Ja, had ik al gezien. Heb het topic wel doorgelezen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
'k moet trouwens nog even een foto maken...
Vergeet je Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3 niet?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Best wel, zal nooit meer hetzelfde naar jouw posts kunnen kijken.
Het zijn maar twee onschuldige poesjes.![]()
vast iets met ultramanquote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet even niets om een foto van te maken, dus hier is in de tussentijd even een screenshotje van een maffe animé...
[afbeelding]
jullie mogen dus raden welke animé dit is, hè...
Ghehe, nu wil ik het wel weten...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet even niets om een foto van te maken, dus hier is in de tussentijd even een screenshotje van een maffe animé...
[afbeelding]
jullie mogen dus raden welke animé dit is, hè...
't is iets met ultra en man, maar niet ultraman.quote:
handig is om een plaatje te posten dat op iets frequents slaat in de serie of op de titel..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef Sh0g het volgende:
Ik moet er wel bijzeggen dat hij niet slaat op de titel van de anime, weet niet of dat wel de bedoeling is?
Dokkoida is een komische (ja, echt!) serie die gaat over Suzuo, een werkeloze jongen. Door omstandigheden krijgt hij de beschikking over een speciale riem, waarmee hij kan veranderen in Dokkoida - Ultra Diaper man. De riem moet getest worden, zodat het ding in aanmerking komt voor een reuzenorder van de Galaxy Federation Police. Suzuo wordt aangenomen om de riem te testen, in ruil voor een appartement. Hij moet echter wel ten alle tijden zijn geheime identiteit bewaren.quote:
'k heb zelf een vrij oude PC... H.264 trekt 'ie net, maar dan moet ik geen postprocessing of andere verbeteraars toepassen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
h264's spelen ook pas echt goed af met een pc met een 2.0Ghz proc +1GB ram
Momenteel levert intel verreweg de snelste en relatief goedkoopste processoren. Dus dat heeft mijn voorkeur.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef outcast_within het volgende:
ik ben lief. en mij niet :|'en
am2 heeft goedkopere moederborden volgens mij
Is het FLCL die fabriek dat veel op een strijkijzer lijktquote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Sh0g het volgende:
Hij is niet moeilijk...als je de serie hebt gezien. Een hele zooi topics terug is hij wel besproken, kijken of iemand hem nog kent.![]()
[afbeelding]
Yeahquote:Op maandag 25 juni 2007 00:33 schreef stroopje het volgende:
[..]
Is het FLCL die fabriek dat veel op een strijkijzer lijkt
effe zoeken ooh hier op 53 sec http://www.youtube.com/watch?v=dZ2PXtn4f7w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |