Op dinsdag komt de oude aflevering voor of na medical investigators en op donderdag de nieuwe (zover ik het heb kunnen zien in de gids)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar gaat house naar de dinsdag?
Huh, vanaf deze week al? In mijn gids staat dit niet vermeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Op dinsdag komt de oude aflevering voor of na medical investigators en op donderdag de nieuwe (zover ik het heb kunnen zien in de gids)
Vanaf de week van 17 juli (ik heb de tvfilm en heb dus een gids voor 2 weken)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Huh, vanaf deze week al? In mijn gids staat dit niet vermeld.
Ah okee, deze week dus nietquote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vanaf de week van 17 juli (ik heb de tvfilm en heb dus een gids voor 2 weken)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Fuente het volgende:
Goede aflevering nu zeg!
Mij wisten ze ook weer te rakenquote:
vandaar dat die sex-scene van vorig seizoen zo geloofwaardig wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, house costars engaged:
[afbeelding]
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
vandaar dat die sex-scene van vorig seizoen zo geloofwaardig was
MIsschien.. Cameron was aan de drugs gegaan door het verhaal van een patient over 'jezelf laten gaan'.. Toen heeft ze Chase uitgenodigd bij haar huis en toen gingen ze losquote:
Oh, die heb ik wel gezien jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MIsschien.. Cameron was aan de drugs gegaan door het verhaal van een patient over 'jezelf laten gaan'.. Toen heeft ze Chase uitgenodigd bij haar huis en toen gingen ze los
Hebben we het over deze scene?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |