Leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef fliert het volgende:
beste tong
soms, heel soms is een hype gewoon terecht. Deze jongens zijn gewoon goed.
Inderdaad dit is de nieuwste sensatiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Aoristus het volgende:
onbegrijpelijk dat deze lui ineens zo populair zijn, het zegt een hoop over het aanbod
Wat begrijp je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Aoristus het volgende:
onbegrijpelijk dat deze lui ineens zo populair zijn
I'm too old for this shitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad dit is de nieuwste sensatie
Ze mogen wel opschieten, want nu heb ik er wel genoeg van gezien en gehoord van dit bandje.quote:
De noordpool apenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef Sloppy het volgende:
wie is ze?
Nog zo'n jankert.quote:
Ga dan lekker slapen, wat een gedram zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:17 schreef Aoristus het volgende:
ik heb er ook genoeg van. Jammer, Glastonbury was ooit cool
Precies.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:28 schreef Sloppy het volgende:
Lijkt wel een AM concert
BBC4!quote:
Razorlightquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef Sloppy het volgende:
Arctic Monkeys is ook niet mijn ding, al die britse rockbandjes trouwens niet.
Vooral Razorlight is![]()
Zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef Sloppy het volgende:
Hoe is bjork?
Ja, als je houdt van gozers die zo op hun gitaar raggen dat je meer aanslag hoort dan toon, en die zo erg de microfoon induiken dat ze ongetwijfeld over een jaar een hernia hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef fliert het volgende:
beste tong
soms, heel soms is een hype gewoon terecht. Deze jongens zijn gewoon goed.
Dat lijkt me bijzonder sterk. Een hype is er om weer over te gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Echt een band waarvan men over 20 - 30 jaar nog spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |