mja op me oude PC had ik ook nog genoeg problemen hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yeah
Goedzo. Scheelt mij weer een "echte zelfgemaakte" stomme foto van een strijkijzer maken.
@mschol: Weet je zeker dat je niet achter een Pentium 2 zit ofzo?Ik heb een AMD 1,6 GHz met 1 GB ram en Windows 2000 en nooit problemen gehad met H264.
![]()
h.264 leunt niet op je videokaart aangezien de codec het verwerken door de cpu laat doen en niet door de videokaart..quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef wdn het volgende:
h.264 leunt veel op de grafische kaart en de codec. De processor is niet perse de grootste bottleneck hierMijn laptop heeft een X300 en een X300 trekt h.264 wel maar niet alle soorten. mkv's in h.264 kan ik vergeten: zowel arfifarcts als ook verkeerde rendering van substitles (9 cm hoog enzo).
heb je sumomomo momomo wel eens geprobeerd? (dat is de serie waar ik het grootste audio/video desynchronisatie tegenkom)quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yeah
Goedzo. Scheelt mij weer een "echte zelfgemaakte" stomme foto van een strijkijzer maken.
@mschol: Weet je zeker dat je niet achter een Pentium 2 zit ofzo?Ik heb een AMD 1,6 GHz met 1 GB ram en Windows 2000 en nooit problemen gehad met H264.
![]()
Hij's al druk aan het sparen voor Abunai... Toch, o_w?quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Nijemanting het volgende:
[afbeelding]
Iemand hier beetje fan van Shin Hokuto no Ken (nieuwe fist of the north star video's)? Deze driedelige serie is echt een aanrader. Aflevering 1 totaal te zien via deze link.
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegenquote:Op maandag 25 juni 2007 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
h.264 leunt niet op je videokaart aangezien de codec het verwerken door de cpu laat doen en niet door de videokaart..
en waarom de audio/video niet synchroon loopt? geen idee..
iig loopt audio goed en slaat de video soms stukken over...
maar proc is hier ook al 4 jaar oud.. misschien issie wel versleten
Oplossing gevonden: je eigen on-line mastercard.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan geen japans enzo en heb geen creditcard.
<..>
Die heb ik niet maar die in VLC zitten zouden GPU onvriendelijk moeten zijn (mijn X300 is in elk geval mijn bottleneckquote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegendownloaden kopen).
ext3 en ntfs zou geen last van defragging moeten kennenquote:Wat soms ook lag/desynchronisatie veroorzaakt is fragmentatie van het bestand, vroeger kwam het bij mij nog wel eens voor. Maar na een defrag was alles weer oke, door de torrent wil het nog wel eens voorkomen dat de bestanden erg versnippert op de schijf staan. Al die seek acties van de HDD om de stukjes bij elkaar te krijgen zijn ook niet bevorderlijk voor de prestaties van je PC. Meestal merk je er niet zoveel van maar met HD fansubs dus wel (in mijn geval).
dat van die HD zou een goeie zijn...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke codec je gebruikt voor h264, van wat ik ervan gelezen heb maakt de coreAVC pro codec wel gebruik van de GPU (of kan dat iig). Maar daar moet je voor betalen om die te verkrijgen (of via andere wegendownloaden kopen).
Wat soms ook lag/desynchronisatie veroorzaakt is fragmentatie van het bestand, vroeger kwam het bij mij nog wel eens voor. Maar na een defrag was alles weer oke, door de torrent wil het nog wel eens voorkomen dat de bestanden erg versnippert op de schijf staan. Al die seek acties van de HDD om de stukjes bij elkaar te krijgen zijn ook niet bevorderlijk voor de prestaties van je PC. Meestal merk je er niet zoveel van maar met HD fansubs dus wel (in mijn geval).
let wel op de eventuele extra kosten, dat is relatief weinig maar wel sneaky als je het niet weetquote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Oplossing gevonden: je eigen on-line mastercard.
https://www.wirecard.com/wirecard/Home.html
Ik ben begonnen met 10 euro voor miijn on-line aankoop verslaving.
1 euro was me verteldquote:Op maandag 25 juni 2007 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
let wel op de eventuele extra kosten, dat is relatief weinig maar wel sneaky als je het niet weet
maar idd een prima online CC CCS movie 2 mee besteld
1euro overschrijvings kosten ja..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
1 euro was me verteld(ABN zal ook nog wel wat willen...)
Maar je kende het al? Waarom vertel je me dat dan niet, hmmm?
Nu moest ik eerst een PS3 kopen (voor 600 euro!) om erachter te komen?
lol ja ben aan het opscheppen. Heb zelfs Naruto Chronicles gekocht![]()
Jups. Ze doen het niet voor niks natuurlijk en een echte CC heeft ook van zulke dingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
1euro overschrijvings kosten ja..
dan nog 1,5% bij verschillende valuta
¤ 10,- boete bij een negatief saldo..
¤ 10,- (volgens mij) bij een chargeback
Er is één deel van de Hokuto no Ken - Yuria Densetsu OVA uitgekomen en voor zover ik weet is die alleen in het Engels gesubbed door de vrij onbekende groep anime skyscraper. Alleen lijken die met de noorderzon vertrokken te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan geen japans enzo en heb geen creditcard.
en ja idd sparen voor abunai
Maar dat shirt is wel vet. :3
[..]
Ken ik niet
Volgens mij heb ik lopen kutten in een R&P topic.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is één deel van de Hokuto no Ken - Yuria Densetsu OVA uitgekomen en voor zover ik weet is die alleen in het Engels gesubbed door de vrij onbekende groep anime skyscraper. Alleen lijken die met de noorderzon vertrokken te zijn.
Er zijn volgens anidb wel andere groepen die hem gesubbed hebben, maar ik ben niet zo'n ster in Frans en Pools.
Het begin heeft een hoog Akira-gehalte...
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef mschol het volgende:
airanto 11:
die moeder van yukino...
loli ftw ofzo?
die was ook leuk idd..quote:
en?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef outcast_within het volgende:
show is toch al een tijdje uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |