Hij wist een snellere weg naar benedenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef pingu_ het volgende:
De lift was kapot?
Mja, geen idee. Maar tis wel heftig als je dat zo met eigen ogen ziet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Sensation89 het volgende:
poging tot zelfmoord noem je dat.
Nou ja, ik heb onderburen op 14 verdiepingen zitten. Geen idee van welke ie kwam. Plus, ik woon er pas een ruime 3 maanden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Meddo het volgende:
en je kent je onderburen niet?
Je zou precies hetzelfde doen. Of ben je iemand die niemand ooit tegenkomt en zoiets wil laten zien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Document1 het volgende:
Ook lekker ff foto's van gaan staan maken.....
Sommige mensen
ohjaaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:33 schreef Meddo het volgende:
zie nu pas dat bij op een naast gelegen dak gepleert is
Ja precies! Jij kent mij ook zo goed he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Je zou precies hetzelfde doen. Of ben je iemand die niemand ooit tegenkomt en zoiets wil laten zien?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef pingu_ het volgende:
Gooi een opblaaspop naar beneden. Beetje die oma's die ramptoerist spelen laten schikken.
Muziekje dr bij, bier.quote:
Aldus de gene die foto's maakt en ze op internet zetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Frumzel het volgende:
"ramptoeristen":
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |