verkapte Tvp?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef Double-Helix het volgende:
nikker in je aars,bitch.
jouw bericht en PI spreken elkaar tegenquote:
jeweet die aanval: verwarringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jouw bericht en PI spreken elkaar tegen
zeg dit is de PUBSC niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:56 schreef hardromacore het volgende:
Stormloop
quote:
sinds wanneer doen spanjaarden aan pokémon kennis bezitten?quote:
ik 1998quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sinds wanneer doen spanjaarden aan pokémon kennis bezitten?
ik speel al Pokemon vanaf 1997, laat me
Charizard is dé manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef MASD het volgende:
[..]
ik 1998Blastoise is fag met zijn lullen op zijn rug
rock slide op zijn hoofd en dood is die, vierdubbele zwaktequote:
Geld, macht en aanzienquote:
Ik ben een Saiyanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:51 schreef eQuaL het volgende:
Ja maar ik ben dan ook geen allochtoon of autochtoon, ik ben übermensch![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:53 schreef Schunckelstar het volgende:
weekend![]()
ik trek even een hertog jan open![]()
Je pwnt mequote:
*Transformeert in SSJ5!quote:
die bestaat heul nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
*Transformeert in SSJ5!
who is your daddy,punk![]()
das toch Bully?quote:
Stiekem welquote:
Word je in het echte leven gepest?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
das toch Bully?
ik wou dat spel kopen, maar dat haddne ze niet
heu!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef enter het volgende:
lalalalala
neej die was al gepwnt door Blastoisequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef Double-Helix het volgende:
Charizard pwnt die lompe beest.
Zelfs pikachu ownt blastoisequote:
7.00quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
whehehe![]()
hoe laat moet je opstaan![]()
haha,dan begin ik net met slapenquote:
hoerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
haha,dan begin ik net met slapen![]()
ik zal aan je denken als ik me nog een paar keer omdraai![]()
Honger hebben ze alleen in afrikaquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan niet koken![]()
ik ben overigens wel goed met de frituur![]()
blastoise + earthquake = een dode Pikachuquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:
Ik wil de grootste knuffel moslim steken
dat topic over het museum gelezen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:47 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.conservapedia.com/Kangaroo
Jahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
dat topic over het museum gelezen?die brontosauri bij het ark van noach
Ik ben een rokerquote:
niet iedereen is het daar over eens.....quote:
oh my gawd,zelfs met mijn zieke geestje kan ik daar niet tegenquote:
ik rook 1 pak in 3 dagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
boeie, ik trek me nisk van geloof aan
maar serieus, ben je een kettingroker of een gelegenheidsroker?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef enter het volgende:
IRL zag je gewoon haartjes, nagels, kankergezwellen... enz![]()
behoorlijk,ik ben ook sterk vemindert en ik ben van plan te stoppen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mwaa, valt mee ja , tock?
Daar komt onze zieke geest weer,heb je weleens die foto een gefrituurde embryo die door een chinees gegeten werd gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef MASD het volgende:
er is ook zon medische website met foto van baby's met aangeboren afwijkingen op sterk water
jupquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Daar komt onze zieke geest weer,heb je weleens die foto een gefrituurde embryo die door een chinees gegeten werd gezien?
hehe,heb je trouwens die show op talpa gezien waar mensen worden ontleedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:15 schreef enter het volgende:
[..]
baby's maar dat was niet echt leuk, de rest wel![]()
Dat is echt erg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Daar komt onze zieke geest weer,heb je weleens die foto een gefrituurde embryo die door een chinees gegeten werd gezien?
Ik kreeg kotsneigingen,serieusquote:
alle afleveringenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hehe,heb je trouwens die show op talpa gezien waar mensen worden ontleed![]()
jepquote:
Stel dat het gebeurt met je lijkquote:
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Stel dat het gebeurt met je lijk![]()
Dan woid ik liever gevoerd aan een leeuw...
Ik kan het wel allemaal hebben maar het lijkt me toch iets te macaberquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenprobleem is dat ik het wel kan zien maar niet tegen de geur kan
!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wou vroeger chirurg of lijkensnijder wordenprobleem is dat ik het wel kan zien maar niet tegen de geur kan
!
lijken zijn tenminste rustigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:23 schreef enter het volgende:
Ik wilde altijd kinderverpleegkundige worden, niet zo heel eng![]()
Ze stribbelen niet tegen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef MASD het volgende:
[..]
lijken zijn tenminste rustigjeweet.....
iemand nog een aanrader voor een film?
probeer het ook eens te postenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:25 schreef Sala-adin het volgende:
geile shit yoow
ja sorry ik moet lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:36 schreef enter het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
geniale film,ook die dikzak die word gepwnt als ie slaaptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef MASD het volgende:
5 dollah me love you long time....![]()
She looks like she could suck the rust of a chrome trailer hitch
die suicide scene zit psychisch zó goed in elkaar hčquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
geniale film,ook die dikzak die word gepwnt als ie slaapt![]()
![]()
You can talk the talk,but can you walk teh walkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:52 schreef MASD het volgende:
[..]
die suicide scene zit psychisch zó goed in elkaar hčhij is bijna klaar met laden
of dat die soldaat zo zegt van "hey you want a good picture? take this...." en dat ie dan zon dode vietnamees tevoorschijn haalt!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
You can talk the talk,but can you walk teh walkvind ik ook zo stoere zin
![]()
![]()
Of als ie zijn hippie tekentje moet uitleggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:56 schreef MASD het volgende:
[..]
of dat die soldaat zo zegt van "hey you want a good picture? take this...." en dat ie dan zon dode vietnamees tevoorschijn haalt!
RJ!, wat doe je nog zo laat op?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
masd!
weekend, beetje msn + filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:12 schreef MASD het volgende:
[..]
RJ!, wat doe je nog zo laat op?
ik ben ff het einde van FMJ kijken, zie jullie over 20 mins!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:
"put a nigger behind the trigger"
word door een neger geroepen voordat hij het veld opgaatquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:
"put a nigger behind the trigger"
ik ben ook nog eens laat naar bed gegaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kut he,zo vroeg wakker op zaterdag![]()
4 uur of zo...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:10 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben ook nog eens laat naar bed gegaanhoe laat jij?
nu spaghetti aan het koken![]()
hehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
4 uur of zo...
en nou kan ik ook niet meer terug naar bed want ik heb al gedouched,en ik heb een tic dat ik niet met natte haren op mijn kussen wil gaan liggen![]()
zal het eens een keer proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef MASD het volgende:
hier mijn kooktips
je doet water in een pan, stop er zoeen blokje in (bouillon ofzo) wacht tot het water kookt. Daarna doe je de pasta erin en wacht je.... af en toe ff proeven of ze al hard genoeg zijn. Als ze klaar zijn afgieten en afspoelen met water. Daarna op smaak brengen met zout, olijfolie of tomatensaus. En daarna opwarmen in de magnetron
zo doe ik het altijd....als je een pannetje hebt met saus kun je de pasta daar bij in doen, roeren en je hebt een maaltijd....
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:37 schreef MASD het volgende:
wtf! zie ik net een tractor voorbijrijden met 2 kinderzitjes en bijbehorende kinderen erop.
je maakt het mee hier in de achterhoek
heil zhe kook l33t skills!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef MASD het volgende:
hier mijn kooktips
je doet water in een pan, stop er zoeen blokje in (bouillon ofzo) wacht tot het water kookt. Daarna doe je de pasta erin en wacht je.... af en toe ff proeven of ze al hard genoeg zijn. Als ze klaar zijn afgieten en afspoelen met water. Daarna op smaak brengen met zout, olijfolie of tomatensaus. En daarna opwarmen in de magnetron
zo doe ik het altijd....als je een pannetje hebt met saus kun je de pasta daar bij in doen, roeren en je hebt een maaltijd....
Goede films mo je inderdaad kopenquote:
nog een lang weg te gaan,veel van me pokemons in red zijn level 100quote:
leuk hé, Rare candies leaunen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nog een lang weg te gaan,veel van me pokemons in red zijn level 100![]()
![]()
deed ik niet met rare candy's,alleen met die pokebal die je maar een keer kreegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
leuk hé, Rare candies leaunen?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
deed ik niet met rare candy's,alleen met die pokebal die je maar een keer kreeg![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef enter het volgende:
Ideaal voor zwervers man![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
das toch in japan hč?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef enter het volgende:
Ideaal voor zwervers man![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
das best hoogquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef enter het volgende:
Precies hier ga ik wonenalleen dit is dan de achterkant!
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef enter het volgende:
Precies hier ga ik wonenalleen dit is dan de achterkant!
[afbeelding]
[afbeelding]
Enter huisje is bijna klaaaaaaaaaaaar![]()
*Kijktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef MASD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3Oec8RuwVVs
@ 3:29 zie je hoe je in zo'n cabine moet komen
De zon schijntquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
![]()
ik moet straks gaan beachvolleyen![]()
dat word één grote modderpoel met dit weer![]()
zullen we ruilenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef enter het volgende:
Ohh Leunen, Venray, Helmond.... tss!! wij hebben zon![]()
achterhoek ergensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef enter het volgende:
Masd welk dorp woon jij dan?
nog 49 en dan heb ik er 4000quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ga![]()
nog 3 posts en dan heb ik er 1000![]()
ik was even aan het kijkenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
ik was even aan het kijkenbedankt man, hier ben ik de komende jaren wel zoet mee
Vlakbij Neede?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef MASD het volgende:
[..]
achterhoek ergensnu meer zo'n miezerregen
deo! pass deze mofo link in je fobo, anders lijkt het net of ik lui benquote:
wil jij ook?quote:
arme ziel,deze allemaal professionele sitesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
neh, heb al mee free pr0n membership site al
ik hoef geen bestiality, dank je feestelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
arme ziel,deze allemaal professionele sites![]()
Raven riley,playboy,bangbros noem ik geen bestiliality,zelf passes voor de site van heather brookequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hoef geen bestiality, dank je feestelijk
hij is zwaar chillquote:
ik kan zelfs de namen van de boeken in de boekenkast lezenquote:
newbie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:46 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn 1000e post![]()
![]()
![]()
ik zal er maar geen topic over openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEEEEEEHJquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:46 schreef Schunckelstar het volgende:
mijn 1000e post![]()
![]()
![]()
ik zal er maar geen topic over openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gaat zo snel mogelijk de 10.000 halen!quote:
Onsterfelijke userquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef enter het volgende:
sorry dat was even de xcynth- *terug in kast doet!
doeiquote:
quote:
Geen hippy he,dat is goedquote:
Eric Cartman en zijn Armageddon parodie met hippiesquote:
Cartman sowiesoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Eric Cartman en zijn Armageddon parodie met hippies
schijnbaar toch welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
Ze houden van dieren, natuur, sex en een blowtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |