En dat inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Ja, je geluk niet geheel af laten hangen van je vriend.
.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Dat dus, en dat alleen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Bedankt voor de fijne postquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
Laat staan je vriend zelf tussen de Portugese dames![]()
Wel eens van een selffulfilling prophecy gehoord? Als je er nu al vanuit gaat dat je straks in een depressie terecht komt, zal dat op zeker ook gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
Ik voel me nu al zwaar klote, en dat wordt inderdaad alleen maar erger ben ik bang..
Goed adviesquote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef PushyGurl het volgende:
ik ben bang dat als je vriend weg is...je het nog zwaarder gaat krijgen
Hahaha, Ja zit wat in natuurlijk he..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef appelsjap het volgende:
Ga naar portugal, koop een oude boerderij, en krijg kinders, en word gelukkig, wat moet je hier met dit kut weer![]()
i Know...maar het is denk ik, wel zo....ze moet gewoon veel afleiding zoeken...dingen die haar bezig kunnen houden....quote:
Je bent al hard op weg jezelf een depressie aan te praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
Hij gaat weg voor zijn studie. Hij wordt piloot, en ze gaan daar vliegen. En we zijn een jaar ongeveer samen, maar in dat jaren hebben we best veel meegemaakt door mijn depressie zeg maar. We kennen mekaar door en door..
Ik voel me nu al zwaar klote, en dat wordt inderdaad alleen maar erger ben ik bang..
Vrolijk ik je toch nog op heaquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
i Know...maar het is denk ik, wel zo...
Yup Suc6 verzekerdquote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef Bdijk het volgende:
p.s. Tijd voor een account op Second life.. of warcraft
Ik denk ook helemaal niet aan mezelf, ik hou hem ook absoluut niet tegen. Ik weet dat dit voor hem zijn lust en zn leven is. En zal hem daar ook altijd in steunen. Maar ik kan me alsnog wel klote voelen... en daarbij denk ik niet alleen aan mezelf..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Puck1 het volgende:
denk ook aan hem...niet alleen aan jezelf..hij doet dit voor zijn toekomst.waarschijnlijk met jou, besef dat heel goed en zit niet zo te miepen..
Nou dan!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef CLRJ het volgende:
[..]
Ik denk ook helemaal niet aan mezelf, ik hou hem ook absoluut niet tegen. Ik weet dat dit voor hem zijn lust en zn leven is. En zal hem daar ook altijd in steunen. Maar ik kan me alsnog wel klote voelen... en daarbij denk ik niet alleen aan mezelf..
Hahaha, goed advies inderdaad!;)quote:Op maandag 25 juni 2007 12:01 schreef osho het volgende:
denk maar vast aan al de kleding die je straks in de PC Hooft kunt gaan kopen op zijn kosten als hij piloot isdan voel je je vast al een stuk beter
Het is niet goed voor jullie relatie dat hij nu een jaar weggaat. Ik weet niet hoe vaak hij terug kan komen voor bezoek? Maar als je net een jaar een relatie hebt en zoveel hebt meegemaakt, dan voelt het weg zijn van die situatie voor hem waarschijnlijk als een opluchting en gaat hij om zich heen kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
En we zijn een jaar ongeveer samen, maar in dat jaren hebben we best veel meegemaakt door mijn depressie zeg maar. We kennen mekaar door en door..
Joh het is maar sex, volgend jaar als ie terug is dan ben je blij elkaar weer te zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Bedankt voor de fijne post.
Je moet niet zo je geluk koppelen aan hem, zoals al eerder is gezegd.
en om dit jaar door te komen neem je gewoon een lening. die je dan later op zijn kosten terugbetaald. kun je alvast wat kopen om depressies de kop in te drukkenquote:
Piloot, piloot. Wat zeiden ze ook alweer over dat beroep...? Oh sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:46 schreef CLRJ het volgende:
Hij gaat weg voor zijn studie. Hij wordt piloot, en ze gaan daar vliegen. En we zijn een jaar ongeveer samen, maar in dat jaren hebben we best veel meegemaakt door mijn depressie zeg maar. We kennen mekaar door en door..
Kwestie van vertrouwenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef 199724 het volgende:
[..]
Piloot, piloot. Wat zeiden ze ook alweer over dat beroep...? Oh sorry.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef 199724 het volgende:
[..]
wat wat watquote:Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef 199724 het volgende:
[..]
Jaa daar heb je gelijk in. Ik heb geen auto nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef simmu het volgende:
natuurlijk lijkt het nu kut, en ver weg, en heel lang. lijkt me logisch dat je je daar niet blijer van voelt. kijk het echter ff een tijdje aan. heb je een auto?
probeer gewoon regelmatig bezoekjes/emailtjes/chatsessies in te lassen. misschien doet het je juist wel ffies goed om eens even alleen aan jezelf te werken, terwijl hij je *wel* van afstand support.
Ben ook blij voor hem. Heb nooit gezegd dat ik dat niet ben. Maar veel mensen nemen dat aan als ze zien dat ik me eigen er kut door voel.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon niet zielig doen. je bent 17. wees blij voor je vriend want later gaat hij dikke knaken verdienen en daar kan jij mooi van profiteren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]niets? je hebt het over Matrozen/Mariniers?
Dit klinkt mij niet echt gezond in de oren. Misschien moet je je wereldje eens wat verruimen. Legt ook wat minder druk op hem, en dus logisch gezien ook op jezelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef CLRJ het volgende:
Nee ben ik niet bang voor. Ik vertrouw hem zeker wel. Maar we wonen nu samen, en ik kan niet goed tegen het alleen zijn. En woon nu ver bij mijn familie vandaan, omdat ik hier nu op kamers zit. Ik heb niks zonder hem, en hij is de enige die me echt begrijpt. Tenminste zo voelt het voor mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |