Of twee...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
Grats BMH![]()
En heel fijn om 5 uur per dag in de trein te zitten, reken maar op een uurtje extra per dag
dank jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
Hier heb je een krijtje, teken maar waar je wilt liggen
Toffe ondertitel Tain
Gefeliciteerdquote:
Anne ook goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Even aanpassen dan?
Oh wacht, dat kan ik niet. BERNIEEE!
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
Gratz BMH,
Moge u uitgroeien tot een vruchtbaar arbeider
Maar jongens, even serieus.. Hier moet natuurlijk wel op gedronken worden!!
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
Ach joh, heb de laatste tijd vooral een grote bakkus, was dinsdag al brak van 5 biertjes (ok, het waren wel vijf kasteel tripple biertjes maar toch, waren er maar vijfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Het antwoord op de vraag waarom hij zo boos was op de 12-jarige Suzanne Wisman, nadat hij haar verkracht bad, kwam pas toen zijn advocaat hem daarnaar vroeg. „Ze schold me uit voor pedofiel”, aldus Van D.
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef Poit het volgende:
Zit net het bericht op de FP te lezen..
Als je zoiets leest dan ben je toch geneigd om zo'n hond zelf aan z'n sjaal mee te sleuren, het liefst over glasscherven ofzo..
Absoluut..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...
Jij zou toch doorstuderen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
Welkom in de wondere studentenwereld waar ik dan al bijna uit ben.
Nee, ik ga eerst een baan zoeken en uit huis. De studie die ik eventueel wilde gaan doen wordt nu helemaal op de schop genomen en ik heb geen zin om proefkonijn te zijn volgend studiejaar. Tevens heb ik het wel even gehad met studeren. Ook is het zo dat als ik door zou gaan studeren, ik te hoog opgeleid zou zijn voor mijn leeftijd en dan al helemaal nergens een start zou kunnen maken als werknemer, te duur.quote:
PRET OPLEIDINGquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
De beste ideeën komen tenslotte als je dronken bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
....
Beoordelingsformulier:
....
Totaalindruk: 4.5 van de 5 punten.
Bachelor of Art & Technology in Game Design and Development aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Met de mogelijkheid tot het behalen van je Master in dezelfde 4 jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Crappery het volgende:
Welke opleiding dan? Welk niveau? Bij mij op school is er ook een gaming, leg eens uit dan
Whehehe.quote:
Ik ook! Ik ook!quote:
Geen bier?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef mordradead het volgende:
Ik zal eerst werken en dan naar een kinderfeestje waar ik totaal geen zin in heb
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij verklaar ik het bier voor geopend!
jaquote:
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef DJ_ het volgende:
waar ben je naar toegegaan om voor game designer te studeren ?
welk niveau is het en hoe lang duurt het ?
Vinkt aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:51 schreef mordradead het volgende:
Godverdomme ik ben nu al wakker met de kater godverdomme.
kuttopicquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef mordradead het volgende:
De Scumm Bar (GAM SC): Tain; Kluskampioen 2005/2006
dat waren nog eens SC tijden
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad ja, toen was Bernie nog een pub user
En de fotoboekrel en Pussydeluxe en zijn gestolen Xbox 360. Dat waren pas heftige tijden hier op SC.quote:
Die twee films heb ik ook dit weekend gezien en andere 3 die je noemt moet ik ook nog gaan zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n pas is gewoon handig om alles te zien. Of zelfs meerdere malen als de film leuk is. Afgelopen week heb ik Shrek 3 en Oceans 13 gezien. Komende week ga ik Death Proof, Die Hard 4.0 en een pre-premiere van Transformers zien.
Hoe zit dat eigenlijk met die pas?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die twee films heb ik ook dit weekend gezien en andere 3 die je noemt moet ik ook nog gaan zien.
Echt een makkelijk ding die PUC.
Jep, je moet nog steeds kaartjes afhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die pas?
Als ik die pas zou hebben, moet ik dan alsnog kaartjes kopen alleen dan gratis afhalen?
Ah dus je kan niet reserveren en je moet geluk hebben dat het niet is uitverkocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, je moet nog steeds kaartjes afhalen.
En dat kan pas vanaf 1 uur voor de voorstelling.
Bij Pathe in Eindhoven kan dit ook aan die pin computers.
En als je kaartjes gehaald hebt kun je tot 1.5 uur na het begin van de voorstelling geen kaartjes meer halen. (wat dus bij normaal gebruik geen probleem is aangezien elke film met reclame toch wel 1.5 uur duurt. )
Je kan wel reserveren maar heo dat percies in zijn werk gaat weet ik niet. Geen ervaring mee. Pathe kennende zal dat ook wel geld kosten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dus je kan niet reserveren en je moet geluk hebben dat het niet is uitverkocht?
Als ik iedere keer naar rotterdam zou moeten rijden zou ik het ook niet doen nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Poit het volgende:
Ja, zat ook te denken aan zo'n pas. ga het toch maar niet doen, moet ik iedere keer naar Rotterdam rijden voor een Pathe zaal. Ben ik uiteindlijk nog duurder uit.
Ja, ach, nu is Rotterdam ook maar een kwartiertje ofzo met de auto maar ja, 3 minuten op de fiets is toch aantrekkelijker. Plus dat de kaartjes wat goedkoper zijn en ik eigenlijk té weinig naar de bioscoop ga.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik iedere keer naar rotterdam zou moeten rijden zou ik het ook niet doen nee.
Maar gelukkig zit er in Eindhoven ook een Pathe.
Daar hebben ze ook bier hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef mordradead het volgende:
bwehehehe de zwarte cross bwehehehhehe
Haha, moet toch gelijk weer aan dat filmpje denken van die dwaas met z'n briljante pick-up line..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef mordradead het volgende:
bwehehehe de zwarte cross bwehehehhehe
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, moet toch gelijk weer aan dat filmpje denken van die dwaas met z'n briljante pick-up line..
Wavorre kleur tractor hej jij!! ofzoiets
Geweldig
Misschien ook maar eens die kant op gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja precies
"mooie schoenen, neuken?"
Nog beter idee, GAM SC meet op de zwarte cross.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens die kant op gaan
Open daar een topic over in GCquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
BTW ik pleit voor een BIER-pricewatch op fok.
Zoek je nog kamer in Hilversum ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.
Ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Zoek je nog kamer in Hilversum ?
www.goedkoopbier.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
BTW ik pleit voor een BIER-pricewatch op fok.
Ik dacht dat de Gam SC die behoefte redelijk vervulde.. Maar even serieus.. Geen bier zonder tieten!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef mordradead het volgende:
Er moet ook een apart bierforum kopen met biertopics en topics over bier.
waarom post je dan geen tieten?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Gam SC die behoefte redelijk vervulde.. Maar even serieus.. Geen bier zonder tieten!!
Bereid je vast voor op saaie 1ste blokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.
Zolang je maar met je handjes boven de dekens slaapt is het geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat doe je, Nu ga ik vannacht over haar dromen
![]()
Betere werk.quote:
Zolang zij maar de handjes boven het dekbed houdquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je maar met je handjes boven de dekens slaapt is het geen probleem.
Ohja, en als je over d'r droomt moet je ook bier drinken in je droom.. Vaste regel
????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Tain het volgende:
wtf?
Die is nog bijna 24 uur goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef Roi het volgende:
Deze post is voor 0:00 !
Dat is dan juist weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zolang zij maar de handjes boven het dekbed houd![]()
Heb kneiterslecht geslapen vannacht, sliep om 1 uur nog niet en was om half 6 alweer wakker.. (en dan nog bijna te laat op het werk komenquote:
Ik ben nog thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb kneiterslecht geslapen vannacht, sliep om 1 uur nog niet en was om half 6 alweer wakker.. (en dan nog bijna te laat op het werk komen)
Haha, goedquote:
Ja, ga hem ook nog niet halen, zowiezo mogen er van mij wel wat betere games komen, al vind ik motorstorm wel goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das nog steeds te duur. Als ik jou was zou ik wachten tot het einde van het jaar. Het zou me niets verbazen als de consoles nog met de herfst in prijs flink naar beneden gaan.
Over 2 jaar staat ie hier ook wel in huisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ga hem ook nog niet halen, zowiezo mogen er van mij wel wat betere games komen, al vind ik motorstorm wel goed.
Ben ook aan't kijken naar een huisje (kopen) moet dus al m'n centjes bewaren om me dat te kunnen veroorloven.. Dus.. Over een jaar of twee heb ik wel een ps3
Sony heeft al gezegd dat ze de kerst willen domineren... dus ga maar uit van een prijs daling tegen die tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das nog steeds te duur. Als ik jou was zou ik wachten tot het einde van het jaar. Het zou me niets verbazen als de consoles nog met de herfst in prijs flink naar beneden gaan.
Ik kan op mijn stage alleen nog maar in de pauze op het forum komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is iedereen?
Mocht dat zo zijn en toppers als MGS4 zitten in het verschiet dan is de drempel voor mij genoeg verlaagd. Zeker nu de MM de prijs naar 500 heeft geschroeft lijkt het me ook niet geheel onaannemelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sony heeft al gezegd dat ze de kerst willen domineren... dus ga maar uit van een prijs daling tegen die tijd.
Ook willen ze de directe confrontatie aan met de 360, dus ze gaan waarschijnlijk op de 400 of lager zitten.
quote:Joox will be back soon, the server it is on is just a bit dodgy, Joox is getting over 1000000 hits a day
I'm a Joox mod btw if you need any Joox related help send me a PM
Fake trailers komen iig ook niet bij Planet Terror...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Terug is van Death Proof. 3/4 van de film is kut, de rest is leuk. Beetje jammer, want als ze meer dialogen eruit hadden gehaald was het een prima film. Had trouwens fake trailers verwacht maar dat wordt dus wachten tot Planet Terror.
Wat ik erger vind is dat hij hoogstwaarschijnlijk zijn vrouw en 7-jarig oude zoontje heeft vermoord voordat hij zelf er een einde aan maakte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Chris Benoit dood.. Bizarre shit..
* Poit kijkt stiekem nog wel eens WWE
Ja, absoluut... Vind het ook nog wat onwerkelijk.. Heb net de monday night raw zitten kijken. Heel raar om mannen te zien huilen die normaal (ook al is het natuurlijk grotendeels show) flinke klappen maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat hij hoogstwaarschijnlijk zijn vrouw en 7-jarig oude zoontje heeft vermoord voordat hij zelf er een einde aan maakte.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Gamedemon het volgende:
Pedomini Miniature Pedometer
DIRTY!! Viezo Pedo's
en wtf...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Poit het volgende:
Net persconferentie stukje gezien.. Lijkt vrijwel zeker dat hij het zelf gedaan heeft.. Triest.. Erg triest.
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20 R.I.P Chris Benoit
wat meer info voor geinteresseerden.
Slechte ervaringen mee bij overmatig alcoholgebruik... dus.. nope..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[29 juni KARAOKE meet DEN HAAG] Met z'n ALLEEEEEEEEEEEEN!
Zijn er GAM'ers die dit ook wel wat vinden? Kunnen we misschien een delegatie sturen.![]()
Ach joh, lekker. paar uurtjes zitten, eerst wakker worden, laf krantje lezen, ontbijtje eten, beetje gamen, naar buiten kijken, zoeken naar mooie dames in de trein.. Neuh, ik vermaak me meestal welquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:19 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Zo om 8:13 hier straks de trein hebben en rond 11 uur in Groningen aankomen...
En met deze post bewijs ik dat de omweg werkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn stage alleen nog maar in de pauze op het forum komen.
Dat wordt dus een omweg zoeken.
Kijk, dat is creatief copy pastenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
En met deze post bewijs ik dat de omweg werkt.
Niet zo vloeiend maar zonder dat er websites geblockeerd worden.
Hoezo copy pasten?quote:
Ik kan moeilijk zeggen wat jij fijner vind. Ik heb iig ook een bed van IKEA en ik zal een paar dingen op noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft er iemand trouwens thuis een bed staan van IKEA incl. matras + kussen van IKEA? Ik ga kijken voor een nieuw bed en ik wil een matras van 160 x 200cm hebben en twee kussens. Nu ga ik vanmiddag zelf wel even kijken (en liggen!) in de IKEA om te kijken wat nu lekker ligt maar zijn er mensen die een bepaald matras of kussen aanraden?
Ik kies explixiet voor een geheel matras van 160 x 200cm. Vind het namelijk vervelender als je in het midden wegzakt omdat daar de scheiding van matrassen ligt en ik wil nog wel eens tegen diegene die naast me ligt aankruipen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen wat jij fijner vind. Ik heb iig ook een bed van IKEA en ik zal een paar dingen op noemen.
Denk er over na of je wel 160 X 200 wil. 2 keer 80 X 200 kan ook. Dan heb je minder last er van als de gene naast je zich omdraait.
En ik heb het idee dat de matras die ik toen in de winkel getest heb daar zachter was dan de gene die ik uiteindelijk heb gekocht. (Zou kunnen komen doordat er in de winkel heel veel mensen op gaan liggen. (springen))
Of misschien dat het door de combinate van de matras / lattenbodem komt. Let dus ook op de latenbodem die je koopt.
Verder kun je beter wat meer geld uti geven aan de matras en dan maar een iets goedkoper bed (frame) pakken. Als je een houten bed pakt kun je het gewoon in elke gewenste kleur schilderen.
Ik had een bed frame van 49 euro en was in het totaal iets van 350 euro kwijt. Matras was 190, En dan nog twee (iets te goedkope) lattenbodems, en nog wat dingen als overtrekken en zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kies explixiet voor een geheel matras van 160 x 200cm. Vind het namelijk vervelender als je in het midden wegzakt omdat daar de scheiding van matrassen ligt en ik wil nog wel eens tegen diegene die naast me ligt aankruipen.
Wilde inderdaad wel gaan kijken voor een goed matras, die zijn toch altijd duurder dan het frame zelf. Ik heb een bedframe van maar 109 euro, vond ik best meevallen in vergelijking met hoe duur het matras gaat worden!
Maar ik moet inderdaad nog wel even gaan kijken naar de lattenbodem, had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Gaat een duur verjaardags/geslaagd-cadeau worden voor mijn vader.
Bedankt Heintje!
Ik heb een 140x200 bed van de Ikea. Geniaal, vooral met een dekbed van 2,40 x 2,00. Veel deken, lekker de ruimte. Weet niet meer exact welke matras ik heb, een middenklasser qua prijs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft er iemand trouwens thuis een bed staan van IKEA incl. matras + kussen van IKEA? Ik ga kijken voor een nieuw bed en ik wil een matras van 160 x 200cm hebben en twee kussens. Nu ga ik vanmiddag zelf wel even kijken (en liggen!) in de IKEA om te kijken wat nu lekker ligt maar zijn er mensen die een bepaald matras of kussen aanraden?
Da's een hint dat je tegen d'r aan moet kruipen johquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
140 X 200 is toch redelijk aan de smalle kant als je er met z'n tweeen in ligt. (niet op elkaar)
Dekbedden heb ik wel gescheiden. Lijkt me ook absoluut niet makkelijk om onder 1 groot dekbed te liggen met z'n tweeen.
Zeker niet omdat als ik al onder alleen een dekbed hoes slaap mijn vriendin met het dikste dekbed nog zeurt dat ze het koud heeft.
Ik heb het ook snel warm maar heb graag iets tegen m'n rug aan. Voordeel is wel dat ik altijd als straalkachel fungeerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
Nee, als ik wil gaan slapen wil ik dat ook rustig kunnen doen. Niet de hele tijd tegen elkaar aan liggen.
(ik heb het sowieso al snel warm en dan wordt dan alleen nog maar erger.)
ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lig ook altijd met mijn knieën opgetrokken en 't gaat prima.
Jaaa.. maar volgens mij ben jij maar een klein hummeltjequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik lig ook altijd met mijn knieën opgetrokken en 't gaat prima.
Samen onder 1 dekbed is heerlijk juist man! Eerst lekker knus tegen elkaar aanliggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
140 X 200 is toch redelijk aan de smalle kant als je er met z'n tweeen in ligt. (niet op elkaar)
Dekbedden heb ik wel gescheiden. Lijkt me ook absoluut niet makkelijk om onder 1 groot dekbed te liggen met z'n tweeen.
Zeker niet omdat als ik al onder alleen een dekbed hoes slaap mijn vriendin met het dikste dekbed nog zeurt dat ze het koud heeft.
Dan geef je haar een zetje en ligt ze op de grond als ze zich zover omdraait, zijn jullie allebei wakkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
En dan draait zij zich om en dan heb jij geen dekbed meer en wordt je wakker omdat je het koud krijgt.
Hoef je in elk geval niet meer te zeuren dat je het te warm hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
En dan draait zij zich om en dan heb jij geen dekbed meer en wordt je wakker omdat je het koud krijgt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaa.. maar volgens mij ben jij maar een klein hummeltje
Ook goedemorgen trouwens
2 meter 40 breed dekbed gast. Al wil je er met 4 vriendinnen onder liggen, dan nog heb je altijd genoeg deken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
Gekocht? die neem je toch en wordt en maandelijks 17:50 afgeschreven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Roi het volgende:
Ik heb gisteren zo'n Pathe Unlimited pas gekocht![]()
![]()
!
Als je die afsluit moet je wel gelijk 17.50 betalen. Dan gaat hij ook meteen in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gekocht? die neem je toch en wordt en maandelijks 17:50 afgeschreven?
Dure dingen inderdaad, vooral die matrassen kosten een rib uit je lijf.. Maarja, dan lig je ook wel lekker om van je ribbreuk te herstellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ben net terug van de IKEA. Alles een beetje uitgevogeld, ook lattenbodems en matrassen getest enzo.
Alles bij elkaar (incl. nieuw dekbed, kussens, hoeslakens etc, etc) gaat het wel zo een 435 euro kosten. Ik denk dat dat een beetje een duur grapje gaat worden voor alleen verjaardag en slagen voor mijn diploma.
Ik denk dus dat ik mijn vader alleen ga smeken voor de broodnodige dingen zoals matras, bedframe en lattenbodem. Alle dingetjes die ik erbij wil hebben om het mooi en compleet te maken ga ik zelf dan wel halen.
Haha, ik zie het mezelf aan aan m'n ouders vragen.. Weet het antwoord gelijk al, hier, heb je alvast een kussensloop, de rest betaal je zelf maar!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef Heintje het volgende:
Voor EN je verjaardag EN het slagen moet dat toch wel kunnen?
Ik ken jouw situatie natuurlijk niet, maar ik zou dan gewoon in eerste instantie alles vragen. Dus met beddegoed.
Mocht hij dat te duur vinden kun je toch altijd nog aanbieden om die dingen zelf te betalen.
Ooit aan begnonnen door een gratis 10 day trial, half jaartje gespeeld.. en weer mee gestopt, vervolgens in saaie vakatie weer 1 maand gespeeld en toen definitief m'n account verwijderd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef mordradead het volgende:
Ik begin er ook niet aan, kutspel.
Welke versie heb je gespeeld?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb dus net ff die nieuwe harry potter gechecked he, gewoon omdat het best en goed spel scheen te zijn, maar nee hoor, de besturing is kut, de graphics zijn niet om aan te zien, en de characters zijn nog het ergste
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:35 schreef Poit het volgende:
Ach joh, lekker. paar uurtjes zitten, eerst wakker worden, laf krantje lezen, ontbijtje eten, beetje gamen, naar buiten kijken, zoeken naar mooie dames in de trein.. Neuh, ik vermaak me meestal wel
Speel het na 2 jaar nog steeds...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ooit aan begnonnen door een gratis 10 day trial, half jaartje gespeeld.. en weer mee gestopt, vervolgens in saaie vakatie weer 1 maand gespeeld en toen definitief m'n account verwijderd.
Cheap ass spel eigenlijk. Kan me nu ook echt niet meer voorstellen waarom ik het toen leuk vond..
Clairequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Heroes aflevering 1 t/m 4 gekeken.
Zat mooie vrouwen gezien.
Heb me wel vermaakt
?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:58 schreef mordradead het volgende:
Godverdomme man
Zie je nou wel, treinreizen is heul niet zo erg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Heroes aflevering 1 t/m 4 gekeken.
Zat mooie vrouwen gezien.
Heb me wel vermaakt
Zozo, netjes hoor!! Gratz!!quote:
Gewoon zeggen dat je je vakantie al geboekt hebt in die periode, kunnen ze je echt niks makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
En als ze dan nog aan mijn wensen gaan voldoen (aangezien ik twee weken in juli gereserveerd heb voor vrije tijd) dan heb ik helemaal niets te klagen natuurlijk. Maar goed, ik moet niet al te hyped zijn. Ze zou nog contact met me opnemen voor een mogelijk voorstel dus dat hoor ik een dezer dagen dan wel.
Was ik al van plan. Ook al heb ik niets geboekt, dat weten zij niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je je vakantie al geboekt hebt in die periode, kunnen ze je echt niks maken
Weet ik nog niet precies, ze hebben de computer gesloopt maar ik weet nu niet of we gewoon een nieuwe bestellen voor ze of dat ik er naar toe mag om nog een poging te wagen om die bak weer aan de praat te krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En wanneer ben jij in Breda? Om het even helemaal over een andere boeg te gooien?
Ik zei toch dat ik die pc wel kapot zou krijgen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, ze hebben de computer gesloopt maar ik weet nu niet of we gewoon een nieuwe bestellen voor ze of dat ik er naar toe mag om nog een poging te wagen om die bak weer aan de praat te krijgen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik die pc wel kapot zou krijgen?
![]()
Als ik het weet dan gooi ik het hier neerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus! Laat het me dan even op tijd weten, dan gaan we meeten.
![]()
Ohw, okéquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef Game_Error het volgende:
PC, en ik heb hem direct weer gedelete van mn pc
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik het weet dan gooi ik het hier neer
Hallo Berniequote:
Ben je al lid van de fokgames hyves?quote:
Heb pas 2 maanden na mijn uitnodiging mezelf ook daadwerkelijk geregistreerd en nu sinds vandaag dus 1 van de directieleden in mijn vriendenlijst...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves, dus ik ga geen spuit elf worden.
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben je al lid van de fokgames hyves?
Maar wat is jouw Hyves-adres dan? Ik wil spieken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb pas 2 maanden na mijn uitnodiging mezelf ook daadwerkelijk geregistreerd en nu sinds vandaag dus 1 van de directieleden in mijn vriendenlijst...
Hij is niet te raden, dus ik link hem hier wel:quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar wat is jouw Hyves-adres dan? Ik wil spieken!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij is niet te raden, dus ik link hem hier wel:
http://tain.hyves.nl
Nog moeilijker om achter te komen dan de mijne.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij is niet te raden, dus ik link hem hier wel:
http://tain.hyves.nl
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
En ik heb er toch geen foto's van mezelf opstaan
Nu moet jij nog aan de hyves, myspaces, sugerbabes, almererulez, whateverquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dan is het heul geen echte Hyves he?! Hyves is geen goede Hyves zonder foto's waarop je je half verkoopt aan de internettende mens.
...
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef Tain het volgende:
En je zet een keer een adres hier neer zeg... meteen 2 invites erbij...
Jeeeej ik heb heul geen echte Hyvesquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dan is het heul geen echte Hyves he?! Hyves is geen goede Hyves zonder foto's waarop je je half verkoopt aan de internettende mens.
...
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nu moet jij nog aan de hyves, myspaces, sugerbabes, almererulez, whatever
Wat leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hallo Bernie
Het gaat heul goed met mij, ik ben hyped. Een voldoende gekregen vandaag op school (mager zesje, maar het is voldoende!) voor een tentamen en dus weer een stapje dichterbij mijn diploma. Nog vier punten en ik kan volgende week donderdag mijn diploma halen.
En dus mogelijk nog vakantiewerk ook.
Hoe is het met mijn favoriete modje?
Pff.. Ben ook trots hyver maar de willekeurige internetter kan heul m'n foto's niet zien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel een beetje trots op je... Wel Hyves hebben, maar niet de standaard-Hyves
The horror.quote:
Alleen ik heb ze ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff.. Ben ook trots hyver maar de willekeurige internetter kan heul m'n foto's niet zien..
M'n friendjuh tain wel
quote:
Doe maar een sexy string met jarretels aan zou ik zeggen Bernie. Staat je best denk ik zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als je jezelf een beetje weet te verkopen moet de intake zeker lukken.
quote:
Die gaan ze nu stalken natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef Tain het volgende:
Wel jammer ik had alleen toffe mensen in mijn vriendenlijst
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die gaan ze nu stalkenstelen natuurlijk.
Volgende week donderdag ben ik toevallig vrij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog vier punten en ik kan volgende week donderdag mijn diploma halen.
Zelf F5 rammen telt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik een hyves zou openen met foto's van mij zonder masker heb ik in 1 dag 1.000.000 hits en sta ik op de frontpage met mijn foto
Haha, maakt niet uit maar zou wel de eerste meet zijn waar ik mee mee zou willen (ohnee, gamSC meet op de zwarte cross natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met zijn allen naar Lani's diploma, dat zou een strak plan zijn. Is er ook gratis bier en bittergarnituur?
Dan ligt Hyves voor een paar weken plat dus doe maar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik een hyves zou openen met foto's van mij zonder masker heb ik in 1 dag 1.000.000 hits en sta ik op de frontpage met mijn foto
Dan weet ik de ideaale openings zin!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit maar zou wel de eerste meet zijn waar ik mee mee zou willen (ohnee, gamSC meet op de zwarte cross natuurlijk)
BELIEVE!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan ligt Hyves voor een paar weken plat dus doe maar niet
Jaaaa, geweldig.. Heb me echt helemaal kapot gelachen om dat filmpje.. Net als dat dramatic beestje..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan weet ik de ideaale openings zin!
Niet zo pauperig als die boer met zijn kleurtjes maar gewoon :
Mooie traktor, neuken?
Bier en bittergarnituur zal er zeker wel zijn. Ik heb alleen vandaag de officiële uitnodiging gehad en er mogen maar drie mensen komen. Mijn vader, stiefmoeder en vooruit.. GD mag dan ook komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met zijn allen naar Lani's diploma, dat zou een strak plan zijn. Is er ook gratis bier en bittergarnituur?
Ik heb er binnenkort ook weer een paar bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:01 schreef Poit het volgende:
Weer iemand erbij, ben echt té populair voor woorden.... op hyves dan
Ach joh, GD geeft ons wel een speedcursus ninja zijn. Vallen we allemaal niet opquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bier en bittergarnituur zal er zeker wel zijn. Ik heb alleen vandaag de officiële uitnodiging gehad en er mogen maar drie mensen komen. Mijn vader, stiefmoeder en vooruit.. GD mag dan ook komen.
Kan je niet zeggen dat we heel belangrijk voor je zijn en dat we er echt allemaal bij moeten zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bier en bittergarnituur zal er zeker wel zijn. Ik heb alleen vandaag de officiële uitnodiging gehad en er mogen maar drie mensen komen. Mijn vader, stiefmoeder en vooruit.. GD mag dan ook komen.
En toch wil je er stiekem bij horen of niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef mordradead het volgende:
wat is hyves een kutsite
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch wil je er stiekem bij horen of niet?
Prima, bij deze zijn jullie uitgenodigd. Kunnen jullie het uurtarief dat GD vraagt ook betalen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, GD geeft ons wel een speedcursus ninja zijn. Vallen we allemaal niet op
'Jamaar, jamaar.... die GAM SC'ers hebben me door heul mijn moeilijke stage- en afstudeerjaar heengesleept! Ze waren mijn mentale steun, ik heb ze hier nodig!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat we heel belangrijk voor je zijn en dat we er echt allemaal bij moeten zijn?
Wat is het nummer, bel ik die gays wel op verdomme.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prima, bij deze zijn jullie uitgenodigd. Kunnen jullie het uurtarief dat GD vraagt ook betalen?
[..]
'Jamaar, jamaar.... die GAM SC'ers hebben me door heul mijn moeilijke stage- en afstudeerjaar heengesleept! Ze waren mijn mentale steun, ik heb ze hier nodig!!![]()
'
Ik ben de beste in pruillipjes trekken als het echt moet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:11 schreef Poit het volgende:
Juist, met een pruillipje erbij moet dat best lukken Lani
Please.... Don't....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben de beste in pruillipjes trekken als het echt moet!
![]()
* Poit draait z'n hoofd om en kijkt niet naar het pruillipjequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maahaarrrr.. Pooooiiiiit... Ah tooooooeeeeeeee.... Nooooouuuuuu![]()
![]()
![]()
Ja iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vorige meet was wel heeel errug goed ja.
* Laniboekje trekt aan arm van Poit...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit draait z'n hoofd om en kijkt niet naar het pruillipje
* Poit spiekt vanuit een ooghoek..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje trekt aan arm van Poit...
NOUUUHOOOUUUUU! ASSSJEEEWEEEBLIEEEVVVVV!
![]()
![]()
![]()
Je geld!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit spiekt vanuit een ooghoek..
Nou... OOOOOKEEEEEEEE.. Wat wil je van me?
Dan zal ik er zijn ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |