Daar was ik juist mee begonnen toen er een nepbieder aan kwam zetten daar werd ik door anderen voor gewaarschuwd. Mijn * echte * bieder hield 't voor gezien en ik heb de boel maar ff bevrorenquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef heaven7 het volgende:
Ja het is idd totaal iets anders. Weegt niks ook he? Ik vind dat je het mooi gedaan hebt hoorMaar als je het niks vindt gooi je ze toch in de verkoop?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef draculettetje het volgende:
heb ik ooit geweten dat dit topic er was???
zo ja dan ben ik het alweer vergeten
ik ben begonnen met een pandora, maar vond die trollen zoooo leuk
alleen jammer dat bijpassende armband en slot zo duur zijn
nu heb ik een fendora armband waar ook de trollbeads ook op kunnen
mn armband is bijna vol al heb ik geloof ik maar 1 officiele troll
heb ik er meer? heb ik er weer gewoon over heengekeken?quote:
Goed planquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, ik heb de armdband, de sluiting met het bloemetje en m'n eerste kraal: een egeltje.Binnenkort ga ik naar Antwerpen. Misschien dat ik daar m'n collectie uit ga breiden tot twee kralen.
Zeker. Ik denk dat ik ga voor voornamelijk zilveren kralen, met een paar gekleurde. De gekleurde kan ik dan afwisselen. En dan is over een lange lange tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Houd ons op de hoogte
Het zilverbadje is ook voornamelijk voor andere sierraden. Maar ik zal inderdaad goed opletten.quote:Op zondag 30 december 2007 08:53 schreef deedeetee het volgende:
Dat eendje is erg lief dat is een hele goede aankoop !Knoop heb ik ook altijd mooi gevonden.
Voorzichtig met dat zilverbadje de trollen horen wat zwart te hebben met name in de * naadjes *.
Ben jij ook een verzamelaar?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef YPPY het volgende:
Die zijn wel leuk PM.Ik vind het wel mooi als het 'niks' is, gewoon een aparte vorm.
OMG schande! Wat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Misstique! Zijn het pandora-beads?
Die is mooiquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef NieTTus het volgende:
En deze staat er ook bij, dies echt zo mooi!!(ook al op lijstje zet, waarom zijn er zoveel
)
[ afbeelding ]
Edit: nu in meerdere keren voor $ 312 bestelddit is zo'n ¤ 197! En nu is het genoeg
![]()
![]()
Als het binnen is post ik wel een fotootje!!![]()
Ik vond die zilveren vrij strak voor een tb, vandaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
OMG schande! Wat zeg je nuTrollbeads
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:30 schreef Miss_S het volgende:
Mijn eerste 3 kralen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohquote:
Mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?
@ Mipsie : paars is zooo mooi en eindeloos te combineren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |