Moet je ook tot 2018 wachten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Hanstin het volgende:
Focking hell ze moeten me unbannenik MOET gewoon weer kloten op soalomio
en ze blowt. waids.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Vet verliefd merkte ik gistertoen je ons ontkende
en nog eens vreemd ging met die andere aap
!!!
omfg ze verteld me gewoon niksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en ze blowt. waids.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stak ook van jouquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:12 schreef MoederTeresa het volgende:
BG 'k hou ook van jou (K)
En ik maar denken dat je van mij houdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef MoederTeresa het volgende:
van BG of mij?
Wat ontzettend geil.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:12 schreef MoederTeresa het volgende:
BG 'k hou ook van jou (K)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Worden er nog leuke screens gepost of hoe zit het
Dit topic verzandt in slowchat
Mits screens!quote:Op maandag 2 juli 2007 08:00 schreef JOPPI3 het volgende:
tvp
vanmiddag heb ik haar nog gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef Hanstin het volgende:
Ok meester BaajGuardian maar dat gevalleke is nooit online om polomio
Je hebt haar vast geneukt om die fotos te bemachtigen, smeerlap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:16 schreef Hanstin het volgende:
En niemand vraagt zich ook af hoe ik aan die foto´s kom he ....
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt haar vast geneukt om die fotos te bemachtigen, smeerlap.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
![]()
In mijn kont![]()
Ze is toch een hermafrodiet![]()
ziek worden is niet goed voor jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef MoederTeresa het volgende:
hanstin gister smeekte je op msn of k je met rust wou laten dan zou je mij ook met rust laten en dan ga je die crap fotos daar posten wat ben je dan voor een emo
whaha k lach me ziek om je
Ja maar je zou me niet met rust laten je zou me bloemen sturenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef MoederTeresa het volgende:
hanstin gister smeekte je op msn of k je met rust wou laten dan zou je mij ook met rust laten en dan ga je die crap fotos daar posten wat ben je dan voor een emo
whaha k lach me ziek om je
Ja maar als ik dat zou doen dan zouden ze zeggen dat ik jou zou na doen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Het stoere van hanstin is dat hij zelf geen foto's in zijn fotoboek heeft.
Als je zo verlieft bent waarom heb ik dan geen kaartjes beertjes of bloemen van je gekregen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef MoederTeresa het volgende:
was n algemene naam, ik pas me naam niet specifiek op jouw aan ook al ben k nog zo verliefd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |