Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjee, wat is die House toch een verschrikkelijk toffe peer
Maakt niet uit dat het druiven warenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:07 schreef Nuna het volgende:
Toen House vanaf het balkon nootjes naar zo'n schoonmaker gooide
En snel wegdook toen Wilson eraan kwam en hij dus de schuld kreeg
House is in de laatste aflevering van seizoen 2 neergeschoten. Cuddy heeft toen (iom Wilson) besloten om House in een Ketamine-Coma te laten gaan.. deze behandeling zou er voor moeten zorgen dat House geen pijn meer aan zijn been zou moeten hebben, echter.. bestond wel de kans op hallucinaties..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef Vivi het volgende:
Ik vergeet steeds te kijken en nu snapte ik niet warom hij weer loopt als een kieviet![]()
eh nee, HOUSE heeft dat besloten. Alles wat jij nu hier noemt WAS een hallucinatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Cuddy heeft toen (iom Wilson) besloten om House in een Ketamine-Coma te laten gaan.. deze behandeling zou er voor moeten zorgen dat House geen pijn meer aan zijn been zou moeten hebben, echter.. bestond wel de kans op hallucinaties..
Als jij ze heb dan pas ik de OP wel aan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het word trouwens wel tijd voor een nieuwe foto he?
hmm.. hallucineerde ik nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee, HOUSE heeft dat besloten. Alles wat jij nu hier noemt WAS een hallucinatie.
Ik heb alleen die man gezien, maar wie zegt dat het niet een cliffhanger is en dat ze ook haar kind is verloren(misschien tijdens een zwangerschap?Vroeggeboorte ofzo)Dat ze dat gewoon geheim heeft gehouden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgens mij heeft ze geen kind verloren,alleen haar man.
Was ook leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:25 schreef fratsman het volgende:
TVP, en ik blijf lachen om die wegren-scene.
Dat begreep ik dus ook niet, de halve tent staat te kijken hoe die vent "oh wonder!"opstaat uit die stoel, en toch wil Wilson niet dat het tegen House vertelt word?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Was ook leuk!
Ik snapte alleen nog niet helemaal waarom hij niet mocht weten dat die injectie hielp?
Zo krijgt hij zijn "high", is dat niet beter dan high worden van de vicodin?
Dat kan natuurlijk maar daar is in de serie tot nu toe niet over gesprokenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen die man gezien, maar wie zegt dat het niet een cliffhanger is en dat ze ook haar kind is verloren(misschien tijdens een zwangerschap?Vroeggeboorte ofzo)Dat ze dat gewoon geheim heeft gehouden..
omdat er een minderheid in moest spelen.. en aangezien hij meestal op pad wordt gestuurd om in te breken bij de patientenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef Super7fighter het volgende:
Hoezo staat er bij Omar Epps: en tevens een excuusneger?![]()
![]()
Is een psychologisch spelletje natuurlijk hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus ook niet, de halve tent staat te kijken hoe die vent "oh wonder!"opstaat uit die stoel, en toch wil Wilson niet dat het tegen House vertelt word?Zowiezo heb ik het idee dat er meer aan de hand is tussen Cuddy en Wilson.
Maar wel minder, House terug aan de Vicodin.
House goes X-filesquote:20.30 uur: Damned if you do (afl.5)
Er wordt een non het ziekenhuis binnen gebracht die in eerste instantie een allergische reactie blijkt te hebben.
21.25 uur: Cane & Able (afl.48)
House en zijn team behandelen een jongen die beweert door buitenaardse wezens bezeten te zijn. Cameron is verbijsterd wanneer ze hoort dat Cuddy en Wilson gelogen hebben tegen House over de diagnose in zijn laatste zaak.
Dan doe jij hetquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Tsja, als jij het niet doet.....![]()
Haar felblauwe ogen komen nu niet zo goed uitquote:
Die verbleken bij die van Laurie zelf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haar felblauwe ogen komen nu niet zo goed uit.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef coltje87 het volgende:
Hij was leuk! Ik vond ook dat ze die 'aliens' mooi gemaakt hadden.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef fratsman het volgende:
"House! Clancy is missing!"
"Oh my!, Go check Alpha Centauri or maybe on Tatooine!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef fratsman het volgende:
"House! Clancy is missing!"
"Oh my!, Go check Alpha Centauri or maybe on Tatooine!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Let's pray he hasn't gone into hyperdrive. Never catch him
Die was idd ook geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
"Hey, Foreman. Your mamma’s so fat, when her beeper goes off, people think she’s backing up."
Echt geweldige oneliners weer... ik heb me weer bescheurd
quote:20.30 uur: The Socratic Method (afl.6)
House wordt geïntrigeerd door een schizofrene vrouw die een combinatie van allerlei symptomen heeft, waaronder een tumor.
21.25 uur: Informed Consent (afl.49)
Wanneer een bekend medisch onderzoeker instort in zijn laboratorium, onderwerpt het team van House hem aan allerlei testen om de juiste diagnose te kunnen stellen.
Ja, de verhaallijn is wat dunnetjes. Maar vergeet niet dat onderwerpen als euthenasie en abortus en dergelijke in de meeste landen iets gevoeliger liggen dan in Nederland. De kracht van de serie is dus de controversiele onderwerpen en uiteraard de botte reacties van House. Waarbij dat laatste het voornamelijke pluspunt is voor ons Nederlanders.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu ik een week of 4 steeds 2 afleveringen gekeken heb krijg ik een beetje een Baantjergevoel. We hebben een case, we werken met een team, doen van alles, onderzoeken alles en iederen eromheen en uiteindelijk krijgt de master een meesterlijk idee: case opgelost.
Alsof House ff naar Louitje loopt. Vandaag was 't dan de rooie string
. Al laten ze je helemaal meeleven met alle spelers (en dus alle kanten van de case), en dat is weer de kracht
.
En vooral hoe hij eindelijk erachter kwam wat die man had, door het zien van die 'red' stringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
dat was wel even.....slikken.....zo mooi!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:26 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vond het stukje mooi dat house tegen Cameron zei dat hij trots op haar was.
Kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef Nuna het volgende:
Ik kwam er trouwens ook achter dat Cameron en Chase in het echt zelfs verloofd zijn![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, house costars engaged:
[afbeelding]
Serieus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, house costars engaged:
[afbeelding]
Nee die doet de meest rare dingen om aandacht te krijgen, en daar schiet ze in door --> wordt heel ziek & house moet haar fixenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
Gaat House nu wat beginnen met die blonde foetus?
Fixenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee die doet de meest rare dingen om aandacht te krijgen, en daar schiet ze in door --> wordt heel ziek & house moet haar fixen.
Ik verzin ook maar wat hoor, spoileren zou ik nooit doenquote:
Powell is overleden door te veel vocht in zijn longen.. de rest is onbekendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:54 schreef fratsman het volgende:
Maar Cameron heeft de euthanasie dus uitgevoerd? (Ik was hondsmoe, heb met een half oog zitten kijken.)
Er gaan vast wel wat house-kijkers die serie volgen, dus een linkje. Plus dat het op de tijd komt van housequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
?
Ik ga het wel volgen, maar of het House kan verslaan. Ik vond 3lbs ook niet echt heel veel aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er gaan vast wel wat house-kijkers die serie volgen, dus een linkje. Plus dat het op de tijd komt van house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |