Daar gaat m'n discussiequote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Damzkieee het volgende:
Daar kan ik wel inkomen.
Op het podium dansen bij Iggyquote:
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, is hokjesdenken. Tuurlijk zie je de theaterale dingen van Queen terug in de act. Maar de muziek zelf is veel zwaarder, gaat meer richtiong metal met die gitaren.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Damzkieee het volgende:
Vinden jullie dat negatief of juist positief, die associatie met Queen?
You're kidding right?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, is hokjesdenken. Tuurlijk zie je de theaterale dingen van Queen terug in de act. Maar de muziek zelf is veel zwaarder, gaat meer richtiong metal met die gitaren.
Andersom.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:32 schreef Niek. het volgende:
BBC4 is toch live en 2 zijn toch van eerder vandaag?
het is wat meer gitaargerdreven dan Queen, dat bedoelde ik eigenlijk. Ergens eenquote:
Nee compleet gemist, helaasquote:Op zondag 24 juni 2007 00:34 schreef Niek. het volgende:
Iemand gister nog dat iets van 1,5 uur lange optreden van de Arctic Monkeys gezien?![]()
Komt nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien of ze mr. Brightside al hebben gespeeld, of nog gaan spelen?
Komt nog.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien of ze mr. Brightside al hebben gespeeld, of nog gaan spelen?
komt nog, de meeste andere hitjes zijn wel al geweest voor zo ver ik weet; Somebody told me, Bones, When you were young....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Staat online op de Glasto sitequote:
Oh, dat dusquote:
Vanzelfsprekendquote:
ik ben er nu niet bijquote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
Ja, daar is ie, m'n oude held: Iggy Pop met The Stooges.
Zouden ze in England ook in hun blote piemels op het podium durven springen zoals met Pinkpop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |