quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef deedeetee het volgende:
Helemaal niet paars hoor. Alles is rood/wit /zwart![]()
Naast de Black and White Stripes hierboven heb ik:quote:Op maandag 9 juli 2007 10:07 schreef deedeetee het volgende:
Dat is boffen ! Welke kralen heb je nu al ?![]()
Kun je 't beste in de winkel bekijken wat je leuk vind. Ik ben heel benieuwd welke het gaat wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Ik mag er binnenkort weer 1 uitzoeken van mezelf, maar ik weet nog niet welke.
Ik zou wel een van glas willen, maar ik weet nog niet welke kleurenrichting ik wil.
![]()
Oh dat is wel erg handigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Op marktplaats kun je er vaak veel goedkoper aan komen maar dan moet je wel uitkijken bij wie je koopt![]()
Er zitten ook bedriegers tussen die je nepkralen toe sturen of zelfs helemaal niks![]()
Als je wilt kan ik je wel een lijstje pm-en met mensen waarvan ik uit ervaring weet dat ze betrouwbaar zijn.
is dit die van jou?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:44 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Oeh Progje, die vind ik prachtig!
Veel plezier ermee!
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Prima deedeetee, ik heb je al ontdekt![]()
xxx
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Vandaag heb ik deze gekocht:
[afbeelding]
![]()
Handmadebeadsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef -ladybird- het volgende:
Ziet er gaaf uit allemaal! Maar wat zijn de goedkopere versies van dit soort systemen, ik zag dat Pandora een stuk goedkoper is maar Chamilia (ofzoiets) is weer vergelijkbaar?
Thanx voor de info, ga meteen even kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef LaFemmeObscur het volgende:
[..]
Handmadebeads
Blikvangers
Chamilia
Bacio
Biagi
Pasha
Tedora
Imenso
Amora
Facet Design
Chiaro
Luccicare
Ik weet niet of ze goedkoper zijn, maar dit zijn andere bedeltjesmerken, er zullen er vast nog veel meer zijn.
Let er wel op dat als je bijv. allerlei merken wilt gaan sparen je geen Pandora armband koopt omdat op deze armband niet alle merken bedeltjes passen.
Op Trollbeads armbandjes past alles en je hebt nog keuze uit veel slotjes![]()
Succes![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Thanx voor de info, ga meteen even kijken![]()
drievoudige parel witquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef LaFemmeObscur het volgende:
De nieuwe collectie staat op trollbeads.nl en trollbeads.com
Zooo mooi!!!![]()
dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Oeh MipsieLeuk zeg!
Veel plezier ermee!
![]()
ja en hun service is echt goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:07 schreef Mipsie het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken
als ik een beetje zuinig aan doe deze maand met geld,
dan bestel ik aan het eind van de maand nog een paar zilveren beads in amerika
scheelt echt zoveel...
ik wil dat lieveheersbeestje graag hebben en die kost hier in nederland 29 euro
en in amerika 23 dollard ( dat is nog geen 17 euro!)
scheelt toch even 12 euro
Betaal je dan niet een berg aan verzendkosten??quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:07 schreef Mipsie het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken
als ik een beetje zuinig aan doe deze maand met geld,
dan bestel ik aan het eind van de maand nog een paar zilveren beads in amerika
scheelt echt zoveel...
ik wil dat lieveheersbeestje graag hebben en die kost hier in nederland 29 euro
en in amerika 23 dollard ( dat is nog geen 17 euro!)
scheelt toch even 12 euro
nee valt echt heel erg mee... zal eens kijken wat ik vorige keer betaald heb,quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Betaal je dan niet een berg aan verzendkosten??
Nee, maar als je pakje door de douane gecontroleerd wordt betaal je BTW en een boete.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Betaal je dan niet een berg aan verzendkosten??
Volgens mij is dat juist linker, of denk je dat wij de enige zijn die op de hoogte zijn van dit soort praktijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef progje het volgende:
Ja maar ze zetten wel op de verpakking "gift" dus de kans dat je gezeik krijgt bij de doune is erg klein
ja het is en blijft een risico wat je neemt...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist linker, of denk je dat wij de enige zijn die op de hoogte zijn van dit soort praktijken
De douane weet ook waar ze op moeten letten.
Natuurlijk kan je vaak mazzel hebben, maar je kan ook een aantal maal achter elkaar pech hebben.
yep. maar ja, anders kom je ongeveer op hetzelfde uit als je in NL zou moeten betalen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Mipsie het volgende:
[..]
ja het is en blijft een risico wat je neemt...
Eh nee, ALS je pakje eruit gevist wordt betaal je BTW én een boete.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef progje het volgende:
[..]
yep. maar ja, anders kom je ongeveer op hetzelfde uit als je in NL zou moeten betalen..
dus het is het risico wel waard vind ik
oh dat wist ik dan weer niet... thnxquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, ALS je pakje eruit gevist wordt betaal je BTW én een boete.
Kijk ik doe het zelf altijd met videogames, maar het is natuurlijk nogal kort door de bocht om te claimen dat het veel goedkoper is.
Het is wel goedkoper..., zolang je belasting ontduikt. En dat is nog steeds strafbaar hier
Dus is het wel van belang om het gehele verhaal te vertellen, want er kleven risico's aan.
http://www.douane.nl/part(...)nternetaankopen.html
thanksquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Moet je op MP kijken daar kosten ze veel minder. Moet je wel uitkijken dat je bij een betrouwbaar persoon koopt.
Ik wil je wel een lijstje pm-en vam mensen die te vertrouwen zijn.![]()
edit: gewoon maar ff gestuurd![]()
Nou, wat let je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
er is hier nu kermis + markt, ik ze onwijs veel van die neppe trollbeads.
ze zijn wel mooi, ondanks dat ze nep zijn..
Allemaal erg mooi, die driehoeken is ook een van mijn favo 's en die paarse met dat bloemetje is helemaal schitterend. ik heb er 2 van en ook 2 turqoise lintenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Misstique het volgende:
Ik heb trouwens voor mn verjaardag nog 4 nieuwe beads gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef teigan het volgende:
deedeetee, ik ben de wit staal kwijtgeraakt
Heb nu 2x besteld en had binnen na 5 dagen. Heb nog nooit langer hoeven wachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ha leuk een Trollbeads-topic!
Ik heb zelf Pandora (en ondertussen spijt dat ik geen Trollbeads heb, maar gelukkig is mijn armband bijna vol!), maar mijn moeder heeft Trollbeads.
Nu is ze de 18e jarig en door de positieve verhalen hier over bestellen in Amerika zit ik daarover na te denken.
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je de bedels ontvangt (er staat 4-10 werkdagen maar dat is nog best een verschil), en is het iemand hier wel eens gebeurd dat ze 'onderschept' werden en je BTW en een boete moest betalen?
Alvast bedankt!
Daar was ik juist mee begonnen toen er een nepbieder aan kwam zetten daar werd ik door anderen voor gewaarschuwd. Mijn * echte * bieder hield 't voor gezien en ik heb de boel maar ff bevrorenquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja het is idd totaal iets anders. Weegt niks ook he? Ik vind dat je het mooi gedaan hebt hoorMaar als je het niks vindt gooi je ze toch in de verkoop?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef draculettetje het volgende:
heb ik ooit geweten dat dit topic er was???
zo ja dan ben ik het alweer vergeten
ik ben begonnen met een pandora, maar vond die trollen zoooo leuk
alleen jammer dat bijpassende armband en slot zo duur zijn
nu heb ik een fendora armband waar ook de trollbeads ook op kunnen
mn armband is bijna vol al heb ik geloof ik maar 1 officiele troll
heb ik er meer? heb ik er weer gewoon over heengekeken?quote:
Goed planquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, ik heb de armdband, de sluiting met het bloemetje en m'n eerste kraal: een egeltje.Binnenkort ga ik naar Antwerpen. Misschien dat ik daar m'n collectie uit ga breiden tot twee kralen.
Zeker. Ik denk dat ik ga voor voornamelijk zilveren kralen, met een paar gekleurde. De gekleurde kan ik dan afwisselen. En dan is over een lange lange tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Houd ons op de hoogte
Het zilverbadje is ook voornamelijk voor andere sierraden. Maar ik zal inderdaad goed opletten.quote:Op zondag 30 december 2007 08:53 schreef deedeetee het volgende:
Dat eendje is erg lief dat is een hele goede aankoop !Knoop heb ik ook altijd mooi gevonden.
Voorzichtig met dat zilverbadje de trollen horen wat zwart te hebben met name in de * naadjes *.
Ben jij ook een verzamelaar?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef YPPY het volgende:
Die zijn wel leuk PM.Ik vind het wel mooi als het 'niks' is, gewoon een aparte vorm.
OMG schande! Wat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Misstique! Zijn het pandora-beads?
Die is mooiquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef NieTTus het volgende:
En deze staat er ook bij, dies echt zo mooi!!(ook al op lijstje zet, waarom zijn er zoveel
)
[ afbeelding ]
Edit: nu in meerdere keren voor $ 312 bestelddit is zo'n ¤ 197! En nu is het genoeg
![]()
![]()
Als het binnen is post ik wel een fotootje!!![]()
Ik vond die zilveren vrij strak voor een tb, vandaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
OMG schande! Wat zeg je nuTrollbeads
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:30 schreef Miss_S het volgende:
Mijn eerste 3 kralen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohquote:
Mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?
@ Mipsie : paars is zooo mooi en eindeloos te combineren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto'squote:Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef NieTTus het volgende:
En of ik verslaafd ben! 1 van de pakjes uit Amerika is trouwens wel onderscheptwas het goedkoopste pakje en moest 20 euro betalen..
Ik heb nu 4 zilveren beads, en 6 glazen, 2 stoppertjes, de armband en een Vis-slotje! Het laatste pakje kwam vandaag binnen, dus ik heb hem eindelijk om! Ik zag op internet ook al de ring, waar je beads in kan wisselenIk ga failliet raken ben ik bang!
weet waar je aan begintquote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef lushlife het volgende:
Als ik zie wat mensen hier maken wordt ik ontzettend hebberig en heel enthousiast. Ben nou eenmaal niet zo'n sieraden mens als in goud en zilver maar dit past opzich heel erg bij me...nog maar eens kijken of ik ermee ga beginnen dan
het handigste is om bij een vriendelijke juwelier een armband vol te rijgen dan kun je zien welke maat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
OoohDie combi's zijn wel heel erg mooi!
Ik wil hier ook een keer aan beginnen mijn god waar begin ik aan![]()
Vanaf hoeveel beads wordt dit een beetje leuk om te dragen? Ik kan me voorstellen dat het er in het begin niet echt mooi uitziet, zo met pak em beet 5 kralen en een dan te grote armband. Ik ben zelf maar een studentje, dus bedels komen er waarschijnlijk alleen met feestdagen en speciale gelegenheden (wat dan wel weer mooi is en origineel ook een beetje het idee van een bedelarmband geloof ik)
En kan je zo'n armband gewoon online bestellen door bij een normale armband x aantal cm bij te tellen of moet ik toch echt naar een juwelier
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 14 januari 2008 21:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
het handigste is om bij een vriendelijke juwelier een armband vol te rijgen dan kun je zien welke maat je nodig hebt.
Ik zelf heb een pols van 16 cm en mijn armband is met het slotje meegemeten19.5 cm. De armband is dus trollbeads maat 19. TB telt er namelijk de lengte van het slotje al bij. Ik draag mijn armbanden wel erg strak, ik zou eigenlijk mt 20 moeten hebben.
Als je maar een paar beads hebt kun je 1 of 2 stoppertjes aan je armband doen zodat de beads toch verdeeld over de armband blijven zitten. Zo beginnen de meeste mensen hoor, dat is helemaal niet raar.![]()
Dit geeft je een idee hoe je het kunt verdelen met stoppertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde net een heleboel kralen uit amerika laten bestellenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef NieTTus het volgende:
En of ik verslaafd ben! 1 van de pakjes uit Amerika is trouwens wel onderscheptwas het goedkoopste pakje en moest 20 euro betalen..
Ik heb nu 4 zilveren beads, en 6 glazen, 2 stoppertjes, de armband en een Vis-slotje! Het laatste pakje kwam vandaag binnen, dus ik heb hem eindelijk om! Ik zag op internet ook al de ring, waar je beads in kan wisselenIk ga failliet raken ben ik bang!
En ik heb nog meer slecht nieuws voor je : er staat een prijsverhoging aan te komen en er worden nogal wat beads uit de collectie gehaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef Mipsie het volgende:
[..]
Ik wilde net een heleboel kralen uit amerika laten bestellen
leveren ze dus niet meer buiten amerika... heb jij dus nog net "geluk" gehad...
dus nu m'n verjaardags kralen maar in nederland laten halen... krijg ik er alleen wel wat minder
Ik zie dat er een trollbeads topic loopt, ik heb laatst van mijn schoonmoeder die vierde kraal van rechts gekregen met armband en sluiting met een bloem er op, ik vraag me nu af waar ik het beste nieuwe kralen kan halen, ze zijn wel erg mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?
@ Mipsie : paars is zooo mooi en eindeloos te combineren.
Nee officieel is er nog niks bekend, wel hoorde ik van mijn juwelier dat hij de kralen van de beige set niet meer kon te bestellen. De bruine knop van de bruine set en de donna van de designerset óók niet. Ze worden gewoon niet meer bijgeleverd maar zijn in de winkels nog wel te koop.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef heaven7 het volgende:
@deedeetee, is al bekend welke er allemaal precies uitgaan? En kun je me ff PMen welke nog wel levert aan NL?
Oeh, * egeltje1985 is jaloers...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Mipsie het volgende:
ik ga waarschijnlijk deze 2 setjes krijgen voor m'n verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De juwelier vertelde mij pas het tegenovergestelde. Op een trollbeads-armband kunnen pandorakralen, andersom werkt het niet, omdat je dan het schroefdraad van de pandora-armband stukmaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb een Pandora armband. Volgens vele passen de kralen van Trolbeads hier ook op. Alleen de stoppers niet. Is dit correct?
Lees de vorige paginaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:29 schreef LekkerApart het volgende:
Passen Troll beads ook op een pandora armband (met pandora sluiting, zo'n bolletje)?
Ik was me aan het orienteren maar van vriendjelief net een pandora-armband gekregen, en ik heb Trolls gezien die ik wel erg graag hebben wil..
een stiekeme sneak-preview gehad en er zitten errug leuke tussenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:19 schreef deedeetee het volgende:
Misschien kun je 't nog omruilen ?
Volgende week komt er als 't ff mee zit een een hele berg nieuwe glas beads uit en een paar zilveren, een musje en een bloemetje. Er komen ook TB ringen en daar zitten hele leuke bij.![]()
O en had ik al verteld dat er ook leren kettingen en armbandjes komen, in zwart en bruin?![]()
Neeeeh!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Vrijdag worden de glazen trollbeads 2 euro duurder
Dat is een heel gedoe maar met enig doorzettingvermogen schijnt het wel te lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
die foto's met dat slotje had ik ook gezien![]()
Snap er nog steeds geen moer van, zoVolgens mij moet je dat echt zien en uitproberen.
Klopt, ik heb het nagevraagd... Een kraal met de naam Smiley is eruit. En laat ik nu net gedacht hebben dat deze kraal 'Smiley' heet. (maar hij heet dus emoties)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef deedeetee het volgende:
Als je deze bedoelt, die zit nog gewoon in de collectie hoor.![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je niet kunnen ruilen?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef Miss_S het volgende:
na mijn verjaardag en valentijnsdag ook weer een paar trollbeads rijker
alleen was er eentje beschadigt, eens kijken of we die nog kunnen ruilen maar dat zal wel niet
ook als ze beschadigd zijn? (wat dus al was toen ze hem kochten)quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen ruilen?
Als hij beschadigd is bij de aankoop en dit ondertussen niet 3 maanden geleden is, zie ik niet in waarom een juwelier hem niet zo ruilen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ook als ze beschadigd zijn? (wat dus al was toen ze hem kochten)
Dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 17 februari 2008 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als hij beschadigd is bij de aankoop en dit ondertussen niet 3 maanden geleden is, zie ik niet in waarom een juwelier hem niet zo ruilen.
Wat is de naam van die kraal?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef E.T. het volgende:
klopt niet helemaal deedeetee... De ringen zijn (nog) niet leverbaar in NL.
Kunnen iig nog niet bij de importeur besteld worden![]()
Op www.trollbeads.nl staat het actuele aanbod in NL.![]()
Dinsdag is deze van mij![]()
[ afbeelding ]
Babytrolquote:
De juwelier die ik belde deed dat dus nietquote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef deedeetee het volgende:
Ik ontdekte vorige week dat er een scherfje van een knopje van een bead met knoppen af was en ben er mee naar de juwelier geweest. Ik kom daar vaak en kreeg een nieuwe bead mee. Die kapotte sturen ze op naar TB en die word dan door TB vervangen.
Ik heb een tijdje geleden een bead die bekrast was terug gebracht naar een andere winkel en daar moest ik 3 weken wachten totdat de juwelier een vervangende bead van TB had gekregen.
Niet iedere juwelier geeft dus meteen een nieuwe bead maar je krijgt uiteindelijk altijd een nieuwe als je bead kapot is.
Ja, zag ik net op de site. Deze:quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:31 schreef teigan het volgende:
DIe heb ik ook al gezien ja, die is mooi egeltje!
er is ook een andere blauwe die heel mooi is, die heet de melkweg geloof ik
In het Engels wordt ie Porcupine genoemd, dat is een stekelvarken (op de Engelse sites), Stekelvarkens zijn rustig en vriendelijk, opgewekt etc. hahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik deel gewoon in op 'mooi' en 'niet mooi', niet op de dieper liggende filosofische betekenis die de kraal eventueel zou kunnen hebben. Zo heb ik ook een kraal van een egeltje, omdat ik egeltjes leuk vind. Bij het egeltje staat overigens: 'Een vriendelijk dier dat rustigjes en opgewekt op zijn doel afgaat en zich uitstekend kan verdedigen met zijn indrukwekkende berg stekels.' Egeltjes zijn helemaal niet rustig, ze kunnen best hard rennen.
Soms vind ik inderdaad zo'n betekenis wel mooi. Maar soms vind ik het wat overdreven. Maar ik heb bijvoorbeeld een geluksknoop, en daarbij vind ik het wel weer leuk om te weten dat ie voor geluk staat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:01 schreef LaFemmeObscur het volgende:
[..]
In het Engels wordt ie Porcupine genoemd, dat is een stekelvarken (op de Engelse sites), Stekelvarkens zijn rustig en vriendelijk, opgewekt etc. hahaIk heb em ook hoor.
Ik vind trouwens de betekenissen vaak wel interessant, dat maakt dat mijn armband naast mooi ook nog symbolisch is.
Ik heb vier glaskralen, maar ik vind het moeilijk om die op de trollbeadssite te herkennen. In het echt zien ze er heel anders uit. Ik wil de kleuren over laten lopen van groen naar paars, omdat dat de lievelingskleuren van mijn moeder waren. (Ik heb pas een mini-erfenis van mijn moeder gekregen, en ik wilde iets kopen wat me aan haar herinnert, en wat blijvend is. Vandaar ook de zelf-verzonnen symboliek bij de zilveren kralen.)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Zó dat zijn een paar goed bestede uurtjes geweest![]()
Wat voor slotje is het geworden ? En heb je ook glaskralen ?
De juwelier had in één week tijd al drie vergeet-me-nietjes verkocht. En dan hebben we het over een juwelier in een dorp, niet in de drukste winkelstraat van Amsterdam of zo. De babytrol ging ook héél rap, maar die paste sowieso niet bij de kleuren die ik nu heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef deedeetee het volgende:
Het is fijn een mooie herinnering aan je moeder te hebbenGoed dat je daarvoor ruim de tijd hebt genomen om uit te zoeken wat er het beste bij past.
Het vergeet-me-nietje is echt prachtig. Ik heb er vorige week meteen eentje gekocht en vandaag kon ik het niet laten om er nog eentje mee te nemen, zó mooi vind ik hem.
Nou, ik heb de juwelier nog gevraagd naar die babytrol. Hij heeft er al verschillende gehad, maar de kralen hadden wel steeds herfsttinten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef deedeetee het volgende:
Ja de plaatjes van trolllbeads zijn lukraak genomen. De kleuren van de glaskralen kloppen ook vaak niet.
Ik zelf vind * hangkralen * zoals de zomer best leuk om te zien maar niet geschikt voor aan mijn armband. Ik draag er altijd 2 en dan zit zo'n dikke, uitstekende bal lelijk in de weg.
De bal van de babytroll kan overgens ook wel 'ns andere kleuren hebben als op het plaatje staat. Dus als je die toch erg leuk vind moetje gewoon eens uitkijken naar een baby met een anders gekleurde bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |