Razorlightquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef Sloppy het volgende:
Arctic Monkeys is ook niet mijn ding, al die britse rockbandjes trouwens niet.
Vooral Razorlight is![]()
Zichzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef Sloppy het volgende:
Hoe is bjork?
Ja, als je houdt van gozers die zo op hun gitaar raggen dat je meer aanslag hoort dan toon, en die zo erg de microfoon induiken dat ze ongetwijfeld over een jaar een hernia hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef fliert het volgende:
beste tong
soms, heel soms is een hype gewoon terecht. Deze jongens zijn gewoon goed.
Dat lijkt me bijzonder sterk. Een hype is er om weer over te gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Echt een band waarvan men over 20 - 30 jaar nog spreekt
De AM-hype was anderhalf jaar geleden, inmiddels hebben ze wel bewezen dat ze meer zijn dan slechts een hype.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder sterk. Een hype is er om weer over te gaan.
Wanneer was Gogol dan, weer gemistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Eikelpiercing het volgende:
Haha, gisteren een uurtje gekeken met m'n pa. Gogol Bordello vond ik slecht en alles wat al meer dan 5 jaar geleden kon gemaakt zijn ouderwets.Arctic Monkeys vond hij goed
En van Björk blijft hij maar zeggen dat ze maar één goed nummertje heeft gemaakt. (Overigens vind ik alleen de wat opzwendere nummers goed, de langzamere nummers ... 'k vind dat ze zich beter bij wat popmuziek zou houden). Arctic Monkeys vond ik trouwens geweldig zo te zien. Deze gasten verdienen die hype. Echt een band waarvan men over 20 - 30 jaar nog spreekt, in tegenstelling tot de vele genregenoten.
Royal Ascot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef Toad het volgende:
Over een paar minuten weer op BBC2.
De afgelopen uren was er paardensportverslaggeving.
Die hoeden enzo.
heerlijk op de mainstage ookquote:
Ja je zou denken dat ze die toch wel ergens in een tentje wegstoppen. Alhoewel haar presentatie nu al 10x beter is dan net met een blikje bier (?) en een capuchon.quote:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/performance.aspx?id=196quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Thealexfiles het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven wat er gister is uitgezonden bij de BBC? Las al het een en ander over de AM, wat is er nog meer geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |