Dus het was jouw schuld dat er net een tijdje 40-ADV. stond in plaats van ADV.-40?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
Ik verzorg de titels voor de NOS uitzending
(speelstanden etc.)
en nu de meest uitgezonden titel:
PLAY SUSPENDED: (Rain delay)
Ow leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Maak er eens iets grappigs van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Yep.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus het was jouw schuld dat er net een tijdje 40-ADV. stond in plaats van ADV.-40?.
Iets in de trant vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maak er eens iets grappigs van.
Mijn finale wat doe je!
Ofzo.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iets in de trant van
SMS Regen UIT naar 4040
" Wil Erwin Kroll zich melden bij de wedstrijdleiding .... mevrouw Kroll krijgt de kraan niet dicht "quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]!
"Wil God even bij de balie komen, we hebben hulp nodig"
Ow ja dit soort beelden zie je idd vaak bij Wattsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef thomputer het volgende:
We wisselen speciaal af.
Zo kunnen ze in hilversum (of bij Eurosport Watts) de beelden gebruiken voor andere uitzendingen.
Hopen op een streaker dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef thomputer het volgende:
We wisselen speciaal af.
Zo kunnen ze in hilversum (of bij Eurosport Watts) de beelden gebruiken voor andere uitzendingen.

Die heeft tegenwoordig ANWB-Europa, hopen op regen op Centre Court overmorgen dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef mitt het volgende:
Waar is Dries Roelvink ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kut, ik let niet op, wat stond er ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iets in de trant van
SMS Regen UIT naar 4040
duo met Cliff Richardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig ANWB-Europa, hopen op regen op Centre Court overmorgen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |