Als ie wint, naar plek 180 ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:18 schreef vingerplant het volgende:
Hoeveel plekken gaat Wessels nu stijgen op de ranglijst? Hij stond ergens rond de 450 toch?
Bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als ie wint, naar plek 180 ongeveer.
Staat nu op 488
Ik zie de link niet helemaal eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef Norrage het volgende:
Daar kan Verkerk nog een puntje aan zuigen!
Nee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:42 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik zie de link niet helemaal eerlijk gezegd.
pfaf doet deze alleen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef SCH het volgende:
Toch hebben mitt en pfaf dit tournooi vrij matig georganiseerd
Iedere keer als ik wil kijken, gaat het regenen. En een finale op zaterdagmiddag. Dat hadden ze best even kunnen zeggen, dan had ik mijn afspraak naar morgen verplaatst.
Hopelijjk doen die 2 Wimbledon beter
Ook die voorspellingen zijn dramatisch helaasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:24 schreef borisz het volgende:
zo maar ff kijken
Dat het in Londen maar droog mag blijven volgende week
Dacht ik al, de ballenmeisjes zijn zo lelijk dit jaar.quote:
Precies, jij bent een dak aan het bouwenquote:Ik doe Wimbledonverschil moet er wezen.
Ze kunnen niet vliegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef Emmety het volgende:
Waarom vliegen de spelers niet gelijk de baan op als 't zeil eraf is? Moet 't eerst nog drogen ofzo?
Precies, daar had Verkerk moeten staanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil even namens Okee6 zeggen dat ik het een schande vind dat Wessels in de finale staat, Marcel Hunze heeft hem gematst![]()
![]()
Nee joh, volgens mij moet Ivan Ljubicic maandag al aantreden op Wimbledon. Gewoon vandaag spelen die hande.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Het was net ook al de verkeerde beslissing om te stoppen, maar het is wel lastig.
Ik hoop dat de herenfinale pas morgen kan plaatsvinden
Volgens jou?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij moet Ivan Ljubicic maandag al aantreden op Wimbledon. Gewoon vandaag spelen die hande.
Volgens mij ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens jou?
Er is nog geen order of play.
Yep, dat gebeurt overal, behalve op Wimbledon.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Schema wordt altijd gemakkelijk aangepast aan de tournooien van het weekend hoor.
Wat een gare rotkop heeft dat wijf zeg.quote:
Kan me volgens mij met Rafter nog herinneren dat het toen ook geen probleem was.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, dat gebeurt overal, behalve op Wimbledon.
Doe eens liefquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een gare rotkop heeft dat wijf zeg.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Volgens mij ja.
Bovenste helft speelt toch altijd maandag?
En Federer om 14:00 uur?
Tenminste als ik de "tradities" van Wimbledon een beetje ken is dat wat er gaat gebeuren.
Ja sorry, iets anders kan ik er niet van maken. Ze heeft wel een goeie bouw maar er zit een kop van een kerel op. Ze heeft wel weer mooi haar overigens, maar das een doekje voor het bloeden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
Die Chakvetadze staat ze wel te raken trouwens... daar gaat Kraai een hele zware dobber aan hebben bij een eventuele 3e ronde
Dat zit hijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Klopt.
Dus als Ljubicic in het bovenste deel zit (weet ik niet uit mn hoofd), moet hij morgen al spelen.
Morgen is zondag,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef mitt het volgende:
Klopt.
Dus als Ljubicic in het bovenste deel zit (weet ik niet uit mn hoofd), moet hij morgen al spelen.
quote:
Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu in Den Bosch uit mijn raam te kijken maar hier is sprake van een halve wolkbreuk.... zal zo wel weer afgelopen zijn met de tennispret denk ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef thomputer het volgende:
[..]
Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....![]()
Ja, en daarmee zal ie volgend jaar Federer wel weten te trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Plassen op het zeil, nou maar hopen dat ze echt waterdicht zijn
Tactisch wel slim van Marcel Hunze dit, Ljubicic heeft vast geen zin om zo lang te wachten en geeft gewoon de partij op, en zo wint Wessels het toernooi
En daar gaan ze weer. Regen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef thomputer het volgende:
ze staan weer op de baan......en het wordt weer zwaar bewolkt
Halve finale Wessels zenden ze nu uit, zo mis je nietsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef Commensaal het volgende:
Ze haalden net het zeil eraf, maar nu staan ze geloof ik weer klaar om hem er weer over heen te leggen.
Jammer genoeg heb ik de halve finale van Wessels gemist, maar de finale kan ik gelukkig zien.![]()
Heel flauw, maar van een voorspelbaar persoon. Verkerk mocht hier niet starten dus de link kan niet gemaakt. Daarbij staat Verkerk 666e en Wessels 488e, dus wat wil je dan eigenlijk zeggen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef Norrage het volgende:
Daar kan Verkerk nog een puntje aan zuigen!
Speel je altijd op de man? Wat een kleutergedrag!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil even namens Okee6 zeggen dat ik het een schande vind dat Wessels in de finale staat, Marcel Hunze heeft hem gematst![]()
![]()
Hitzone 5 ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben wel een foute cd op gezet bij de NOS... Dragostea din Tei, Alane![]()
Tsja, er zit ook zo'n afstand tussen die twee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef thomputer het volgende:
[..]
Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....![]()
Dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef mitt het volgende:
Die finale kan toch gewoon morgen
Ljubicic moet niet zeuren.
Gisteren hebben ze de halve finales bij de mannen (en een aantal kwartfinales) in Nottingham indoor gespeeld. Of zijn de regels voor een finale anders?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef thomputer het volgende:
De mannenfinale indoor schijnt niet toegestaan te zijn. (ATP?)
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef thomputer het volgende:
BREAKING NIEWS:
We gaan verder met pauze tv.
|Er schijnen mensen het leuk te vinden om naar de beelden van Rosmalen te kijken.
Nu ook met muziek vanuit Rosmalen
De cameramensen gaan terug naar hun camera.s
Want?quote:
's Nachts na tweeee-euhquote:
Wat ben je eigenlijk aan 't doen daar op de ordina open, gewoon toeschouwen of iets anders?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef thomputer het volgende:
Voorzover bekend is dat nu nog geen optie...
Thomputer groet Fok!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
Ik verzorg de titels voor de NOS uitzending
(speelstanden etc.)
en nu de meest uitgezonden titel:
PLAY SUSPENDED: (Rain delay)
Dus het was jouw schuld dat er net een tijdje 40-ADV. stond in plaats van ADV.-40?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Ow leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Maak er eens iets grappigs van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Yep.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus het was jouw schuld dat er net een tijdje 40-ADV. stond in plaats van ADV.-40?.
Iets in de trant vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maak er eens iets grappigs van.
Mijn finale wat doe je!
Ofzo.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iets in de trant van
SMS Regen UIT naar 4040
" Wil Erwin Kroll zich melden bij de wedstrijdleiding .... mevrouw Kroll krijgt de kraan niet dicht "quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]!
"Wil God even bij de balie komen, we hebben hulp nodig"
Ow ja dit soort beelden zie je idd vaak bij Wattsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef thomputer het volgende:
We wisselen speciaal af.
Zo kunnen ze in hilversum (of bij Eurosport Watts) de beelden gebruiken voor andere uitzendingen.
Hopen op een streaker dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef thomputer het volgende:
We wisselen speciaal af.
Zo kunnen ze in hilversum (of bij Eurosport Watts) de beelden gebruiken voor andere uitzendingen.
Die heeft tegenwoordig ANWB-Europa, hopen op regen op Centre Court overmorgen dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef mitt het volgende:
Waar is Dries Roelvink ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kut, ik let niet op, wat stond er ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iets in de trant van
SMS Regen UIT naar 4040
duo met Cliff Richardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig ANWB-Europa, hopen op regen op Centre Court overmorgen dus.
Ja nou echt heel kort minder dan een seconden denk ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef Tim86 het volgende:
als het er stond kan het zomaar bij de wereld draait door ofzo komen
Gofterredomme, word net gezelligquote:
4 Tune Fairytalesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:31 schreef Tim86 het volgende:
eindelijk de vengaboys...daar vroeg ik dagen gelden al om
@thomputer..kan je ook requests regelen qua muziek?
Ik ben wel in voor wat Captain Jack
Dat blonde Ordina meisje is leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef sander4444 het volgende:
dat Ordina-meisje met die donkere krulletjes vindt die camera ook erg leuk
dat moet dwdd wel even getipt wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef Tim86 het volgende:
als het er stond kan het zomaar bij de wereld draait door ofzo komen
welke actiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Zwansen het volgende:
Niemand die een screen kan regelen van die actie?
Hebben ze bijna 2 uur publiek laten zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:51 schreef sander4444 het volgende:
nog maar 10 minuutjes, dan gaat de NOS eruit. dan maar verder op internet
Nee hoor, gewoon alleen play suspended. Maar ik begreep dat Thom dat regelt. Hij is nog wakker dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef sander4444 het volgende:
stond het weer in beeld dan? damn, gemist
Sport 1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Wopper1 het volgende:
Wat triest eigenlijk zeg. Heel de middag wachten op de finales, kan je alsnog via internet gaan kijken.
Tijd voor een landelijke sportzender.
Oja das waar ook, en das niet duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:51 schreef sander4444 het volgende:
nog maar 10 minuutjes, dan gaat de NOS eruit. dan maar verder op internet
Ach zo op fok is dit nog wel uit te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef mitt het volgende:
Stukje kwaliteitstelevisie, dit he!
quote:PokerStars Tournament #53577538, No Limit Hold'emBuy-In: $4.00/$0.40180 playersTotal Prize Pool: $720.00 Tournament started - 2007/06/23 - 07:14:07 (ET) Dear Boezzie, You finished the tournament in 1st place.A $216.00 award has been credited to your Real Money account.
Netjes, is me nog nooit gelukt in die 180 MTT. Speel ze ook niet erg vaak, maar goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Feli!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef mitt het volgende:
Slechte tafel zeker, ik weet hoe jij pokert boezz
Pfff, ik zou voor de 5 ATP punten gaan geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en voor de tennisliefhebbers onder ons, een vraag voor mijn tennismanager
Ik heb volgende week de volgende mensen op WImbledon: Safin, Henman, Fleishman, Zib en Monfils.
De volgende mensen heb ik in challengers: Saretta, Troicki.
Nu mag ik maar 6 mensen opstellen. Aantal behaalde ATP-punten volgende week van die 6 is mijn weekscore. Zal ik gokken op beide challengerspelers en een Wimbledon-gast niet opstellen of moet je altijd voor die eerste ronde 5 punten gaan itt 1 punt voor de challengers?
Ik ben benieuwd
Volgens mij gaat het niet helemaal goed nu. Op de stream ook dat apenprogrammaquote:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef thomputer het volgende:
Het zeil gaat er weer af.....
Voor zn ogen waarschijnlijkquote:
DANKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
http://www.channelsurfing.net/watch-tennis.html
Kutgeluid, maar het werkt. Jammer dat de stream op de site van de NOS bij Ned. 1 is blijven steken.
Nog niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef Emmety het volgende:
Zijn speelsters weer op 't veld? Zo duidelijk is 't beeld ook weer niet
Alles is nog open.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef BVO het volgende:
Nog kans op de mannenfinale vandaag?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef Emmety het volgende:
[..]
try this: http://www.channelsurfing.net/watch-tennis.html
Bij mij blijft het schermpje zwartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef thomputer het volgende:
de nos stream werkt correct
En hoe krijg ik die nieuwe licentie dan, opnieuw opstarten werkt niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef thomputer het volgende:
opniew starten. dan is je licentie verlopen![]()
Gooi je cache eens leeg (CTRL + F5).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hoe krijg ik die nieuwe licentie dan, opnieuw opstarten werkt niet?
Wessels mag wel uitkijken voor een blessurequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef BVO het volgende:
Herenfinale ook nog dus...
Game Set Match.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef Emmety het volgende:
GSM??
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Emmety het volgende:
Wat zei die commentator nou over chakvetadze laten winnen voor wimbledon??
Ja maar hij dacht volgens mij dat ze het serieus meendequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.
Ja hoorde dat ie 't herhaalde, maar snap de grap niet :quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.
neeeeeeeeeeeeeeeeee, das niet waarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij dacht volgens mij dat ze het serieus meende
Ik zag het inderdaad ook; goede prestatie, en dat geeft ook goede vooruitzichten voor Wimbledon, waar ze overigens als veertiende geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
Coetzee/Wassen winnen trouwens het dubbeltoernooi met 12-10 in de supertie-break.
Het zou me verbazen, op prime-time een ATP-finale uitzenden.... dat zou voor het eerst zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat de NOS het nou op tv uitzenden of niet? Ze beginnen over één minuut..
Het was maar een fractie van een seconde, maar vond het wel grappigquote:SMS REGEN UIT naar 4040
Moet je even een paar pagina's terug lezen, dan weet je wie er verantwoordelijk isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:50 schreef bladibladibla het volgende:
Zag ik nou vanmiddag echt dit in beeld staan?
[..]
Het was maar een fractie van een seconde, maar vond het wel grappig
Ik vind dit dus kansloos, een NL-er in de finale van een ATP-toernooi ín NL, waarom dan de vrouwenfinale ongeveer integraal gaan uitzendenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me verbazen, op prime-time een ATP-finale uitzenden.... dat zou voor het eerst zijn
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet je even een paar pagina's terug lezen, dan weet je wie er verantwoordelijk is
volleys zitten er best ok op en slice backhandje is meer dan genoeg op gras.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Het is dat het gras is, voor de rest speelt Wessels natuurlijk niet zo heel sterk.
Niet bepaald, de volleys zijn wel redelijk, maar hij maakt zoveel belachelijke fouten. Zonder die service pakt Ljubicic 'm binnen 40 min.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
volleys zitten er best ok op en slice backhandje is meer dan genoeg op gras.
rood pakje? hostess?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
Ik had geen zin om eerst 6 pagina's door te lezen, maar heb het toch maar even gedaan. Wel een stoere actie Thom!
Ze hebben me gisteren nog gestalkt om mij in zo'n rood pakje op de tribune te krijgen. De afgelopen jaren heb ik het wel gedaan, maar met dit weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |