handig is om een plaatje te posten dat op iets frequents slaat in de serie of op de titel..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef Sh0g het volgende:
Ik moet er wel bijzeggen dat hij niet slaat op de titel van de anime, weet niet of dat wel de bedoeling is?
Dokkoida is een komische (ja, echt!) serie die gaat over Suzuo, een werkeloze jongen. Door omstandigheden krijgt hij de beschikking over een speciale riem, waarmee hij kan veranderen in Dokkoida - Ultra Diaper man. De riem moet getest worden, zodat het ding in aanmerking komt voor een reuzenorder van de Galaxy Federation Police. Suzuo wordt aangenomen om de riem te testen, in ruil voor een appartement. Hij moet echter wel ten alle tijden zijn geheime identiteit bewaren.quote:
'k heb zelf een vrij oude PC... H.264 trekt 'ie net, maar dan moet ik geen postprocessing of andere verbeteraars toepassen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
h264's spelen ook pas echt goed af met een pc met een 2.0Ghz proc +1GB ram
Momenteel levert intel verreweg de snelste en relatief goedkoopste processoren. Dus dat heeft mijn voorkeur.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef outcast_within het volgende:
ik ben lief. en mij niet :|'en
am2 heeft goedkopere moederborden volgens mij
Is het FLCL die fabriek dat veel op een strijkijzer lijktquote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Sh0g het volgende:
Hij is niet moeilijk...als je de serie hebt gezien. Een hele zooi topics terug is hij wel besproken, kijken of iemand hem nog kent.![]()
[afbeelding]
Yeahquote:Op maandag 25 juni 2007 00:33 schreef stroopje het volgende:
[..]
Is het FLCL die fabriek dat veel op een strijkijzer lijkt
effe zoeken ooh hier op 53 sec http://www.youtube.com/watch?v=dZ2PXtn4f7w
mja op me oude PC had ik ook nog genoeg problemen hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yeah
Goedzo. Scheelt mij weer een "echte zelfgemaakte" stomme foto van een strijkijzer maken.
@mschol: Weet je zeker dat je niet achter een Pentium 2 zit ofzo?Ik heb een AMD 1,6 GHz met 1 GB ram en Windows 2000 en nooit problemen gehad met H264.
![]()
h.264 leunt niet op je videokaart aangezien de codec het verwerken door de cpu laat doen en niet door de videokaart..quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef wdn het volgende:
h.264 leunt veel op de grafische kaart en de codec. De processor is niet perse de grootste bottleneck hierMijn laptop heeft een X300 en een X300 trekt h.264 wel maar niet alle soorten. mkv's in h.264 kan ik vergeten: zowel arfifarcts als ook verkeerde rendering van substitles (9 cm hoog enzo).
heb je sumomomo momomo wel eens geprobeerd? (dat is de serie waar ik het grootste audio/video desynchronisatie tegenkom)quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yeah
Goedzo. Scheelt mij weer een "echte zelfgemaakte" stomme foto van een strijkijzer maken.
@mschol: Weet je zeker dat je niet achter een Pentium 2 zit ofzo?Ik heb een AMD 1,6 GHz met 1 GB ram en Windows 2000 en nooit problemen gehad met H264.
![]()
Hij's al druk aan het sparen voor Abunai... Toch, o_w?quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Nijemanting het volgende:
[afbeelding]
Iemand hier beetje fan van Shin Hokuto no Ken (nieuwe fist of the north star video's)? Deze driedelige serie is echt een aanrader. Aflevering 1 totaal te zien via deze link.
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegenquote:Op maandag 25 juni 2007 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
h.264 leunt niet op je videokaart aangezien de codec het verwerken door de cpu laat doen en niet door de videokaart..
en waarom de audio/video niet synchroon loopt? geen idee..
iig loopt audio goed en slaat de video soms stukken over...
maar proc is hier ook al 4 jaar oud.. misschien issie wel versleten
Oplossing gevonden: je eigen on-line mastercard.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan geen japans enzo en heb geen creditcard.
<..>
Die heb ik niet maar die in VLC zitten zouden GPU onvriendelijk moeten zijn (mijn X300 is in elk geval mijn bottleneckquote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegendownloaden kopen).
ext3 en ntfs zou geen last van defragging moeten kennenquote:Wat soms ook lag/desynchronisatie veroorzaakt is fragmentatie van het bestand, vroeger kwam het bij mij nog wel eens voor. Maar na een defrag was alles weer oke, door de torrent wil het nog wel eens voorkomen dat de bestanden erg versnippert op de schijf staan. Al die seek acties van de HDD om de stukjes bij elkaar te krijgen zijn ook niet bevorderlijk voor de prestaties van je PC. Meestal merk je er niet zoveel van maar met HD fansubs dus wel (in mijn geval).
dat van die HD zou een goeie zijn...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegendownloaden kopen).
Wat soms ook lag/desynchronisatie veroorzaakt is fragmentatie van het bestand, vroeger kwam het bij mij nog wel eens voor. Maar na een defrag was alles weer oke, door de torrent wil het nog wel eens voorkomen dat de bestanden erg versnippert op de schijf staan. Al die seek acties van de HDD om de stukjes bij elkaar te krijgen zijn ook niet bevorderlijk voor de prestaties van je PC. Meestal merk je er niet zoveel van maar met HD fansubs dus wel (in mijn geval).
let wel op de eventuele extra kosten, dat is relatief weinig maar wel sneaky als je het niet weetquote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Oplossing gevonden: je eigen on-line mastercard.
https://www.wirecard.com/wirecard/Home.html
Ik ben begonnen met 10 euro voor miijn on-line aankoop verslaving.
1 euro was me verteldquote:Op maandag 25 juni 2007 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
let wel op de eventuele extra kosten, dat is relatief weinig maar wel sneaky als je het niet weet
maar idd een prima online CC CCS movie 2 mee besteld
1euro overschrijvings kosten ja..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
1 euro was me verteld(ABN zal ook nog wel wat willen...)
Maar je kende het al? Waarom vertel je me dat dan niet, hmmm?
Nu moest ik eerst een PS3 kopen (voor 600 euro!) om erachter te komen?
lol ja ben aan het opscheppen. Heb zelfs Naruto Chronicles gekocht![]()
Jups. Ze doen het niet voor niks natuurlijk en een echte CC heeft ook van zulke dingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
1euro overschrijvings kosten ja..
dan nog 1,5% bij verschillende valuta
¤ 10,- boete bij een negatief saldo..
¤ 10,- (volgens mij) bij een chargeback
Er is één deel van de Hokuto no Ken - Yuria Densetsu OVA uitgekomen en voor zover ik weet is die alleen in het Engels gesubbed door de vrij onbekende groep anime skyscraper. Alleen lijken die met de noorderzon vertrokken te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan geen japans enzo en heb geen creditcard.
en ja idd sparen voor abunai
Maar dat shirt is wel vet. :3
[..]
Ken ik niet
Volgens mij heb ik lopen kutten in een R&P topic.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is één deel van de Hokuto no Ken - Yuria Densetsu OVA uitgekomen en voor zover ik weet is die alleen in het Engels gesubbed door de vrij onbekende groep anime skyscraper. Alleen lijken die met de noorderzon vertrokken te zijn.
Er zijn volgens anidb wel andere groepen die hem gesubbed hebben, maar ik ben niet zo'n ster in Frans en Pools.
Het begin heeft een hoog Akira-gehalte...
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef mschol het volgende:
airanto 11:
die moeder van yukino...
loli ftw ofzo?
die was ook leuk idd..quote:
en?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef outcast_within het volgende:
show is toch al een tijdje uit?
Moooooooooooooooooooooooiquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef outcast_within het volgende:
http://nijigencospa.com/detail/id/0000008487
wie gaat deze kopen voor me?
Laat ik je uit de droom helpenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef wdn het volgende:
ext3 en ntfs zou geen last van defragging moeten kennen
Met video's zou ik verwachten dat je of de een (linux) of de ander (windows) gebruikt.
Hmmm wel ik heb ext3 en nergens ntfs maar dacht dat ntfs ook zonder fragm. wasquote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Laat ik je uit de droom helpen, NTFS kent wel degelijk fragmentatie, het is wel minder dan met Fat of Fat32 en de gevolgen (prestatieverlies) zijn minder, maar toch aanwezig. Zeker als je er niets aan doet voor jaren. XP of 2000 maakt niet uit. Enfin nu ga ik teveel de DIG kant op.
Als een fansub het onderste uit je comp trekt dan telt alles is mijn ervaring.
Ik ga er altijd gewoon dood serieus op in.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
Omdat de verleiding zo groot is om de lopen kutten in R&P, heb ik dat subforum al járen uit de active topics gesloopt... Zou jij ook eens moeten doen.
Jij ook al?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
Ohw dus deze week is niet de laatste sola? Waarom dacht ik dat dan xD
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:51 schreef mschol het volgende:
today in class 5.2 is ook aan het downloaden...
Dat dacht ik ook de eerste aflevering. Uit verveling de tweede ook maar gezien, die was een stuk boeienderquote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Sola hè? Volgensmij heb ik daar ep 1 van gezien, maar vond er niet veel aan.
samen kopen / verzendkosten delen dat is wel stoer... moet er natuurlijk wel iemand japans kunnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooooi
Mocht iemand japans spreken en het voor elkaar krijgen om deze te bestellen wil ik der ook 1.
Maar dan wel deze http://nijigencospa.com/detail/id/00000008489 (de XL)
2900 yen? Dat is volgens google http://www.google.nl/search?hl=nl&q=2900+yen+in+euro&btnG=Google+zoeken&meta=
in euro 17.44
Die wil ik je wel spotten OW als jij alles regelt qua ordering en verzending![]()
Die serie gewoon grappig is.quote:
samen verzendkosten delen is zeker stoer... Dan worden julie de verzendkosten-deel-broertjes en kan je een clubje oprichten..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
samen kopen / verzendkosten delen dat is wel stoer... moet er natuurlijk wel iemand japans kunnen.
check mijn homepagequote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef outcast_within het volgende:
Welke site kon je ook alweer bijhouden welke anime je gekeken hebt
Misschien toch nog maar een poging wagen dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook de eerste aflevering. Uit verveling de tweede ook maar gezien, die was een stuk boeiender
nah zou het niet doen. Tis niet echt heel erg goede anime.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien toch nog maar een poging wagen dan.
Vanochtend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef outcast_within het volgende:
euh wanneer vond dit plaats?
[afbeelding]
en welke serie hebben jullie et nou weer over? sola?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef outcast_within het volgende:
euh wanneer vond dit plaats?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |