Kooi in gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis is super kapot, daarom is hij zo stil
Hmm, ik kan niet goed zien of hij veel heeft gedronken.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is hij behoedzaam.
Ook al door zijn foutje de eerste avond met die opmerking over 'mooi zijn is belangrijker dan succesvol'.
Of hij heeft drank op en is bang zijn mond voorbij te praten over zijn close zijn met Jaap.
Die heeft waarschijnlijk ook de minste aanspraak gehad, Jaap en Amanda zijn een stuk bekender.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Dennis hoor ik niet zo
Hij klinkt meteen al een stuk onaardiger.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Amanda gaan slapen.
Brian zegt (letterlijk): Neem nog een glas water mee.
Gelukkig is zijn innerljk beter als zijn uiterlijkquote:
Nou, die nieuwe dekking zit er momenteel wel een beetje voor spek en bonen bij.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap tegen Huub: Ik heb jou dekking niet nodig, ik heb een fucking nieuwe dekking.
Zit wat in. Maar ik hoop persoonlijk dat ze nog in lengte van jaren aangekeken gaat worden op haar gedragquote:Op zondag 24 juni 2007 04:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Natasja binnen nu 92 dagen naar huis gaat dan kan ze zich nog zoiets als populair worden als ze Brian helemaal tart... een beetje popu, ze moet wel naar buiten
Ja, ga maar slapen ....... Reageren op mijn vraag durf je toch niet...... Beetje laf verschuilen achter Peter6000 !quote:Op zondag 24 juni 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft last van zijn libido en ik van verveling en slaap. Welterusten allemaal![]()
![]()
huh? wat is die redactie toch walgelijk KUTquote:Op zondag 24 juni 2007 04:38 schreef easysatellite het volgende:
jaap en dennis gingen naar t kantoor, en nu filmen ze een half slapende brain en amanda, en huub en lieke die gaan slapen , pfffffffffff
Natasia slaapt zeker, Japio waarschijnlijk. Huub, Lieke en Dennis zijn wakker. Brian heeft nog grote moeite om Amanda onder kontrole te krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Zjn er nog bewoners wakker?
Tnx! Las net deze Cos terug, moest erg lachen, om je onderschrift 'Brian kent de getallen 0 tot en met 9 uitquote:Op zondag 24 juni 2007 05:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia slaapt zeker, Japio waarschijnlijk. Huub, Lieke en Dennis zijn wakker. Brian heeft nog grote moeite om Amanda onder kontrole te krijgen
quote:Op zondag 24 juni 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft last van zijn libido en ik van verveling en slaap. Welterusten allemaal![]()
![]()
help wel evenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mannetje is bijna onzichtbaar en heeft echt niets te vertellen ...... Afvoeren maar
[afbeelding]
dat hoop ik vind hem nietsquote:Op zondag 24 juni 2007 05:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De van Ballegooiens en de Kubatzen tracteren Dennisje nog steeds op een redelijke soundshow...... Dit gaat frusterend worden voor Piemelmansje
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een geheel nieuwe ervaring voor Amandaquote:Op zondag 24 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nowlive :
update 3:05
Ze zijn vertrokken.
De bewoners zijn richting de kooi, via de achterdeur zijn ze naar buiten gegaan. Denk met 45 min dat ze er wel zijn. Ik moest jullie de groeten doen van L4ercake
Goeie morgen fokkersssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 24 juni 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Waar Lieke en Huub vorige week niet in bed mochten fluisteren, mogen Amanda en Brian ongestoord hun gang gaan.
Misschien ook niet zo heel gek, volgens mij is het een homo, of soon to be homo. Zou logisch zijn aangezien hij voor ERIC in de plaats is gekomen, daarbij. Ondanks dat zijn hyves vol staat met zowel lekkere als lelijke wijven. blijf ik er bij dat hij een aanstormend talent voor homofilie heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: De loverboy van het programma, je maakt je naam niet waar....
Geen reaktie van Dennis.![]()
Mogguh Pumadear, dat van die rijke ouders weet ik niet, misschien ook niet zo relevant, maar wat ik tot nu toe heb gezien vind ik ook niks. Een beetje door het huis drentelen met zijn handen in zijn zakken en af en toe een balletje trappen , kan iedereen. Vannacht ook, toen ze thuiskwamen , er kwam geen stom woord uit. Ik geef graag iemand het voordeel van de twijfel, maar in het geval van Dennis, heb ik er na 3 dagen al genoeg van. Hij vindt zichzelf mooi, loopt constant in de spiegel te kijken, ik krijg er de rillingen van, maar helaas moeten we er iig 2 maanden tegenaan kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis een pretty boy met 0% inhoud..eentje die alles voor de wind heeft gehad...rijke ouders. zelf geen moer hoeven doen. maar jah misschien zit ik er helemaal naast. who knows.
Ik vind het niks..laat dat duidelijk zijn haha..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |