Staat er nuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:07 schreef egoTRON het volgende:
Heb je ook een line-up tong?
Mijn dank is grootquote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef nipeng het volgende:
Zet 'm nu op.
Dat is de line up. Ik kan nergens het uitzendschema vinden. Misschien iemand anders wel ?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef nipeng het volgende:
Bedankt he tong. Zit nu tegen gardenersworld aan te kijken,![]()
Moet je nog 2 en half uur wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
ook maar eens kijken
Idem hier.quote:
Op je wenken bedient.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
Precies
Fratellis trouwens niet echt super. Iedereen roept de hele tijd om Chelsea Dagger
Kun je BBC4 online zien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
Arcade Fire komt zo hoor ik net op BBC4
is ook best leukquote:
die was ook BBC2, niet ladderzat inderdaad, maar volgens mij wel flink beschonken. Beetje zoals ze was bij Never Mind the Buzzcocks.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
Nu Amy Winehouse, zowaar zo te zien een keer niet ladderzat.
Zit nu ook te kijken, klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
Nu Amy Winehouse, zowaar zo te zien een keer niet ladderzat.
Ik haat dat gejank van Björkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
BBC2 dus weer nu en dan straks misschien nog een uur lang Bjork op de BBC4.
en terechtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Toen ik zei dat ze me tegenvielen op Pinkpop werd mijn broer woest.
Leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef fliert het volgende:
beste tong
soms, heel soms is een hype gewoon terecht. Deze jongens zijn gewoon goed.
Inderdaad dit is de nieuwste sensatiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Aoristus het volgende:
onbegrijpelijk dat deze lui ineens zo populair zijn, het zegt een hoop over het aanbod
Wat begrijp je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Aoristus het volgende:
onbegrijpelijk dat deze lui ineens zo populair zijn
I'm too old for this shitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad dit is de nieuwste sensatie
Ze mogen wel opschieten, want nu heb ik er wel genoeg van gezien en gehoord van dit bandje.quote:
De noordpool apenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef Sloppy het volgende:
wie is ze?
Nog zo'n jankert.quote:
Ga dan lekker slapen, wat een gedram zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:17 schreef Aoristus het volgende:
ik heb er ook genoeg van. Jammer, Glastonbury was ooit cool
Precies.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:28 schreef Sloppy het volgende:
Lijkt wel een AM concert
BBC4!quote:
Razorlightquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef Sloppy het volgende:
Arctic Monkeys is ook niet mijn ding, al die britse rockbandjes trouwens niet.
Vooral Razorlight is![]()
Zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef Sloppy het volgende:
Hoe is bjork?
Ja, als je houdt van gozers die zo op hun gitaar raggen dat je meer aanslag hoort dan toon, en die zo erg de microfoon induiken dat ze ongetwijfeld over een jaar een hernia hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef fliert het volgende:
beste tong
soms, heel soms is een hype gewoon terecht. Deze jongens zijn gewoon goed.
Dat lijkt me bijzonder sterk. Een hype is er om weer over te gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Echt een band waarvan men over 20 - 30 jaar nog spreekt
De AM-hype was anderhalf jaar geleden, inmiddels hebben ze wel bewezen dat ze meer zijn dan slechts een hype.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder sterk. Een hype is er om weer over te gaan.
Wanneer was Gogol dan, weer gemistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Haha, gisteren een uurtje gekeken met m'n pa. Gogol Bordello vond ik slecht en alles wat al meer dan 5 jaar geleden kon gemaakt zijn ouderwets.Arctic Monkeys vond hij goed
En van Björk blijft hij maar zeggen dat ze maar één goed nummertje heeft gemaakt. (Overigens vind ik alleen de wat opzwendere nummers goed, de langzamere nummers ... 'k vind dat ze zich beter bij wat popmuziek zou houden). Arctic Monkeys vond ik trouwens geweldig zo te zien. Deze gasten verdienen die hype. Echt een band waarvan men over 20 - 30 jaar nog spreekt, in tegenstelling tot de vele genregenoten.
Royal Ascot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef Toad het volgende:
Over een paar minuten weer op BBC2.
De afgelopen uren was er paardensportverslaggeving.
Die hoeden enzo.
heerlijk op de mainstage ookquote:
Ja je zou denken dat ze die toch wel ergens in een tentje wegstoppen. Alhoewel haar presentatie nu al 10x beter is dan net met een blikje bier (?) en een capuchon.quote:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=196quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Thealexfiles het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven wat er gister is uitgezonden bij de BBC? Las al het een en ander over de AM, wat is er nog meer geweest?
Lilly kan er ook wat van tegenwoordig heb ik begrepen....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef pascalheister het volgende:
ach daar hebben we onze zuipschuit amy ook nog
nou ik zie genoeg leuks op al die podiaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef spacemangraig het volgende:
Ben ik de enige die het een teleurstellende, saaie line-up vind?
(de sfeer is beter dan de muziek volgens mij)
Shirley Bassey?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond Iggy Pop en The Stooges, zondag o.a.
The Who
Kaiser Chiefs
Manic Street Preachers
Shirley Bassey
James Morrison
Saai hoor.
je vergeet the Chemical Brothersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond Iggy Pop en The Stooges, zondag o.a.
The Who
Kaiser Chiefs
Manic Street Preachers
Shirley Bassey
James Morrison
Saai hoor.
Daar is golfer toch echt te oud voor denk ik.quote:
nee joh, ff lekker de voetjes en de rolator van de vloer!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar is golfer toch echt te oud voor denk ik.
Tribute to Shirley Bassey.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
toffe versie van Diamonds are forever!
zoals de Klaxons en de Arctic Monkeys?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:00 schreef tong80 het volgende:
Al die Britpop bandjes lijken wel erg veel op elkaar.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals de Klaxons en de Arctic Monkeys?
Ik mag zijn knijpende stem wel, alleen die zeiknummers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef spacemangraig het volgende:
jezus en ik maar denken dat James Blunt een kut stem heeft.
ok, cool, chillingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef spacemangraig het volgende:
dit is jazzzzzzzzzzzzzzzz mán.
Even nagezocht: die gozer is dus nu 62 jaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Doorschakelt naar BBC4: John Fogerty van CCR nu.
Jeugdsentiment.![]()
Ziet er trouwens nog prima uit voor z'n leeftijd.![]()
CCR vind ik echt zo'n geweldige band, John Fogerty is daarom een held voor mij!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Doorschakelt naar BBC4: John Fogerty van CCR nu.
Jeugdsentiment.![]()
Ziet er trouwens nog prima uit voor z'n leeftijd.![]()
Geef me even een seintje als er iets leuks op de BBC2 te zien is, dan zap ik even.quote:
je wordt er spontaan homo van?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Even nagezocht: die gozer is dus nu 62 jaar.
Niet te geloven zoals ie er uitziet.![]()
Doe ik, doe ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef me even een seintje als er iets leuks op de BBC2 te zien is, dan zap ik even.
Voorlopig houd ik het even bij jeugdsentiment met CCR-songs en straks Iggy Pop op BBC$.
Ze hebben Iggy ook weer van stal gehaald?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef me even een seintje als er iets leuks op de BBC2 te zien is, dan zap ik even.
Voorlopig houd ik het even bij jeugdsentiment met CCR-songs en straks Iggy Pop op BBC$.
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Sautor het volgende:
Kooks heb ik alweer genoeg gezien, ik wil The Killers
Dat nou ook weer niet, maar ik zou er voor tekenen er over een paar jaar net zo goed uit te zien als hij.quote:
Staat op Bospop dit jaar, join mequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar ik zou er voor tekenen er over een paar jaar net zo goed uit te zien als hij.
Z'n stem is ook helemaal hetzelfde gebleven als toen.![]()
Weert. Net even te ver voor mij.quote:
Hehe, neen. Mensen van BBC 3 & 4 houden ons gewoon op de hoogte en wij hun andersomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:51 schreef Toad het volgende:
Misschien moeten we 2 topics maken. Mensen die wel en niet BBC 3+4 in hun pakket hebben zetten.
zij heeft mij in 1988 meegenomen naar Bruce Springsteen, niks mis met haar muzieksmaakquote:
Ja, 1 keer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef Toad het volgende:
Kom op, leuke liedjes toch.
Als je hun site checkt dan klopt dat aardig. Donder op de achtergrondquote:Op zondag 24 juni 2007 00:03 schreef Againzender het volgende:
Killers is echt zo'n band voor een avond met naderend onweer, heerlijk
Na twee nummers kan je dat nog niet zeggenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef Damzkieee het volgende:
Zelfde setlist als in de HMH.
Echt al jaren op Glasto. Mooi festivalquote:Op zondag 24 juni 2007 00:06 schreef Damzkieee het volgende:
Deze was ook voorspeld
Wat een geweldige overzichtsshots
Dat blijktquote:
Zelfmoordquote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:
Als je 's nachts moet doorrijden: duw een CD van de Killers in je auto, heb ik goede ervaringen mee
Ach, met twee albums kan je natuurlijk ook niet echt missen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:11 schreef Damzkieee het volgende:
Tot nu toe toch nogsteeds dezelfde setlist
ik ben geflitst in april in Frankrijk met Somebody told me op de CDquote:
Het festival, het optreden>quote:Op zondag 24 juni 2007 00:13 schreef Damzkieee het volgende:
Weet niet hoelang het duurt eigenlijk?
Reken op anderhalf uur Minimaal.quote:
Headliners spelen over het algemeen een anderhalf uur. Behalve op Pinkpopquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan te beseffen dat ik ooit The Killers wilde boeken voor mijn kleine festival voor 5000 mensen.
En ze ook wel wilden eigenlijk![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan te beseffen dat ik ooit The Killers wilde boeken voor mijn kleine festival voor 5000 mensen.
Julianapop.nlquote:
Ehm 2004.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe lang geleden was dat dan?
Dayum!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als jij nu effe 4 in de gaten houdt, dan doen wij met zn allen the Killers welquote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz swingt nog steeds op 4 mee met Fogerty![]()
![]()
Ik weet het, daarna werden ze met de dag groter en groter. Best jammer dat ik toendertijd niet de ondersteuning kreeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde.
ik heb geen 4 hier, dus geen probleem met conflicten hierquote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz swingt nog steeds op 4 mee met Fogerty![]()
![]()
Ik zap af-en-toe even naar The Killers op 2.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:23 schreef Damzkieee het volgende:
Als jij nu effe 4 in de gaten houdt, dan doen wij met zn allen the Killers wel
meen je datquote:
Daarmee worden ze ook continue vergeleken. Of dat terecht is is een tweede.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zap af-en-toe even naar The Killers op 2.
Is mij iets te veel show en te weinig vernieuwende muziek.
Doet mij in de verte denken aan Queen in hun beginjaren.
kan je nagaan, want ik had nog nooit van ze gehoord en zie ze voor het eerst en had gelijk die associatie.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daarmee worden ze ook continue vergeleken. Of dat terecht is is een tweede.
Wieso? Goede discussie gaat hier losbarsten.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef Damzkieee het volgende:
De vergelijking met Queen gaat vrij mank lijkt me..
Het is een vergelijking. Prik eens door de status heen en vergelijk de bands muzikaal en interactiviteit.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:27 schreef Damzkieee het volgende:
Queen staat op een wat groter voetstuk, waar the Killers nog lang niet aan kunnen tippen.
Daar gaat m'n discussiequote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Damzkieee het volgende:
Daar kan ik wel inkomen.
Op het podium dansen bij Iggyquote:
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, is hokjesdenken. Tuurlijk zie je de theaterale dingen van Queen terug in de act. Maar de muziek zelf is veel zwaarder, gaat meer richtiong metal met die gitaren.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Damzkieee het volgende:
Vinden jullie dat negatief of juist positief, die associatie met Queen?
You're kidding right?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, is hokjesdenken. Tuurlijk zie je de theaterale dingen van Queen terug in de act. Maar de muziek zelf is veel zwaarder, gaat meer richtiong metal met die gitaren.
Andersom.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:32 schreef Niek. het volgende:
BBC4 is toch live en 2 zijn toch van eerder vandaag?
het is wat meer gitaargerdreven dan Queen, dat bedoelde ik eigenlijk. Ergens eenquote:
Nee compleet gemist, helaasquote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef Niek. het volgende:
Iemand gister nog dat iets van 1,5 uur lange optreden van de Arctic Monkeys gezien?![]()
Komt nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien of ze mr. Brightside al hebben gespeeld, of nog gaan spelen?
Komt nog.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien of ze mr. Brightside al hebben gespeeld, of nog gaan spelen?
komt nog, de meeste andere hitjes zijn wel al geweest voor zo ver ik weet; Somebody told me, Bones, When you were young....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Staat online op de Glasto sitequote:
Oh, dat dusquote:
Vanzelfsprekendquote:
ik ben er nu niet bijquote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
Ja, daar is ie, m'n oude held: Iggy Pop met The Stooges.
Zouden ze in England ook in hun blote piemels op het podium durven springen zoals met Pinkpop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |