Moet jij nu niet slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
Jij kijk belspellen 's nachts?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
O. euhm.quote:
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeauquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zolang ze maar lekker is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeau![]()
Akelig kamertje heb je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk eensch hoe mooi ik dat samen met me pa heb gemonteerd
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijk wel een gevangenishokje. Zal wel door je bed komen.quote:
Wacht maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:00 schreef speknek het volgende:
Spijlen roeleren. Zeker in combinatie met handboeien.
|F*cking hell, RaymanNL heeft gewoon een SM-keldertje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wacht maar
* RaymanNL maakt snel meer pics![]()
Is die van de IKEA danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
Mooie IKEA kast.
Statiefquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef Tain het volgende:
Heb je geen statief?
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveerquote:
je foto's zijn een klein beetje bewogenquote:
ik heb ook een kastje van de ikea voor m'n klerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
The c-word, you said the c-word.quote:
viezerikquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej!
Ik heb echt een trillende hand vandaag
Ik niet, ik heb IVAR.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
Capibar is op vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
ik heb het geedit... nu jullie nogquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
WAT IS ER MIS MET MIJN KAMER! HIJ IS KEI MOOI!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb IVAR.
Ow en Raymannl hoe kan je ooit leven met zon kamer?
Vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Slowchat vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.![]()
Typefoutjequote:
Hoi zeggen in de SLowchat is zoooooo [PUB]quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:33 schreef mordradead het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |