Whehe..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poezen smaken naar konijn.
(of naar vis, dat ligt eraan wat voor poes je op welke manier consumeert)
Mooi omschreven vriend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Internet zegt U ?
Heeden morgen trof ik een wonderlijk platte doosch aan, alsmeede een duivelsch apparaat in de wand. Na eenige twyfel meijnerzijds ben ik gaan experimenteeren en na wat knoppen te hebben ingedrukt ben ik plotsklaps alhier!
U zegt mij dat ik nu communiceer met de toekomst en dat u communiceert met het verleeden...
Ik zou U gaerne gelooven heerschap, echter niet zonder slag of stoot!
U maakt direct Uw persoon bekend, of ik laet U opspooren teneinde U aan onze scheepenen over te draagen!
Ja, in hotmail heb ik soms al een reply op een mail binnen, als de originele in mn gmail nog aan moet komen (mail die zowel naar mn hotmail ALS mn gmail gaat)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat Gmail de mail vasthoudt? Ik heb het nu in Thunderbird staan (al een tijd hoor) en m'n vrouwtje heeft net gemaild, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Vorige week was dat ook zo, stuurde ze 's middags om 14.00 een mailtje, kreeg ik 'm pas om 19.00 uur.
Maar dan zit je ook net in de spits!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat Gmail de mail vasthoudt? Ik heb het nu in Thunderbird staan (al een tijd hoor) en m'n vrouwtje heeft net gemaild, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Vorige week was dat ook zo, stuurde ze 's middags om 14.00 een mailtje, kreeg ik 'm pas om 19.00 uur.
Dank je Frits!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi omschreven vriend!
Ik zit hier gewoon te genieten van je tekst!
Heb ik ook vaak...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bizar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dank je Frits!![]()
Lekkel gewerkt trouwens?![]()
[..]
Heb ik ook vaak...
Bijv. een vriend mailt mij en anderen.. Vervolgens komt daar een antwoord op waar ik geen reet van begrijp, omdat ik de eerste mail nooit heb gehad....![]()
Facturen controlerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bizar!
Ik heb wel lekker gewerkt ja! Alleen in de eerste uurtjes trek ik het altijd slecht!
Maandag ga ik de calculaties uitvoeren van het project !:) Van 8.00 tot 16.30 uur
En voor de zomermaanden ga ik facturen controleren
Wat zitten jullie nu weer samen te zweren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OA, zeg jij het of zeg ik het?
Degene met de 300e post maakt de nieuwe hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:39 schreef crossover het volgende:
Nou help eens mee deze vol te gooien, dan maak ik de nieuwe.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Poezen smaken naar konijn.
(of naar vis, dat ligt eraan wat voor poes je op welke manier consumeert)
Nee ik doe dat want ik reserveer 'm bij deze.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Degene met de 300e post maakt de nieuwe hoor[afbeelding]
[..]
whehe
[afbeelding]
Omdat ik daarmee geld kan verdienen. Easy money heet dat!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:39 schreef JortK het volgende:
Waarom zou je facturen willen controleren die uit een geautomatiseerd systeem komen?
Is dat zo je?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik doe dat want ik reserveer 'm bij deze.
Uhm, ik vind het leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo je?
Watvoor zwaarwegende reden, buiten je zelfbenoemd FA-schap heb jij daarvoor?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |