Waarom wil je haar dan in de kooi...quote:Op zondag 24 juni 2007 03:30 schreef nibbieworld het volgende:
sorry offtopic, maarre ik heb gisteren DE cameron ontmoet!! In het echt is ze nog mooier dan op beeld! Dik een uur mee geklets op het vliegveld en zelfs nog een tel. n van gekregen met zekerheidje door middel van sms. Yes i`m in love! whaaaha.. zat zij maar in de kooi!![]()
ach soms komen dromen uit! on topic = in de kooi ook nog iets gebeurd![]()
Top capquote:Op zondag 24 juni 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
Kussen in de fik door Liekes kaarsjes
[afbeelding]
De mooistequote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Brian: wat een brandstichters???
Geweldig deze.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Brian: wat een brandstichters???
Da-mezz van die band van vorige week?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
Wie is Suzanne Damesz (spelling?).
Meid van de band Damesz (spelling?) die vorige week in de villa was. Meid zoende toen ook met iedereen en kreeg geen ban.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
Wie is Suzanne Damesz (spelling?).
Grote kans dat hij op de plasma 'n berichtje kreeg (en moest blijven wachten in de chillroom)quote:Op zondag 24 juni 2007 03:36 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet WB nu dat ze snel gereden hebben?![]()
Sorry Mootie maar je slettie outfit is sinds vanavond gewoon fatsoenlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
Er kwam iemand die zei: mn vriendin wil met je zoenen, okay.... het was een leuk meisje, dus toen gingen we zoenen.
Daar is het veel te vroeg voor... en Amanda is niet dronken helaas.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:41 schreef beequeen het volgende:
Kom ik hiet mijn bed voor uit?Ik wil terror tussen WB en Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |