Weleens...quote:
Gefeliciteerdquote:
Als jij dat zegtquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
taart is ook een baco puber
Wanneer gepost?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben ook bezig met het bestellen van de logitec precision gaming headset, ik heb zo'n betaalpapiertje op de post gedaan (ik heb geen internetbankieren), maar de site geeft nog niet aan dat het betaald is.![]()
Meld trouwens. moet nog wat posts makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nachtbikkels?
Waar was jij al die tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
Meld trouwens. moet nog wat posts maken![]()
Iemand hier een xbox kopen?
* En weer wakkerquote:
en hij is duurderquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
* En weer wakker
Ehm... PXC300 dus. Wat een wereld van verschil weer't is iniedergeval beter
denk ik.
...............................................
Iemand gamecube kopen dan?
Jaaaaaa, dat zal welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi inge uit groningen, ben jij mijn nichtje ?
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwardenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi inge uit groningen, ben jij mijn nichtje ?
Is ie goedkoop?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef rockstah het volgende:
Iemand gamecube kopen dan?
nu welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwarden![]()
i
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwarden![]()
i
maar die kans acht ik erg kleinquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!![]()
Heb je je PC nou al bij elkaar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
en hij is duurder50 euro was mijn max
maar oke, sennheiser is altijd goed
ik ga ook nog een keer een xbox kopen als ik een keer genoeg geld heb.. ik heb immers al xbox games
Ik denk het ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!![]()
allang ware het dat hij nog niet goed werktquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
Heb je je PC nou al bij elkaar?
Ik kan idd niks meer aan jou verkopen zo.
de slowchat loopt daar teminste nog een beetjequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Taart is trouwens volledig verhuist naar PUB, inc. de slowchat![]()
met alle respect maar in de pub slowchat staan breezerts te pronkenquote:
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
met alle respect maar in de pub slowchat staan breezerts te pronken
alhoewel dat ongetwijfeld de schuld is van bernie
zit ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef mordradead het volgende:
hoor jij eigenlijk niet in de pub sc te zitten
[14.gif]quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:59 schreef mordradead het volgende:
ik kom er heen en zeg: "hoi ik ben nieuw" en dan zeg jij: "flikker op kutnewbie"
oke
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:00 schreef mordradead het volgende:
ik weet nou nog steeds niet wat dat is
geniaalquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
overigens zijn jercovski en ik daar nu gebanned
ja, maar danny heeft jullie gebandquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
Brechtje heet die mod daar toch?
Voor een zenuwinzinking is wel wat meer nodig dan een paar pubersquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:44 schreef rockstah het volgende:
Jezus, tain zou een zenuwzinking krijgen. Hebben ze het ook nog ergens over daar of niet?
zoalsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor een zenuwinzinking is wel wat meer nodig dan een paar pubers
10 capibars en 10 rockstah's en nog wat overijverige fanboy's en je komt misschien in de buurtquote:
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef rockstah het volgende:
Kijk uit he, ik maak zo 9 kloons aan.
Jaquote:
niet in de zin van seksuele gemeenschap, maar in de zin van drankquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vannacht nog al een wilde nacht gehad![]()
Ja anders had je nu niet kunnen zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet in de zin van seksuele gemeenschap, maar in de zin van drank![]()
AAAAAAARGWHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef mordradead het volgende:
hoeveel priklimonade had je deze keer op, ouwe snoeperd
Ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
ben jij nou al een keer gebanned in pub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |