Moooooooooooooooooooooooiquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef outcast_within het volgende:
http://nijigencospa.com/detail/id/0000008487
wie gaat deze kopen voor me?
Laat ik je uit de droom helpenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef wdn het volgende:
ext3 en ntfs zou geen last van defragging moeten kennen
Met video's zou ik verwachten dat je of de een (linux) of de ander (windows) gebruikt.
Hmmm wel ik heb ext3 en nergens ntfs maar dacht dat ntfs ook zonder fragm. wasquote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Laat ik je uit de droom helpen, NTFS kent wel degelijk fragmentatie, het is wel minder dan met Fat of Fat32 en de gevolgen (prestatieverlies) zijn minder, maar toch aanwezig. Zeker als je er niets aan doet voor jaren. XP of 2000 maakt niet uit. Enfin nu ga ik teveel de DIG kant op.
Als een fansub het onderste uit je comp trekt dan telt alles is mijn ervaring.
Ik ga er altijd gewoon dood serieus op in.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Jordy-B het volgende:
Omdat de verleiding zo groot is om de lopen kutten in R&P, heb ik dat subforum al járen uit de active topics gesloopt... Zou jij ook eens moeten doen.
Jij ook al?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
Ohw dus deze week is niet de laatste sola? Waarom dacht ik dat dan xD
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:51 schreef mschol het volgende:
today in class 5.2 is ook aan het downloaden...
Dat dacht ik ook de eerste aflevering. Uit verveling de tweede ook maar gezien, die was een stuk boeienderquote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Sola hè? Volgensmij heb ik daar ep 1 van gezien, maar vond er niet veel aan.
samen kopen / verzendkosten delen dat is wel stoer... moet er natuurlijk wel iemand japans kunnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooooi
Mocht iemand japans spreken en het voor elkaar krijgen om deze te bestellen wil ik der ook 1.
Maar dan wel deze http://nijigencospa.com/detail/id/00000008489 (de XL)
2900 yen? Dat is volgens google http://www.google.nl/search?hl=nl&q=2900+yen+in+euro&btnG=Google+zoeken&meta=
in euro 17.44
Die wil ik je wel spotten OW als jij alles regelt qua ordering en verzending![]()
Die serie gewoon grappig is.quote:
samen verzendkosten delen is zeker stoer... Dan worden julie de verzendkosten-deel-broertjes en kan je een clubje oprichten..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
samen kopen / verzendkosten delen dat is wel stoer... moet er natuurlijk wel iemand japans kunnen.
check mijn homepagequote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef outcast_within het volgende:
Welke site kon je ook alweer bijhouden welke anime je gekeken hebt
Misschien toch nog maar een poging wagen dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook de eerste aflevering. Uit verveling de tweede ook maar gezien, die was een stuk boeiender
nah zou het niet doen. Tis niet echt heel erg goede anime.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien toch nog maar een poging wagen dan.
Vanochtend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef outcast_within het volgende:
euh wanneer vond dit plaats?
[afbeelding]
en welke serie hebben jullie et nou weer over? sola?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef outcast_within het volgende:
euh wanneer vond dit plaats?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |