SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
dat was wel even.....slikken.....zo mooi!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:26 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vond het stukje mooi dat house tegen Cameron zei dat hij trots op haar was.
Kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef Nuna het volgende:
Ik kwam er trouwens ook achter dat Cameron en Chase in het echt zelfs verloofd zijn![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, house costars engaged:
[afbeelding]
Serieus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee die doet de meest rare dingen om aandacht te krijgen, en daar schiet ze in door --> wordt heel ziek & house moet haar fixenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
Gaat House nu wat beginnen met die blonde foetus?
Fixenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee die doet de meest rare dingen om aandacht te krijgen, en daar schiet ze in door --> wordt heel ziek & house moet haar fixen.
Ik verzin ook maar wat hoor, spoileren zou ik nooit doenquote:
Powell is overleden door te veel vocht in zijn longen.. de rest is onbekendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:54 schreef fratsman het volgende:
Maar Cameron heeft de euthanasie dus uitgevoerd? (Ik was hondsmoe, heb met een half oog zitten kijken.)
Er gaan vast wel wat house-kijkers die serie volgen, dus een linkje. Plus dat het op de tijd komt van housequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
?
Ik ga het wel volgen, maar of het House kan verslaan. Ik vond 3lbs ook niet echt heel veel aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er gaan vast wel wat house-kijkers die serie volgen, dus een linkje. Plus dat het op de tijd komt van house.
Op dinsdag komt de oude aflevering voor of na medical investigators en op donderdag de nieuwe (zover ik het heb kunnen zien in de gids)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar gaat house naar de dinsdag?
Huh, vanaf deze week al? In mijn gids staat dit niet vermeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Op dinsdag komt de oude aflevering voor of na medical investigators en op donderdag de nieuwe (zover ik het heb kunnen zien in de gids)
Vanaf de week van 17 juli (ik heb de tvfilm en heb dus een gids voor 2 weken)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Huh, vanaf deze week al? In mijn gids staat dit niet vermeld.
Ah okee, deze week dus nietquote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vanaf de week van 17 juli (ik heb de tvfilm en heb dus een gids voor 2 weken)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Fuente het volgende:
Goede aflevering nu zeg!
Mij wisten ze ook weer te rakenquote:
vandaar dat die sex-scene van vorig seizoen zo geloofwaardig wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
vandaar dat die sex-scene van vorig seizoen zo geloofwaardig was
MIsschien.. Cameron was aan de drugs gegaan door het verhaal van een patient over 'jezelf laten gaan'.. Toen heeft ze Chase uitgenodigd bij haar huis en toen gingen ze losquote:
Oh, die heb ik wel gezien jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MIsschien.. Cameron was aan de drugs gegaan door het verhaal van een patient over 'jezelf laten gaan'.. Toen heeft ze Chase uitgenodigd bij haar huis en toen gingen ze los
Hebben we het over deze scene?quote:
quote:Afleveringen op dinsdag en donderdag
Vanaf dinsdag 17 juli is 'House' elke dinsdag en elke donderdag om 20.30 uur te zien.
Let op: op dinsdag 17 juli wordt eenmalig een nieuwe aflevering uitgezonden, aflevering 51: 'Fools for Love'. Op donderdag 19 juli om 20.30 uur wordt dan aflevering 52 'Que sera sera' uitgezonden. Op dinsdag 24 juli is weer een aflevering uit seizoen 1 te zien, op donderdag 26 juli is aflevering 53 uit seizoen 3 te zien. Elke dinsdag dus een aflevering uit seizoen 1, elke donderdag een aflevering uit seizoen 3.
Nou ja... over 2 jaar wordt hij herhaald. Wel op de dinsdagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat is fijn
Ik dacht dat donderdag de nieuwe aflevering pas kwam...
Hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja... over 2 jaar wordt hij herhaald. Wel op de dinsdag
Ja... een zachtaardig watjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef AnnaStesia het volgende:
Gelukkig heb ik house niet gemist,was een erg goede aflevering!
Die agent...was hij geen arts in St.Elsewhere?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef DDM het volgende:
[..]
Haha
Hebben jullie ook medical investigation gezien?
Ik moest wel in mezelf lachen bij het begin van de serie dat die 3 "vriendinnen" naast elkaar lagen op de IC met de zelfde symptomen. Of het is
1) infectieus
2) ziekte door omgevingsfactoren
3) het zijn stiekem halfzusjes van elkaar
Pff hij is oud geworden(net als ik dusquote:
Nee, dat is mij net 1 medische tvserie teveel om te volgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef DDM het volgende:
[..]
Haha
Hebben jullie ook medical investigation gezien?
idem.. gvd zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat is fijn
Ik dacht dat donderdag de nieuwe aflevering pas kwam...
Hehe. Binnenkort komt er weer éénquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, dat is mij net 1 medische tvserie teveel om te volgen.
Ik hou het toch maar bij House, ER en Grey's Anatomyquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef DDM het volgende:
[..]
Hehe. Binnenkort komt er weer éénVooral leuk voor ons geneeskundigen. De co-assistent, vernoemd naar het boek, krijgt een eigen serie.
Ik denk dat die series spectaculairder zijn dan "De co-assistent" jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar bij House, ER en Grey's Anatomy.
Ja dat klopt. Alle ziekten die je voorbij ziet komen bestaan echt. Alleen zijn dat zeg maar de witte raven. Ziekten die je eens in de zoveel tijd tegenkomt. Zelf zit ook altijd mee te denken met het diagnostisch proces en zo kan je dus checken of het klopt. Maar dat is dus het geval. Wel is het zo dat daar alles heel snel gebeurt. In het echt kan het soms wel weken duren voordat iemand een diagnose heeft. Daarnaast is het zo dat de artsen in de serie alle onderzoeken en soms ook de operaties zelf doen. Dat is wel een beetje gemaakt. Ct-scans enzo wordt gewoon door de radioloog gedaan en operaties uiteraard door de chirurg. Het team van House en House zelf oefenen het beschouwende vak uit. Met als hoofdgroep de interne geneeskunde. Deze zullen nooit opereren. Het zijn gewoon de denkers zeg maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef Spees_Eend het volgende:
DDM, klopt het over het algemeen wat er in House gezegd wordt? Medisch bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |