Tot 2018 Soalomioquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Hahaha die zit te zingen en te dansen wtf.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[img=578xnull]http://i9.tinypic.com/4vnn3g0.jpg[/img]
quote:
al geblokkerd.jammerquote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
moaaaaaaaahhh hier moeten we met z,n alle eens gezellig gaan spammen!
Die man lijkt wel een of andere radio omroeper!!![]()
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 09:34 schreef Hanstin het volgende:
Net ff gesprekje in dat polomio modje shizzel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb me kapot gelachen!!!!!!
Om dit wel ...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Wat een kansloos gesprek man..
je bent hier trots op ofzo?
nee..quote:
quote:
Plus.. leer eens fatsoelijke screens te maken / te resizenquote:
Achja je kunt zo wel je dag vullenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik check nog iedere dag of mijn ban opgeheven is: maar t schiet niet op![]()
Tot 2018 iedere dag checken =![]()
![]()
Dat laatste is te moeilijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef slettekopf het volgende:
pietklasso.. vraag een ander ip aan @ isp? of ga werken via een proxy: P
Is het niet waard hequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat laatste is te moeilijkEn andere ip aanvragen is teveel werk
aap ik ben al 2 keer gebanned....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent geen echte FOK!ker als je niet een keer gebanned bent. Ik laat me daar ook eens bannen.
Heldquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu bezig met een dik wijf te kleineren, heb haar aanbevolen zelfmoord te plegen
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef VlaDje het volgende:
Oja, komt niet aan mein mutti, want ik klap je geak
heb je FoBo gechekt, maar word er niet zo bang vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef VlaDje het volgende:
Oja, komt niet aan mein mutti, want ik klap je geak
Goedzo, dan loop je ook niet weg voordat ik je op je smoel gestoot hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
heb je FoBo gechekt, maar word er niet zo bang van![]()
op de grond zal ik wel liggen, maar dat zal meer van het lachen zijn denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goedzo, dan loop je ook niet weg voordat ik je op je smoel gestoot heb![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
op de grond zal ik wel liggen, maar dat zal meer van het lachen zijn denk ik![]()
![]()
omg denk je dat je cool bent als je gebanned word....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, ik ga een echte FOK!ker worden door mezelf te laten bannen![]()
Tips?![]()
omg, cherrycake kende ik nog nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Hanstin het volgende:
[..]
omg denk je dat je cool bent als je gebanned word....
![]()
Als je het toch zo leuk vind om jezelf tot een "Fok!ker" te kronen zou ik een paar keer www.cherrycake.org of www.goatse.ca natuurlijk www.hai2u.com werkt ook vaak en zo nu en dan www.pedobear.net
weet ikquote:
Vies kutwijf dat je der bentquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef HanstinFrodiet het volgende:
jeweets
WHEHEHEHEHEHEHEHE PWND!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!1!@#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef HanstinFrodiet het volgende:
jeweets
whahahaaha knakker wanneer heeft ze jou die foto gegeven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef HanstinFrodiet het volgende:
kom in me box dan praten we erover...
Ach tenminste durf ik mezelf te laten zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef HanstinFrodiet het volgende:
toen je oma nog crack rookte in n steegje
Neej niks jeuuuj dat was meer het teken van wegwezen hier half om half komt eraanquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef MoederTeresa het volgende:
jeuuuj
Ik had het over RL klapmongoolquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef MoederTeresa het volgende:
je weet toch wie k ben sukkel denk is na
gemeen nog welquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef MoederTeresa het volgende:
kom ff nog een keer dan k zal niet gemeen zijn dit keer oke
Restart je room dan spijker sletjequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef MoederTeresa het volgende:
helaas wel
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef MoederTeresa het volgende:
lol die shit werkt niet t is allemaal crap vandaag ik probeer wel ff nog speciaal voor jou
ik ben er toch al liefiequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef MoederTeresa het volgende:
kom dan schatje k mis je
(onderste rij midden)
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik check nog iedere dag of mijn ban opgeheven is: maar t schiet niet op![]()
Tot 2018 iedere dag checken =![]()
![]()
ik ben gebanned aapjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef MoederTeresa het volgende:
k deed niks jij peerde m zomaar
dat moet ik meemaken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef Hanstin het volgende:
Nee die doos is de enige die hersenen heeft op polomio.....
en wat terug durft te doen
dat zal ganja wel zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Timmee_ het volgende:
d'r is gewoon iemand met de naam shemale
ganja's hart dusquote:
Das wel je textje ofnie Fucking grappigquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef Shnees het volgende:
Kep zelf net even een kijkje genomen... met de naam banaantje, komt zo'n vent eraan van: EY!! doe je schil es open!!fokking grappig daar
ken jij ene stak?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef MoederTeresa het volgende:
domme aap ik heb je niet geband waarom zou k je bannen k ben vet verliefd op je
Vet verliefd merkte ik gisterquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef MoederTeresa het volgende:
domme aap ik heb je niet geband waarom zou k je bannen k ben vet verliefd op je
Moet je ook tot 2018 wachten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Hanstin het volgende:
Focking hell ze moeten me unbannenik MOET gewoon weer kloten op soalomio
en ze blowt. waids.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Vet verliefd merkte ik gistertoen je ons ontkende
en nog eens vreemd ging met die andere aap
!!!
omfg ze verteld me gewoon niksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en ze blowt. waids.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stak ook van jouquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:12 schreef MoederTeresa het volgende:
BG 'k hou ook van jou (K)
En ik maar denken dat je van mij houdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef MoederTeresa het volgende:
van BG of mij?
Wat ontzettend geil.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:12 schreef MoederTeresa het volgende:
BG 'k hou ook van jou (K)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Worden er nog leuke screens gepost of hoe zit het
Dit topic verzandt in slowchat
Mits screens!quote:Op maandag 2 juli 2007 08:00 schreef JOPPI3 het volgende:
tvp
vanmiddag heb ik haar nog gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef Hanstin het volgende:
Ok meester BaajGuardian maar dat gevalleke is nooit online om polomio
Je hebt haar vast geneukt om die fotos te bemachtigen, smeerlap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Hanstin het volgende:
En niemand vraagt zich ook af hoe ik aan die foto´s kom he ....
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt haar vast geneukt om die fotos te bemachtigen, smeerlap.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
![]()
In mijn kont![]()
Ze is toch een hermafrodiet![]()
ziek worden is niet goed voor jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef MoederTeresa het volgende:
hanstin gister smeekte je op msn of k je met rust wou laten dan zou je mij ook met rust laten en dan ga je die crap fotos daar posten wat ben je dan voor een emo
whaha k lach me ziek om je
Ja maar je zou me niet met rust laten je zou me bloemen sturenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef MoederTeresa het volgende:
hanstin gister smeekte je op msn of k je met rust wou laten dan zou je mij ook met rust laten en dan ga je die crap fotos daar posten wat ben je dan voor een emo
whaha k lach me ziek om je
Ja maar als ik dat zou doen dan zouden ze zeggen dat ik jou zou na doen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Het stoere van hanstin is dat hij zelf geen foto's in zijn fotoboek heeft.
Als je zo verlieft bent waarom heb ik dan geen kaartjes beertjes of bloemen van je gekregen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef MoederTeresa het volgende:
was n algemene naam, ik pas me naam niet specifiek op jouw aan ook al ben k nog zo verliefd...
Dat wil jij met iedereen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou best eens met ganja willen dansen.
1. ik had het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef MoederTeresa het volgende:
k heb t over BG zn billen emo
Ben jij ff scheel dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze anders best plat...
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vondquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef Hanstin het volgende:
Wat zoek je mijn pica's op ?!
Trouwens die laatste is niet van mij ...![]()
Dat kwam ik bij nader inzien wel achter ....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vond
Ik vermoed dat het meki is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Goatse werkt niet echt meer
Maar wees gerust ik zal mijn best doen !
Oh en weten jullie al wie die FOk tony is?
Kan die blueeyes me unbannen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:48 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Oh ja als jullie echt weer terug wouden komen op solomio moesten jullie een email sturen ofzo
Wil je zo graag op die amateuristische site komen danquote:
Anders zorg je er heel gauw voor dat sassefrass zijn mod rechten weg gehaald worden die Ganja loopt allerlei dingen tegen der vriendin te zeggen, zodat ik gebanned word terwijl ik niks gedaan heb dit keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef BlueEyes30 het volgende:
en nee hovenier ik kan je niet unbannen, hanstin vroeg vriendelijk om pietklaaso, jou ( hoevenier) een baaj te unbanne, heb hem uitgelegd dat ik dat niet kan, en dat er dan indien gewenst gemaild kan worden naar solo zelf, want ik ga daar niet over
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hoeft mij niet te unbannen blueeyes, ik ben nooit gebanend geweest
Pm mij eens trouwens, ik weet best dat je mijn ballen wilt zuigen.
Ik ben BG maatje nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
Pffff wat denk je nou zelf????
En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik ben al 4 keer eerder gebanned...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef BlueEyes30 het volgende:
24 uurs ban i think
Ja, daarom zeg ik ook dat je mij moet pmen, doe niet zo fakking dom dan mens, en pm me gewoon. als je wilt dat iedereen kan lezend at je mijn ballen wilt zuigen moet je het vooral open en bloot hier neerzetten, hey.... jouw keuze weetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
quote:Pffff wat denk je nou zelf????
Maatje?quote:En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Bullshit, doe eens niet acteren dat is echt 100% lucide, en dat kan ik weten omdat ik zelf een acteer opleiding heb gehad. P.s. pm me.quote:Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik scheer mijn ballen elke douchebeurt, dus mijn ballen zijn altijd kaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef BlueEyes30 het volgende:
ja joh wat jij wil met je acteerwerk, weet zelf wel beter.
En btw als jij je balle eens wast en scheert dan zal ik dr eens over denken, bedoel flossen doe ik liever met flosdraad Baaiguardian
ik man, jij begrijpen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Alleen vrouwen hanstin, alleen vrouwen.
Nou je doet alsof je elke dag aan ballen zuigt en likt enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BlueEyes30 het volgende:
wie zegt dat ik stoer ben dan? Heb je mij niet horen zeggen.
Pff dochters kun je tegenwoordig gewoon in photoshop maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?![]()
![]()
![]()
die moest gewoon
Professioneel zegt iequote:Op zondag 8 juli 2007 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.
Hoe oud ben jij eigenlijk vrouw holle, met je pijpbekje.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef BlueEyes30 het volgende:
boeieeeeee wat jullie vinden, heeft me trouwens nog nooit geboeit ook.
Maar goed waar waren we gebleven, oja bij die hangzak van je die je elke wasbeurrt scheert.
HOe oud ben je rimpelsteeltje?
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn leeftijd is bekend en staat vermeld bij mijn naam, klein duimpje
whahahaahaha je bent maar 6 jaar ouderquote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.
Heb jij trouwens ook zon kont dat je geen stoeltje nodig hebt om te solomioën?
Je hebt geen kont he.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:21 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn kont whahahaha is mijn kont zo interesant voor je dan?
Kijk eens een paginatje terug...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Niet van het onderwerp afgaan he, ik geloof niet dat je een kont hebt, je komt over als zo'n figuur dat eigenlijk geen kont heeft en daarom moderator is.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:32 schreef BlueEyes30 het volgende:
als ik zeg wat ik heb word ut toch niet geloofd, dus laat ik me er niet over uit
Intresante twistquote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.
En dat je modje bent op solomio wilt ook niet zeggen dat je goed kan pijpen.
Ik eet wel eens bami.
Ik snap de lol niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Omfg, als je dat grappig vind dat is het erg slecht gesteld met je :/quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:54 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet meer
Zulk soort humor had ik 3 jaar geleden...
Mijn fors zit goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:03 schreef Hanstin het volgende:
I sense danger in the force young BaajGuardian do i feel hatred within you
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef BlueEyes30 het volgende:
whahahaha lol, drukte makers hier, te erg, truste de mzzlssssssss, slaap wel goed vanaaf.
Kutlijerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Timmee_ het volgende:
zijn er nog paupers die hier wel eens komen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |