Of twee...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
Grats BMH![]()
En heel fijn om 5 uur per dag in de trein te zitten, reken maar op een uurtje extra per dag
dank jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
Hier heb je een krijtje, teken maar waar je wilt liggen
Toffe ondertitel Tain
Gefeliciteerdquote:
Anne ook goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Even aanpassen dan?
Oh wacht, dat kan ik niet. BERNIEEE!
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:39 schreef Poit het volgende:
Gratz BMH,
Moge u uitgroeien tot een vruchtbaar arbeider
Maar jongens, even serieus.. Hier moet natuurlijk wel op gedronken worden!!
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
En het ligt nooit aan de mensen die erop willen drinkenHet ligt altijd aan de mensen die maar blijven zeiken en daarom is de wereld zo vervuilt
En daar moeten we op drinken
Ach joh, heb de laatste tijd vooral een grote bakkus, was dinsdag al brak van 5 biertjes (ok, het waren wel vijf kasteel tripple biertjes maar toch, waren er maar vijfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als het aan jou lag, werd altijd overal op gedronken!
quote:Het antwoord op de vraag waarom hij zo boos was op de 12-jarige Suzanne Wisman, nadat hij haar verkracht bad, kwam pas toen zijn advocaat hem daarnaar vroeg. „Ze schold me uit voor pedofiel”, aldus Van D.
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef Poit het volgende:
Zit net het bericht op de FP te lezen..
Als je zoiets leest dan ben je toch geneigd om zo'n hond zelf aan z'n sjaal mee te sleuren, het liefst over glasscherven ofzo..
Absoluut..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Maximale straf is ieder geval wel op zijn plaats...
Jij zou toch doorstuderen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
Welkom in de wondere studentenwereld waar ik dan al bijna uit ben.
Nee, ik ga eerst een baan zoeken en uit huis. De studie die ik eventueel wilde gaan doen wordt nu helemaal op de schop genomen en ik heb geen zin om proefkonijn te zijn volgend studiejaar. Tevens heb ik het wel even gehad met studeren. Ook is het zo dat als ik door zou gaan studeren, ik te hoog opgeleid zou zijn voor mijn leeftijd en dan al helemaal nergens een start zou kunnen maken als werknemer, te duur.quote:
PRET OPLEIDINGquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
De beste ideeën komen tenslotte als je dronken bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:31 schreef mordradead het volgende:
Er zal wel veel bier gedronken worden op die opleiding!
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
....
Beoordelingsformulier:
....
Totaalindruk: 4.5 van de 5 punten.
Bachelor of Art & Technology in Game Design and Development aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Met de mogelijkheid tot het behalen van je Master in dezelfde 4 jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Crappery het volgende:
Welke opleiding dan? Welk niveau? Bij mij op school is er ook een gaming, leg eens uit dan
Whehehe.quote:
Ik ook! Ik ook!quote:
Geen bier?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef mordradead het volgende:
Ik zal eerst werken en dan naar een kinderfeestje waar ik totaal geen zin in heb
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij verklaar ik het bier voor geopend!
jaquote:
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef DJ_ het volgende:
waar ben je naar toegegaan om voor game designer te studeren ?
welk niveau is het en hoe lang duurt het ?
Vinkt aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:51 schreef mordradead het volgende:
Godverdomme ik ben nu al wakker met de kater godverdomme.
kuttopicquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef mordradead het volgende:
De Scumm Bar (GAM SC): Tain; Kluskampioen 2005/2006
dat waren nog eens SC tijden
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad ja, toen was Bernie nog een pub user
En de fotoboekrel en Pussydeluxe en zijn gestolen Xbox 360. Dat waren pas heftige tijden hier op SC.quote:
Die twee films heb ik ook dit weekend gezien en andere 3 die je noemt moet ik ook nog gaan zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n pas is gewoon handig om alles te zien. Of zelfs meerdere malen als de film leuk is. Afgelopen week heb ik Shrek 3 en Oceans 13 gezien. Komende week ga ik Death Proof, Die Hard 4.0 en een pre-premiere van Transformers zien.
Hoe zit dat eigenlijk met die pas?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die twee films heb ik ook dit weekend gezien en andere 3 die je noemt moet ik ook nog gaan zien.
Echt een makkelijk ding die PUC.
Jep, je moet nog steeds kaartjes afhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die pas?
Als ik die pas zou hebben, moet ik dan alsnog kaartjes kopen alleen dan gratis afhalen?
Ah dus je kan niet reserveren en je moet geluk hebben dat het niet is uitverkocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, je moet nog steeds kaartjes afhalen.
En dat kan pas vanaf 1 uur voor de voorstelling.
Bij Pathe in Eindhoven kan dit ook aan die pin computers.
En als je kaartjes gehaald hebt kun je tot 1.5 uur na het begin van de voorstelling geen kaartjes meer halen. (wat dus bij normaal gebruik geen probleem is aangezien elke film met reclame toch wel 1.5 uur duurt. )
Je kan wel reserveren maar heo dat percies in zijn werk gaat weet ik niet. Geen ervaring mee. Pathe kennende zal dat ook wel geld kosten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah dus je kan niet reserveren en je moet geluk hebben dat het niet is uitverkocht?
Als ik iedere keer naar rotterdam zou moeten rijden zou ik het ook niet doen nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Poit het volgende:
Ja, zat ook te denken aan zo'n pas. ga het toch maar niet doen, moet ik iedere keer naar Rotterdam rijden voor een Pathe zaal. Ben ik uiteindlijk nog duurder uit.
Ja, ach, nu is Rotterdam ook maar een kwartiertje ofzo met de auto maar ja, 3 minuten op de fiets is toch aantrekkelijker. Plus dat de kaartjes wat goedkoper zijn en ik eigenlijk té weinig naar de bioscoop ga.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik iedere keer naar rotterdam zou moeten rijden zou ik het ook niet doen nee.
Maar gelukkig zit er in Eindhoven ook een Pathe.
Daar hebben ze ook bier hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef mordradead het volgende:
bwehehehe de zwarte cross bwehehehhehe
Haha, moet toch gelijk weer aan dat filmpje denken van die dwaas met z'n briljante pick-up line..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef mordradead het volgende:
bwehehehe de zwarte cross bwehehehhehe
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, moet toch gelijk weer aan dat filmpje denken van die dwaas met z'n briljante pick-up line..
Wavorre kleur tractor hej jij!! ofzoiets
Geweldig
Misschien ook maar eens die kant op gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja precies
"mooie schoenen, neuken?"
Nog beter idee, GAM SC meet op de zwarte cross.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens die kant op gaan
Open daar een topic over in GCquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
BTW ik pleit voor een BIER-pricewatch op fok.
Zoek je nog kamer in Hilversum ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.
Ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Zoek je nog kamer in Hilversum ?
www.goedkoopbier.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
BTW ik pleit voor een BIER-pricewatch op fok.
Ik dacht dat de Gam SC die behoefte redelijk vervulde.. Maar even serieus.. Geen bier zonder tieten!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef mordradead het volgende:
Er moet ook een apart bierforum kopen met biertopics en topics over bier.
waarom post je dan geen tieten?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Gam SC die behoefte redelijk vervulde.. Maar even serieus.. Geen bier zonder tieten!!
Bereid je vast voor op saaie 1ste blokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hogeschool voor de kunsten Utrecht te Hilversum... HBO niveau. 4 jaar lang.
Zolang je maar met je handjes boven de dekens slaapt is het geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat doe je, Nu ga ik vannacht over haar dromen
![]()
Betere werk.quote:
Zolang zij maar de handjes boven het dekbed houdquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je maar met je handjes boven de dekens slaapt is het geen probleem.
Ohja, en als je over d'r droomt moet je ook bier drinken in je droom.. Vaste regel
????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Tain het volgende:
wtf?
Die is nog bijna 24 uur goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef Roi het volgende:
Deze post is voor 0:00 !
Dat is dan juist weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zolang zij maar de handjes boven het dekbed houd![]()
Heb kneiterslecht geslapen vannacht, sliep om 1 uur nog niet en was om half 6 alweer wakker.. (en dan nog bijna te laat op het werk komenquote:
Ik ben nog thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb kneiterslecht geslapen vannacht, sliep om 1 uur nog niet en was om half 6 alweer wakker.. (en dan nog bijna te laat op het werk komen)
Haha, goedquote:
Ja, ga hem ook nog niet halen, zowiezo mogen er van mij wel wat betere games komen, al vind ik motorstorm wel goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das nog steeds te duur. Als ik jou was zou ik wachten tot het einde van het jaar. Het zou me niets verbazen als de consoles nog met de herfst in prijs flink naar beneden gaan.
Over 2 jaar staat ie hier ook wel in huisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ga hem ook nog niet halen, zowiezo mogen er van mij wel wat betere games komen, al vind ik motorstorm wel goed.
Ben ook aan't kijken naar een huisje (kopen) moet dus al m'n centjes bewaren om me dat te kunnen veroorloven.. Dus.. Over een jaar of twee heb ik wel een ps3
Sony heeft al gezegd dat ze de kerst willen domineren... dus ga maar uit van een prijs daling tegen die tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Das nog steeds te duur. Als ik jou was zou ik wachten tot het einde van het jaar. Het zou me niets verbazen als de consoles nog met de herfst in prijs flink naar beneden gaan.
Ik kan op mijn stage alleen nog maar in de pauze op het forum komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is iedereen?
Mocht dat zo zijn en toppers als MGS4 zitten in het verschiet dan is de drempel voor mij genoeg verlaagd. Zeker nu de MM de prijs naar 500 heeft geschroeft lijkt het me ook niet geheel onaannemelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sony heeft al gezegd dat ze de kerst willen domineren... dus ga maar uit van een prijs daling tegen die tijd.
Ook willen ze de directe confrontatie aan met de 360, dus ze gaan waarschijnlijk op de 400 of lager zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |