Ik zie inderdaad liever Ana dan die gratenbaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oftewel waar is Hantuchova?
een plaatje van Ana zou ook niet overbodig zijn
Ach, ze heeft vorige week het toernooi van Birmingham nog gewonnen, op grasquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de ene kant fijn voor Jelena, maar zo doe je nooit wedstrijdritme op gras op.
Eens, netjes van Wessels. Toch vertrouw ik na gisteren Berlocq niet meer zo, hij stond toen ook ruim achter tegen Ferrero, en wist de wedstrijd compleet om te keren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wessels ondertussen de eerste set met 6-2 gewonnen, 2-2 in de tweede set. Hij serveert weer sterk, nog geen BP tegen.
Hij staat op de spelerslijst!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat Baghdatis er is??
Daar was ik net mee bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Mindlight het volgende:
Anders verdiep je je eerst ff in een toernooi voor je gaat
nou...beidequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Norrage het volgende:
Ga je ernaar toe voor de spelers of voor het tennis?
Maar die vrouwelijke umpire heb ik gisteren niet gezien, dus ik vrees voor je dat ze er niet is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daar was ik net mee bezig![]()
Nu zie ik dat Baghdatis niet in het speelschema staat helaas. HIj stond wel aangekondigd. Maar bij de dames gelukkig genoeg leuke partijen tussen Ivanovic en Hantuchova bijvoorbeeld!![]()
Enne...ik kan nergens een schema vinden welke umpires aanwezig zijn. Beseffen ze dan niet hoe belangrijk dat is!![]()
Zijn dat de umpires die aanwezig zijn bij Ordina?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:43 schreef thomputer het volgende:
welke umpire bedoel je?
Fop de Groot (NED)
Norm Chryst (USA)
Damian Steiner (ARG)
Erica Vink (NED)
Raffaella Seri (ITA)
Carlos Bernardes (BRA)
Lynn Welch (UDS)
Damien Dumusois (FRA)
Jean-Philippe Dercq (BEL)
Tom Melis (BEL)
Stom, ze zit ook niet in Eastbourne geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Mindlight het volgende:
Sandra de Jenken, is er dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |