Om de hoek zit een Q-Park parkeergarage, City Parking is de naam daarvan.quote:
DUSSSSSSSSS..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
true pc maar anderzijds moet al het initiatief altijd van mijn kant komen, en is het contact met haar nihil, en de geslaagden zitten boven en ik beneden bij de ouders ik zie dr misschien 15min dan ofo wantz e gaat altijd vroeg naar huis
Solly, controlfreak enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef luciano het volgende:
Zo zie je haar een uur niet , en dan kaapt ze 1 seconde voor mijn neus het nieuwe topic weg .......... LURKERTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Petre het volgende:
Het is die dag ook nationale veteranendag.. dus als mensen eerder in Den Haag zijn, defile en fly-over
( http://www.veteranendag.nl/demo/feest_in_den_haag/index.html )
Wellicht dat het parkeren direct in de binnenstad wat moeilijker wordt, ze verwachten 50k mensen...
htm: 29 juni Nederlandse Veteranendag: tram en bus rijden om!
Op vrijdag 29 juni is de jaarlijkse viering van Nederlandse Veteranendag. Het centrum van Den Haag wordt tussen 11:00 uur en 18:00 uur afgesloten voor het verkeer, en diverse tram- en buslijnen rijden een omleidingroute.
de parkeerplaatsen op het kaartje zouden wel bereikbaar moeten zijn, maar of er plaats is...
Desnoods zet je je auto in Rijswijk of voorburg neer en pak je de tram richting centrum.
Rond 19.30 uur gaan we eten en het voorborrelen is vanaf 18.00 uur in de karaoke bar. Voorborrelen is natuurlijk geen verplichting hequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Petre het volgende:
qua eten: hoelaat beginnen we? of hoelaat borrelen we voor?
& als yvonne mee-eet, dan iteejer ook gok ik?
Dussss dan ga je naar de meet. Je kunt met me meerijden, kunnen we alvast oefenen in de autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
true pc maar anderzijds moet al het initiatief altijd van mijn kant komen, en is het contact met haar nihil, en de geslaagden zitten boven en ik beneden bij de ouders ik zie dr misschien 15min dan ofo wantz e gaat altijd vroeg naar huis
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is een soort Paultjuhhh.
1.7 kmquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Socios het volgende:
Tsja... Het blijft een lange afstand. Zijn er nog meer die van heel ver moeten komen?
RealZeus en die gaat met de auto, misschien als je hem lief aankijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Socios het volgende:
Tsja... Het blijft een lange afstand. Zijn er nog meer die van heel ver moeten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |