En dat inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Ja, je geluk niet geheel af laten hangen van je vriend.
.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Dat dus, en dat alleen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Bedankt voor de fijne postquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
Laat staan je vriend zelf tussen de Portugese dames![]()
Wel eens van een selffulfilling prophecy gehoord? Als je er nu al vanuit gaat dat je straks in een depressie terecht komt, zal dat op zeker ook gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
Ik voel me nu al zwaar klote, en dat wordt inderdaad alleen maar erger ben ik bang..
Goed adviesquote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef PushyGurl het volgende:
ik ben bang dat als je vriend weg is...je het nog zwaarder gaat krijgen
Hahaha, Ja zit wat in natuurlijk he..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef appelsjap het volgende:
Ga naar portugal, koop een oude boerderij, en krijg kinders, en word gelukkig, wat moet je hier met dit kut weer![]()
i Know...maar het is denk ik, wel zo....ze moet gewoon veel afleiding zoeken...dingen die haar bezig kunnen houden....quote:
Je bent al hard op weg jezelf een depressie aan te praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
Hij gaat weg voor zijn studie. Hij wordt piloot, en ze gaan daar vliegen. En we zijn een jaar ongeveer samen, maar in dat jaren hebben we best veel meegemaakt door mijn depressie zeg maar. We kennen mekaar door en door..
Ik voel me nu al zwaar klote, en dat wordt inderdaad alleen maar erger ben ik bang..
Vrolijk ik je toch nog op heaquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
i Know...maar het is denk ik, wel zo...
Yup Suc6 verzekerdquote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef Bdijk het volgende:
p.s. Tijd voor een account op Second life.. of warcraft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |