Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu in Den Bosch uit mijn raam te kijken maar hier is sprake van een halve wolkbreuk.... zal zo wel weer afgelopen zijn met de tennispret denk ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef thomputer het volgende:
[..]
Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....![]()
Ja, en daarmee zal ie volgend jaar Federer wel weten te trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Plassen op het zeil, nou maar hopen dat ze echt waterdicht zijn
Tactisch wel slim van Marcel Hunze dit, Ljubicic heeft vast geen zin om zo lang te wachten en geeft gewoon de partij op, en zo wint Wessels het toernooi
En daar gaan ze weer. Regen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef thomputer het volgende:
ze staan weer op de baan......en het wordt weer zwaar bewolkt
Halve finale Wessels zenden ze nu uit, zo mis je nietsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef Commensaal het volgende:
Ze haalden net het zeil eraf, maar nu staan ze geloof ik weer klaar om hem er weer over heen te leggen.
Jammer genoeg heb ik de halve finale van Wessels gemist, maar de finale kan ik gelukkig zien.![]()
Heel flauw, maar van een voorspelbaar persoon. Verkerk mocht hier niet starten dus de link kan niet gemaakt. Daarbij staat Verkerk 666e en Wessels 488e, dus wat wil je dan eigenlijk zeggen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef Norrage het volgende:
Daar kan Verkerk nog een puntje aan zuigen!
Speel je altijd op de man? Wat een kleutergedrag!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil even namens Okee6 zeggen dat ik het een schande vind dat Wessels in de finale staat, Marcel Hunze heeft hem gematst![]()
![]()
Hitzone 5 ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben wel een foute cd op gezet bij de NOS... Dragostea din Tei, Alane![]()
Tsja, er zit ook zo'n afstand tussen die twee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef thomputer het volgende:
[..]
Wat in Den Bosch valt, valt niet in Rosmalen....![]()
Dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef mitt het volgende:
Die finale kan toch gewoon morgen
Ljubicic moet niet zeuren.
Gisteren hebben ze de halve finales bij de mannen (en een aantal kwartfinales) in Nottingham indoor gespeeld. Of zijn de regels voor een finale anders?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef thomputer het volgende:
De mannenfinale indoor schijnt niet toegestaan te zijn. (ATP?)
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef thomputer het volgende:
BREAKING NIEWS:
We gaan verder met pauze tv.
|Er schijnen mensen het leuk te vinden om naar de beelden van Rosmalen te kijken.
Nu ook met muziek vanuit Rosmalen
De cameramensen gaan terug naar hun camera.s
Want?quote:
's Nachts na tweeee-euhquote:
Wat ben je eigenlijk aan 't doen daar op de ordina open, gewoon toeschouwen of iets anders?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef thomputer het volgende:
Voorzover bekend is dat nu nog geen optie...
Thomputer groet Fok!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
Ik verzorg de titels voor de NOS uitzending
(speelstanden etc.)
en nu de meest uitgezonden titel:
PLAY SUSPENDED: (Rain delay)
Dus het was jouw schuld dat er net een tijdje 40-ADV. stond in plaats van ADV.-40?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
Ow leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef thomputer het volgende:
(speelstanden etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |