Hij klinkt meteen al een stuk onaardiger.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Amanda gaan slapen.
Brian zegt (letterlijk): Neem nog een glas water mee.
Gelukkig is zijn innerljk beter als zijn uiterlijkquote:
Nou, die nieuwe dekking zit er momenteel wel een beetje voor spek en bonen bij.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap tegen Huub: Ik heb jou dekking niet nodig, ik heb een fucking nieuwe dekking.
Zit wat in. Maar ik hoop persoonlijk dat ze nog in lengte van jaren aangekeken gaat worden op haar gedragquote:Op zondag 24 juni 2007 04:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Natasja binnen nu 92 dagen naar huis gaat dan kan ze zich nog zoiets als populair worden als ze Brian helemaal tart... een beetje popu, ze moet wel naar buiten
Ja, ga maar slapen ....... Reageren op mijn vraag durf je toch niet...... Beetje laf verschuilen achter Peter6000 !quote:Op zondag 24 juni 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft last van zijn libido en ik van verveling en slaap. Welterusten allemaal![]()
![]()
huh? wat is die redactie toch walgelijk KUTquote:Op zondag 24 juni 2007 04:38 schreef easysatellite het volgende:
jaap en dennis gingen naar t kantoor, en nu filmen ze een half slapende brain en amanda, en huub en lieke die gaan slapen , pfffffffffff
Natasia slaapt zeker, Japio waarschijnlijk. Huub, Lieke en Dennis zijn wakker. Brian heeft nog grote moeite om Amanda onder kontrole te krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 05:09 schreef Lobasca het volgende:
Zjn er nog bewoners wakker?
Tnx! Las net deze Cos terug, moest erg lachen, om je onderschrift 'Brian kent de getallen 0 tot en met 9 uitquote:Op zondag 24 juni 2007 05:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia slaapt zeker, Japio waarschijnlijk. Huub, Lieke en Dennis zijn wakker. Brian heeft nog grote moeite om Amanda onder kontrole te krijgen
quote:Op zondag 24 juni 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft last van zijn libido en ik van verveling en slaap. Welterusten allemaal![]()
![]()
help wel evenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mannetje is bijna onzichtbaar en heeft echt niets te vertellen ...... Afvoeren maar
[afbeelding]
dat hoop ik vind hem nietsquote:Op zondag 24 juni 2007 05:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De van Ballegooiens en de Kubatzen tracteren Dennisje nog steeds op een redelijke soundshow...... Dit gaat frusterend worden voor Piemelmansje
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een geheel nieuwe ervaring voor Amandaquote:Op zondag 24 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nowlive :
update 3:05
Ze zijn vertrokken.
De bewoners zijn richting de kooi, via de achterdeur zijn ze naar buiten gegaan. Denk met 45 min dat ze er wel zijn. Ik moest jullie de groeten doen van L4ercake
Goeie morgen fokkersssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 24 juni 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Waar Lieke en Huub vorige week niet in bed mochten fluisteren, mogen Amanda en Brian ongestoord hun gang gaan.
Misschien ook niet zo heel gek, volgens mij is het een homo, of soon to be homo. Zou logisch zijn aangezien hij voor ERIC in de plaats is gekomen, daarbij. Ondanks dat zijn hyves vol staat met zowel lekkere als lelijke wijven. blijf ik er bij dat hij een aanstormend talent voor homofilie heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke: De loverboy van het programma, je maakt je naam niet waar....
Geen reaktie van Dennis.![]()
Mogguh Pumadear, dat van die rijke ouders weet ik niet, misschien ook niet zo relevant, maar wat ik tot nu toe heb gezien vind ik ook niks. Een beetje door het huis drentelen met zijn handen in zijn zakken en af en toe een balletje trappen , kan iedereen. Vannacht ook, toen ze thuiskwamen , er kwam geen stom woord uit. Ik geef graag iemand het voordeel van de twijfel, maar in het geval van Dennis, heb ik er na 3 dagen al genoeg van. Hij vindt zichzelf mooi, loopt constant in de spiegel te kijken, ik krijg er de rillingen van, maar helaas moeten we er iig 2 maanden tegenaan kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis een pretty boy met 0% inhoud..eentje die alles voor de wind heeft gehad...rijke ouders. zelf geen moer hoeven doen. maar jah misschien zit ik er helemaal naast. who knows.
Ik vind het niks..laat dat duidelijk zijn haha..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |