Of twee...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
Grats BMH![]()
En heel fijn om 5 uur per dag in de trein te zitten, reken maar op een uurtje extra per dag
dank jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
Hier heb je een krijtje, teken maar waar je wilt liggen
Toffe ondertitel Tain
Gefeliciteerdquote:
Anne ook goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Even aanpassen dan?
Oh wacht, dat kan ik niet. BERNIEEE!
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
Gratz BMH,
Moge u uitgroeien tot een vruchtbaar arbeider
Maar jongens, even serieus.. Hier moet natuurlijk wel op gedronken worden!!
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
Ach joh, heb de laatste tijd vooral een grote bakkus, was dinsdag al brak van 5 biertjes (ok, het waren wel vijf kasteel tripple biertjes maar toch, waren er maar vijfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Het antwoord op de vraag waarom hij zo boos was op de 12-jarige Suzanne Wisman, nadat hij haar verkracht bad, kwam pas toen zijn advocaat hem daarnaar vroeg. „Ze schold me uit voor pedofiel”, aldus Van D.
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef Poit het volgende:
Zit net het bericht op de FP te lezen..
Als je zoiets leest dan ben je toch geneigd om zo'n hond zelf aan z'n sjaal mee te sleuren, het liefst over glasscherven ofzo..
Absoluut..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...
Jij zou toch doorstuderen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
Welkom in de wondere studentenwereld waar ik dan al bijna uit ben.
Nee, ik ga eerst een baan zoeken en uit huis. De studie die ik eventueel wilde gaan doen wordt nu helemaal op de schop genomen en ik heb geen zin om proefkonijn te zijn volgend studiejaar. Tevens heb ik het wel even gehad met studeren. Ook is het zo dat als ik door zou gaan studeren, ik te hoog opgeleid zou zijn voor mijn leeftijd en dan al helemaal nergens een start zou kunnen maken als werknemer, te duur.quote:
PRET OPLEIDINGquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
De beste ideeën komen tenslotte als je dronken bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
....
Beoordelingsformulier:
....
Totaalindruk: 4.5 van de 5 punten.
Bachelor of Art & Technology in Game Design and Development aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Met de mogelijkheid tot het behalen van je Master in dezelfde 4 jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Crappery het volgende:
Welke opleiding dan? Welk niveau? Bij mij op school is er ook een gaming, leg eens uit dan
Whehehe.quote:
Ik ook! Ik ook!quote:
Geen bier?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef mordradead het volgende:
Ik zal eerst werken en dan naar een kinderfeestje waar ik totaal geen zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |