Ik zal die van mij maar opofferen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
Goede reden Cross [afbeelding]
WHOEHOE IK IK IK MAG DE NIEUWE MAKEN!!!!!!
Wat mot jequote:
Ik ga het gewoon nog een keer proberen bij de volgendequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik, je wilde het zo graag!
sorrie cross... volgende keer beter *aai over bol geeft*quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
sorrie cross... volgende keer beter *aai over bol geeft*
Ik ga even buiten in het zonnetje chillen en de krant doorlezenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
WJz...quote:
Doedoei, groeten aan ECHTE schoonOAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:58 schreef OA het volgende:
En naar huis!![]()
Prettig weekend eenieder die ik niet meer spreek!![]()
Proost, ik lust er ook wel eentjequote:
pak er eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Doedoei, groeten aan ECHTE schoonOA
[..]
Proost, ik lust er ook wel eentje
[afbeelding]
heerlijk, dat ter aarsquote:
Whehe.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk, dat ter aars
fietst er best in.
Ik pak net een nieuwe pot, zegt moeders: wat heb jij daar?
Hallo, 't is vrijdag middag
[img=578xnull]http://i18.tinypic.com/4toy41s.jpg[/img]
Wat een heerlijk OS is het ook eigenlijk:
http://www.apple.com/nl/macosx/leopard/features/desktop.html
Heerlijke dingen zijn het!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heerlijk, dat ter aars
fietst er best in.
Ik pak net een nieuwe pot, zegt moeders: wat heb jij daar?
Hallo, 't is vrijdag middag
[img=578xnull]http://i18.tinypic.com/4toy41s.jpg[/img]
Wat een heerlijk OS is het ook eigenlijk:
http://www.apple.com/nl/macosx/leopard/features/desktop.html
Hey mister negativequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut topic.
Ik vind dat de Koffie Slowchat teveel over sex gaat en vaak op leugens is berust. Ik wil dat de SC gesloten wordt, of een schop naar ONZ.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind de koffie slowchat lomp, en wil dat het gestopt wordt.
Het gaat nooit over koffiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat de Koffie Slowchat teveel over sex gaat en vaak op leugens is berust. Ik wil dat de SC gesloten wordt, of een schop naar ONZ.
Al die sexfreaks moeten opbokken en een sex sc maken. Doei mpg, m-m, jj, etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat nooit over koffie
Bijna nooit dat.
Onrechtmatige SC is dit, ik boycot 'm vanaf nu
.
Pff, ik dacht dat je het meende omdat ik door lenny's kwoot je PI niet zagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind de koffie slowchat lomp, en wil dat het gestopt wordt.
Ik heb juist altijd dat er kutnummers voorbij komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
wat is shuffle eigenlijk een chille functie
Nou hoor ik echt steeds muziek waarvan ik niet wist dat ik 't had, of 't wel wist, maar gewoon nooit aanzetten
Wat heb jij toch daarmeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al die sexfreaks moeten opbokken en een sex sc maken. Doei mpg, m-m, jj, etc.![]()
[afbeelding]
Jij welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna nooit dat.
.
Wat gezellig. Ik kon vanavond ook bij haar slapen maar ga vanavond al aan de zuip.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, ze blijft morgen weer slapen![]()
![]()
Waarom niet danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik kon vanavond ook bij haar slapen maar ga vanavond al aan de zuip. [afbeelding]
Ga naar beek en donk en ze woont in brouwhuis. Ga na beek en donk lekker thuis in mn bed mn roes uitslapen.quote:
Je gaat niet liever bij die chick slapen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga naar beek en donk en ze woont in brouwhuis. Ga na beek en donk lekker thuis in mn bed mn roes uitslapen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Je gaat niet liever bij die chick slapen?![]()
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[afbeelding] Lenny verbreekt geen afspraken. Kan sowieso nog heel de vakantie daar slapen.
Vrienden die chicks verkiezen boven vrienden..13.. zou er bijna een topic voor openen in KLB..
Ja klopt, maar zuipen en daarna naar brouwhuis fietsen vanuit beek en donk is geen pretje. En inderdaad kies ik niet altijd voor mijn vrienden maar als ik iets heb afgesproken ga ik dat niet afzeggen omdat ik ineens iets met n chick kan gaan doen oid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Nog beter is om het zien te combineren
whehe, nee, natuurlijk meen ik dat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff, ik dacht dat je het meende omdat ik door lenny's kwoot je PI niet zag![]()
[..]
Ik heb juist altijd dat er kutnummers voorbij komen.
Moet ook nog eens flink gaan filteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, nee, natuurlijk meen ik dat niet
Ik heb geen kutmuziek op m'n kompjoeter staan
Dat doe ik ook niet idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zuipen en daarna naar brouwhuis fietsen vanuit beek en donk is geen pretje. En inderdaad kies ik niet altijd voor mijn vrienden maar als ik iets heb afgesproken ga ik dat niet afzeggen omdat ik ineens iets met n chick kan gaan doen oid. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet ook nog eens flink gaan filteren.
Wat toevallig, ik ookquote:
sowiesoquote:
Whehe....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna nooit dat.
.
Whatsup?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
Ik wilde net sowieso typen, toen kwam er woesiwoe te staan
M'n vingers deden effe wat anders dan ik wilde dat ze deden
Godver, ik heb nú al een kutavond
Slimme zetquote:
Oh ja, koffie whehehehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef OA het volgende:
Ik zal even een pleidooi houden voor deze SC, die alle deelnemers in staat zal stellen in dit topic te blijven geloven...![]()
Goed, het is dus een KOFFIE SC...
Er wordt dus gechat tijdens de koffie. Over het algemeen wordt er van alles besproken tijdens de koffie, vandaar dat het nauwelijks over koffie zelf gaat.![]()
Koffie blijft uiteraard wel altijd de lijn de door de topics loopt!!![]()
![]()
[afbeelding]
Koffie met slagroomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
Doe alsof je thuis bent
Wat wil je drinken
Hard gewerkt jongen?quote:
Wie heb je geneukt daarvoor?quote:
Ughquote:
Vies he, dat neukenquote:
quote:
Werken bij een vriendin van me in de Vinh Phat Toko..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef crossover het volgende:
Omg het gaat weer nergens over
Als iedereen nou zijn/haar plannen voor dit weekend vertelt zit er nog iets van inhoud in.
quote:
sport, sex, BBQquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef crossover het volgende:
Omg het gaat weer nergens over
Als iedereen nou zijn/haar plannen voor dit weekend vertelt zit er nog iets van inhoud in.
Bleh dat lijkt me echt kutwerk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Werken bij een vriendin van me in de Vinh Phat Toko..
Nu nog Vietnamees leren..
Het is toch helemaal geen weer om te BBQ'en?quote:
quote:
Familiefeest op mijn ooms boerderij, dus dat wordt bbq in de stallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Bleh dat lijkt me echt kutwerk.
[..]
Het is toch helemaal geen weer om te BBQ'en?
En die eerste twee vallen onder dezelfde categorieDie van mij komt morgen ook weer slapen
[afbeelding]
Tof!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Familiefeest op mijn ooms boerderij, dus dat wordt bbq in de stallen.
Welterustenquote:
Nouja zit bij me in de klas en zijn hele goede vrienden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Bleh dat lijkt me echt kutwerk.
[..]
Het is toch helemaal geen weer om te BBQ'en?
En die eerste twee vallen onder dezelfde categorieDie van mij komt morgen ook weer slapen
[afbeelding]
quote:
True, ik heb ook een aantal kutbaantjes gehad op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nouja zit bij me in de klas en zijn hele goede vrienden..
Niet super leuk maar het kan erger
Nou vertel eens, van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef KrAstrid het volgende:
hoi
Had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeieavond M_M Krastrid [afbeelding] [afbeelding]
Kloonalert...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef KrAstrid het volgende:
hoi
dit meen je toch niet? hij is zo overduidelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou vertel eens, van wie ben jij een kloon?
Proost.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Bier?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Quuk, toch nog TG gezien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Trusten allen. En ja, papier. Bier. Hier.
Ja breng maar, ik heb nixquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Trusten allen. En ja, papier. Bier. Hier.
Herhalingenquote:
Toch...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Herhalingen [afbeelding]
Die duitsche met dat busje heb ik nu al 3 x gezienquote:
Dat was eigenlijk het enige dat ik herkende...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die duitsche met dat busje heb ik nu al 3 x gezien![]()
Hi bxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef BrandX het volgende:
Beetje laat, maarreh: top TT!![]()
Oh, en![]()
interessant avondje 'hoe de gemeente zoveel mogelijk subsidie aan sportverenigingen kan doorsluisen gehad' [afbeelding]
Hoe is het hier? [afbeelding]
Half. Was wel tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef OA het volgende:
Quuk, toch nog TG gezien?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word genegeerd.[afbeelding]
Vinden jullie me niet meer lief?;(
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Kuukske het volgende:
Sorry LL.
quote:Opvrijdag 22 juni 2007 23:43schreef Kuukske het volgende:
KOOOOOOOOOHOOOFFFIEEEEEEEEEEE
Bij deze!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga slapen, morgen vroeg dag en lang dag.
allemaal even ons heeeeeeeel veeeeeeel succes wensen morgen, we hebben vier mensen in de finale staan, dus met wat mazzel hebben we na morgen 4 kersverse Nederlands Kampioenen boksen!
[afbeelding]
Gefliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef Kuukske het volgende:
Het is zaterdag.
Truste PVquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga zo slapen, dus veel plezier met zn tweeen![]()
Scherp Quuk, ondanks het bier!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef Kuukske het volgende:
Het is zaterdag.
Jah hè.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef Kuukske het volgende:
Zei JD zojuist, uiterst lijkende. Hehehe.
Ook goedenavond Eerr!quote:
Waddist moppeke?quote:
Jah, best wel.quote:
Ik ben strontchagrijnig, enorme dodelijke grafavond gehad, ik ben het verdomme zatquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben strontchagrijnig, enorme dodelijke grafavond gehad, ik ben het verdomme zat
bier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
post dan hier
Het beste bier
[afbeelding]
hjioh allaemaal
Ff wat te zuipen ghale![]()
![]()
en dan daarnah aslapen
![]()
![]()
![]()
Geen gezeik met de chick, welliswaar niet gesproken vandaag, face to face dan, maar goed, dat is 't euvel niet. Dat werk interesseert me geen reet, maar nee, ik heb er geen zin in, maar ach, what else is new.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:14 schreef OA het volgende:
[..]
Jah, best wel.![]()
Bij jou niet?
Bonje met de![]()
of is het gewoon het werk van morgen heden ochtend?![]()
quote:
Ik ga zo ook maar pitten, was dat sowieso wel van plan, ik hoop dat ik nog enigzins fatsoenlijk slaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:18 schreef Kuukske het volgende:
Buh ik voel me nu wel erg sleepy enzo. Dus ik ga maar slapen.
Zo, je hart is iig gelucht!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen gezeik met de chick, welliswaar niet gesproken vandaag, face to face dan, maar goed, dat is 't euvel niet. Dat werk interesseert me geen reet, maar nee, ik heb er geen zin in, maar ach, what else is new.
Desalniettemin een enorme grafavond gehad, ik zat in de kroeg, met 1 maat van me, omdat de rest zo godverdomde hard aan het trutten is.
Daarna even naar het clubhuis geweest, waar het helemaal burgerlijk was, iedereen ging om 2300 naar huis, want ze zijn zo moe van die week werken en moeten morgen ook nog dingen doen.
Om 12:00 pas for fucks sake.
Ik moet godver werken om half 9, moet daar 7 uur m'n bed voor uit, heb ook een week gewerkt, Wat, the fuck, is er met dat volk aan de hand?
Iedereen was tot vorige week nog altijd te porren om even de kroeg in te gaan, doorgaans ben ik de eerste die naar huis gaat, maar niet voor 00:00 eigenlijk.
Nou zit iedereen ineens te zeiken, krijg toch godver allemaal de tyfus.
jullie niet hoor
Ik ben het echt strontzat hier, in dit vervloekte pauperdorp, ik sodemieter hier zo snel mogelijk op.
Niet zo zwart/wit hoor...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
dit soort avonden wens ik echt te nooit en te nimmer meer mee te maken.
iig geen bier!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef ScarFace- het volgende:
oa je drinkt helamaal geen alcohol?
Ik haat kutavonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:25 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo zwart/wit hoor...![]()
Wie weet is morgen alles weer beter!![]()
Mja, maar om nou te zeggen dat het oplucht....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, je hart is iig gelucht!
Mooi dat het goed gaat met deen dat het werk je geen hol interesseert!
![]()
Wat je vrienden betreft: dat gebeurt toch ook niet elke week?![]()
Een beetje begrip voor de hardwerkende mensch, die dat elke week doet, kan geen kwaad...![]()
Merge het even met een willekeurig KLB topic...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
In ieder geval even excuses voor m'n taalgebruik en ontoerekeningsvatbaarheid, dat gaat wel weer over. Ik kan nu niet anders dan zeiken en het nergens mee eens zijn. Sorry.
Ben nu pitten, fijne avond nog
Welkom to the real life. Niemand heeft ergens zin in, hebben geen tijd, etc. Ik heb dan ook geen vrienden, dat is ook makkelijker, meer drank voor mij. Muhauahauahahaua.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen gezeik met de chick, welliswaar niet gesproken vandaag, face to face dan, maar goed, dat is 't euvel niet. Dat werk interesseert me geen reet, maar nee, ik heb er geen zin in, maar ach, what else is new.
Desalniettemin een enorme grafavond gehad, ik zat in de kroeg, met 1 maat van me, omdat de rest zo godverdomde hard aan het trutten is.
Daarna even naar het clubhuis geweest, waar het helemaal burgerlijk was, iedereen ging om 2300 naar huis, want ze zijn zo moe van die week werken en moeten morgen ook nog dingen doen.
Om 12:00 pas for fucks sake.
Ik moet godver werken om half 9, moet daar 7 uur m'n bed voor uit, heb ook een week gewerkt, Wat, the fuck, is er met dat volk aan de hand?
Iedereen was tot vorige week nog altijd te porren om even de kroeg in te gaan, doorgaans ben ik de eerste die naar huis gaat, maar niet voor 00:00 eigenlijk.
Nou zit iedereen ineens te zeiken, krijg toch godver allemaal de tyfus.
jullie niet hoor
Ik ben het echt strontzat hier, in dit vervloekte pauperdorp, ik sodemieter hier zo snel mogelijk op.
Volgens mij ontbreekt er een aantal personen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 22 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 221 Kuukske
018. 142 Papierversnipperaar
027. 111 juon_jacket1
031. 100 OA
040. 093 Paaskonijn
068. 073 MPG
077. 063 Frutsel
134. 047 Lenny_Leonard
175. 039 Aarti
Mensen die echt werken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij ontbreekt er een aantal personen...
Lennyquote:
Uhm, niet heel speciaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
't Was geen feest maar wel gezellig enzo. [afbeelding]
Jouw avond dan?
Ik heb...uh...never mindquote:
quote:
straks naar de kapper, en om half drie met een grote groep naar nieuwegein, waar wij vier boksers in de finale van het NK hebben staan!quote:
Oeh succes alvast!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks naar de kapper, en om half drie met een grote groep naar nieuwegein, waar wij vier boksers in de finale van het NK hebben staan!![]()
![]()
![]()
dus vanaf 5 uur allemaal heeeeeel hard duimen!
en heb jij nog (anti-verveel)plannen
thanks! en goeie acties!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh succes alvast!^O^
Ik ga m'n werkstuk afmaken, misschien nog even de supermarkt in voor een ontbijt voor morgen, en misschien even langs m'n oma^O^
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
ik was om half 9 al wakker
en daarna heb ik me weer lekker omgedraaid
mijn broer is nu een lekker broodje voor me aan het makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] Omdraaien ftw [afbeelding]
koop er dan ook een!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
papiiiiier
lennyyyyy
zucht, ik ben jaloers op je lenny
Jep!quote:
ja maar leiverd, ik moet ook huur enzo betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gister is stufi binnen gekomen? [afbeelding]
De huur is pas over 7 dagen, snel opbrassen dat geld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar leiverd, ik moet ook huur enzo betalen![]()
toen zat ik al in de busquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
ik was om half 9 al wakker
en daarna heb ik me weer lekker omgedraaid
Veel plezier dan!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
lieverds, ik ga er weer vandoor
ik moet nog wat klusjes doen, en ik moet nog een schilderij afmaken
Mits veel geld verdienen in de vak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En dan meot je ook een LL kaartje halen! [afbeelding]
Nee, het is zaterdagquote:
maar dadelijk is het uitverkocht enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Mits veel geld verdienen in de vak.
Dan zal ik dat nog wel horen.. en bovendien is het niet erg om een jaartje over te slaan, ik wil uiteraard mijn kamer wel goed kunnen inrichten. Lowlands kost me toch al gauw 300/400 euroquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar dadelijk is het uitverkocht enzo
Waarom misschien? Bespreekgeval?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Paaskonijn het volgende:
IK BEN MISS TOCH OVER
En heb niemand ervoor geneukt
Nah, zou het wel tof vinden als je mee ging.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan zal ik dat nog wel horen.. en bovendien is het niet erg om een jaartje over te slaan, ik wil uiteraard mijn kamer wel goed kunnen inrichten. Lowlands kost me toch al gauw 300/400 euro
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, zou het wel tof vinden als je mee ging.
Eigenlijk ben ik over.quote:
Gewoon gaan dan! Desnoods leen je wat geld ofzo! Of geef de komende weken even wat minder uit.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Paaskonijn het volgende:
IK BEN MISS TOCH OVER
En heb niemand ervoor geneukt
Die tweede regel moet er wel bij want toen ik die wegliet was de eerste reactie:quote:
quote:wie heb je ervoor geneukt?
quote:
3 kscs volspammenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:53 schreef Houniet het volgende:
vanavond nog plannen mensen?
Cool, ik help een beetje.quote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool, ik help een beetje. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:16 schreef Houniet het volgende:
niet dat ik weet, ja voetbal maar daar moet je van houden![]()
nog steedsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
Lol, bestaat ter land ter zee en in de lucht nog
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
Lol, bestaat ter land ter zee en in de lucht nog
Ik heb nog wat DVD's die ik moet bestuderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef Pheno het volgende:
Sci fi channel op digital extra maar even kijken
pr0nquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog wat DVD's die ik moet bestuderen![]()
Ik wellicht ook!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool, ik help een beetje. [afbeelding]
Ehhhhhhmmmmmm......quote:
Jortquote:
Keiharde porno voor Danny (18+)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ehhhhhhmmmmmm......
* zoekt door alle DuhVEhDuhs
... nee, geen pr0n [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |