Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef VlaDje het volgende:
Oja, komt niet aan mein mutti, want ik klap je geak
heb je FoBo gechekt, maar word er niet zo bang vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef VlaDje het volgende:
Oja, komt niet aan mein mutti, want ik klap je geak
Goedzo, dan loop je ook niet weg voordat ik je op je smoel gestoot hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
heb je FoBo gechekt, maar word er niet zo bang van![]()
op de grond zal ik wel liggen, maar dat zal meer van het lachen zijn denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goedzo, dan loop je ook niet weg voordat ik je op je smoel gestoot heb![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
op de grond zal ik wel liggen, maar dat zal meer van het lachen zijn denk ik![]()
![]()
omg denk je dat je cool bent als je gebanned word....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, ik ga een echte FOK!ker worden door mezelf te laten bannen![]()
Tips?![]()
omg, cherrycake kende ik nog nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Hanstin het volgende:
[..]
omg denk je dat je cool bent als je gebanned word....
![]()
Als je het toch zo leuk vind om jezelf tot een "Fok!ker" te kronen zou ik een paar keer www.cherrycake.org of www.goatse.ca natuurlijk www.hai2u.com werkt ook vaak en zo nu en dan www.pedobear.net
weet ikquote:
Vies kutwijf dat je der bentquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef HanstinFrodiet het volgende:
jeweets
WHEHEHEHEHEHEHEHE PWND!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!1!@#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZS!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef HanstinFrodiet het volgende:
jeweets
whahahaaha knakker wanneer heeft ze jou die foto gegeven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef HanstinFrodiet het volgende:
kom in me box dan praten we erover...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |