quote:PokerStars Tournament #53577538, No Limit Hold'emBuy-In: $4.00/$0.40180 playersTotal Prize Pool: $720.00 Tournament started - 2007/06/23 - 07:14:07 (ET) Dear Boezzie, You finished the tournament in 1st place.A $216.00 award has been credited to your Real Money account.
Netjes, is me nog nooit gelukt in die 180 MTT. Speel ze ook niet erg vaak, maar goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Feli!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef mitt het volgende:
Slechte tafel zeker, ik weet hoe jij pokert boezz
Pfff, ik zou voor de 5 ATP punten gaan geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en voor de tennisliefhebbers onder ons, een vraag voor mijn tennismanager
Ik heb volgende week de volgende mensen op WImbledon: Safin, Henman, Fleishman, Zib en Monfils.
De volgende mensen heb ik in challengers: Saretta, Troicki.
Nu mag ik maar 6 mensen opstellen. Aantal behaalde ATP-punten volgende week van die 6 is mijn weekscore. Zal ik gokken op beide challengerspelers en een Wimbledon-gast niet opstellen of moet je altijd voor die eerste ronde 5 punten gaan itt 1 punt voor de challengers?
Ik ben benieuwd
Volgens mij gaat het niet helemaal goed nu. Op de stream ook dat apenprogrammaquote:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef thomputer het volgende:
Het zeil gaat er weer af.....
Voor zn ogen waarschijnlijkquote:
DANKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
http://www.channelsurfing.net/watch-tennis.html
Kutgeluid, maar het werkt. Jammer dat de stream op de site van de NOS bij Ned. 1 is blijven steken.
Nog niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef Emmety het volgende:
Zijn speelsters weer op 't veld? Zo duidelijk is 't beeld ook weer niet
Alles is nog open.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef BVO het volgende:
Nog kans op de mannenfinale vandaag?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef Emmety het volgende:
[..]
try this: http://www.channelsurfing.net/watch-tennis.html
Bij mij blijft het schermpje zwartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef thomputer het volgende:
de nos stream werkt correct
En hoe krijg ik die nieuwe licentie dan, opnieuw opstarten werkt niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef thomputer het volgende:
opniew starten. dan is je licentie verlopen![]()
Gooi je cache eens leeg (CTRL + F5).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hoe krijg ik die nieuwe licentie dan, opnieuw opstarten werkt niet?
Wessels mag wel uitkijken voor een blessurequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef BVO het volgende:
Herenfinale ook nog dus...
Game Set Match.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef Emmety het volgende:
GSM??
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Emmety het volgende:
Wat zei die commentator nou over chakvetadze laten winnen voor wimbledon??
Ja maar hij dacht volgens mij dat ze het serieus meendequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.
Ja hoorde dat ie 't herhaalde, maar snap de grap niet :quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic zei dat voor de grap, die gozert herhaalde dat alleen.
neeeeeeeeeeeeeeeeee, das niet waarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij dacht volgens mij dat ze het serieus meende
Ik zag het inderdaad ook; goede prestatie, en dat geeft ook goede vooruitzichten voor Wimbledon, waar ze overigens als veertiende geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
Coetzee/Wassen winnen trouwens het dubbeltoernooi met 12-10 in de supertie-break.
Het zou me verbazen, op prime-time een ATP-finale uitzenden.... dat zou voor het eerst zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat de NOS het nou op tv uitzenden of niet? Ze beginnen over één minuut..
Het was maar een fractie van een seconde, maar vond het wel grappigquote:SMS REGEN UIT naar 4040
Moet je even een paar pagina's terug lezen, dan weet je wie er verantwoordelijk isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:50 schreef bladibladibla het volgende:
Zag ik nou vanmiddag echt dit in beeld staan?
[..]
Het was maar een fractie van een seconde, maar vond het wel grappig
Ik vind dit dus kansloos, een NL-er in de finale van een ATP-toernooi ín NL, waarom dan de vrouwenfinale ongeveer integraal gaan uitzendenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me verbazen, op prime-time een ATP-finale uitzenden.... dat zou voor het eerst zijn
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Moet je even een paar pagina's terug lezen, dan weet je wie er verantwoordelijk is
volleys zitten er best ok op en slice backhandje is meer dan genoeg op gras.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Het is dat het gras is, voor de rest speelt Wessels natuurlijk niet zo heel sterk.
Niet bepaald, de volleys zijn wel redelijk, maar hij maakt zoveel belachelijke fouten. Zonder die service pakt Ljubicic 'm binnen 40 min.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
volleys zitten er best ok op en slice backhandje is meer dan genoeg op gras.
rood pakje? hostess?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
Ik had geen zin om eerst 6 pagina's door te lezen, maar heb het toch maar even gedaan. Wel een stoere actie Thom!
Ze hebben me gisteren nog gestalkt om mij in zo'n rood pakje op de tribune te krijgen. De afgelopen jaren heb ik het wel gedaan, maar met dit weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |