quote:PokerStars Tournament #53577538, No Limit Hold'emBuy-In: $4.00/$0.40180 playersTotal Prize Pool: $720.00 Tournament started - 2007/06/23 - 07:14:07 (ET) Dear Boezzie, You finished the tournament in 1st place.A $216.00 award has been credited to your Real Money account.
Netjes, is me nog nooit gelukt in die 180 MTT. Speel ze ook niet erg vaak, maar goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Feli!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo op de achtergrond, terwijl je even een pokertoernooitje speelt kijkt het lekker weg
[..]
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef mitt het volgende:
Slechte tafel zeker, ik weet hoe jij pokert boezz
Pfff, ik zou voor de 5 ATP punten gaan geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en voor de tennisliefhebbers onder ons, een vraag voor mijn tennismanager
Ik heb volgende week de volgende mensen op WImbledon: Safin, Henman, Fleishman, Zib en Monfils.
De volgende mensen heb ik in challengers: Saretta, Troicki.
Nu mag ik maar 6 mensen opstellen. Aantal behaalde ATP-punten volgende week van die 6 is mijn weekscore. Zal ik gokken op beide challengerspelers en een Wimbledon-gast niet opstellen of moet je altijd voor die eerste ronde 5 punten gaan itt 1 punt voor de challengers?
Ik ben benieuwd
Volgens mij gaat het niet helemaal goed nu. Op de stream ook dat apenprogrammaquote:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef thomputer het volgende:
Het zeil gaat er weer af.....
Voor zn ogen waarschijnlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |