Alleen jong uitzien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Een droom zo'n eeuwige jong uitziende vrouw
Het is donderdag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef Weggeslet het volgende:
Bierrrrrrr op woensdagavond is altijd leuk!
KUT! het is donderdagquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef Weggeslet het volgende:
Bierrrrrrr op woensdagavond is altijd leuk!
Pwned, je mag het niet 'ns zelf halen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Anders halen mensen wel voor mij.
Ze vragen tegenwoordig te vaak naar ID.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Pwned, je mag het niet 'ns zelf halen?
Ik doe dan zo:quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze vragen tegenwoordig te vaak naar ID.
Gewoon laten betalenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef MarkM het volgende:
Me moeder is boos op me zusje omdat ze een telefoon rekening van 94 euro veroorzaakt heeft.
PWND.
Ook niet 1x?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jammer voor jou.
Maar nee.
Nou dank jequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:30 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik vind dat toch echt zo'n malloot hé.
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Jou niet hoor! Weetjetoch! Zolang je dat ding maar niet gaat nadoen.
Whaha, je hebt dat koekje op smsmsnquote:
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whaha, je hebt dat koekje op smsmsn
Is die gothic?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whaha, je hebt dat koekje op smsmsn
Geen idee, vraag haarquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Met zon kruis in dr naam.
M'n latijns lerares is maandag overleden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Dan moet je erquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
M'n latijns lerares is maandag overleden.
![]()
Ah, okéquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
M'n latijns lerares is maandag overleden.
![]()
Ohquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was de enige lerares die ik aardig vond.
Ik vroeg jou niks :wquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, vraag haar
Moet je mij niet vragen
Jaaaaaquote:
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELULquote:
BB FTW Biatchquote:
Zo, gevalletje frustratiequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELUL
HET IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL JIJ KOMT HIER EN HET IS GELIJK FOCKING TERROR HIER
Voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELUL
HET IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL JIJ KOMT HIER EN HET IS GELIJK FOCKING TERROR HIER
Ten eerste is het F5 en ten tweede capste ik nietquote:
Je schat me echt te laag in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ten eerste is het F5 en ten tweede capste ik niet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Mark!!!
Dat wordt niet zwemmen in Beusichem binnenkort, het weer zo te zien.
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken![]()
Schakel FTW.
Dus.
Je deed toch BBquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Je schat me echt te laag in.
IK HEB CAPSAANVAL.
Zo. Ik doe nog net geen kader hoor.
quote:dying whores cancerstove
Iphoquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.
Dus als jij focking terror wilt moet je doorgaan!![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.
Dus als jij focking terror wilt moet je doorgaan!![]()
Ja maar ik woon in Wijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Ik reed pas achter een busje uit Cothen.
Ik denk huhCothen
, ohjah
.
Picsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]Nee ik zit op het ROC en ik studeer mode omdat het mijn droom is om modeontwerpster te worden!
Fototoestel recht voor je houden en op de grote knop drukkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met het fototoestel omgaan omdat ik de handleiding niet kan lezen.
Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fototoestel recht voor je houden en op de grote knop drukken
Beter nog, iets schuin van boven
Webcam dan maar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!
Och ik ben zo slimquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!
Het is dat ik naar bed moet van mamaquote:
Toeval?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do vind m'n schoenen eng ofzo.
http://i205.photobucket.c(...)%20tree/SV100478.jpg
Is dat nou eng?
quote:
Jezusquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do vind m'n schoenen eng ofzo.
http://i205.photobucket.c(...)%20tree/SV100478.jpg
Is dat nou eng?
Geeft nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het is dat ik naar bed moet van mama![]()
me hele dekmantel van stoere jongen weg
ANDERS HAD JIJ NU FOKKING TERROR MEE GEMAAKT
Idd, beter niksquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erboven draagt.
Gewoon spijkerbroek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erboven draagt.
quote:
Mmh, dat is al minderquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek.
Dickies trui.
Ooh dat mag welquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek.
Dickies trui.
Ja, daar kwam ik er gister nog een paar van tegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]. Nah, soms heb je van die emomeisjes met geladderde panty, geruit/gestippeld rokje, allemaal gare armbandjes, teveel oogpotlood, lippiercing en bandshirtje, dan denk ik meestal: Nee
.
Ja echt hé, en dan kijken ze ook echt alsof ze iets hebben bereikt in het leven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik er gister nog een paar van tegen
Blijkbaar was het emo-speelkwartier ofso
Ja, ik lach ze altijd maar vrolijk toe, bang om een scheermesje mijn kant op geslingerd te krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja echt hé, en dan kijken ze ook echt alsof ze iets hebben bereikt in het leven.!
Als ik dat doe gaat het zo van: 'Wat lach je nou kankerhoer >: ( SATANNNNNNNN.'quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik lach ze altijd maar vrolijk toe, bang om een scheermesje mijn kant op geslingerd te krijgen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaat het zo van: 'Wat lach je nou kankerhoer >: ( SATANNNNNNNN.'
Dan ken je de gothicjes hier nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon: God houdt ook van jullie
Zijn dat van die hardnekkige ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Dan ken je de gothicjes hier nog niet.
Hmm ik moet slapen, truste nu écht![]()
wie ben jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef ImpulseNY het volgende:
Hallo
Ik denk ik post ook maar eens weer in de SC, anders blijf ik voor altijd onbekend![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef ImpulseNY het volgende:
Hallo
Ik denk ik post ook maar eens weer in de SC, anders blijf ik voor altijd onbekend![]()
Puickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik was net teminste wel bij de musical!
Rencoquote:
Langer dan mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef ImpulseNY het volgende:
[..]
16 VWO 4 BrabantNog niet zo lang op Fok!
![]()
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Ravii het volgende:
[..]
Renco ken ik wel!
Afgelope jaarswisseling was zeker vet!
had je het filmpje gezien!?
Whehe, dat filmpjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Steve Brown: afgelopen met Peter R. de Vries
Zag het net ook op RTL Boulevard hehe
Ojee, complottheorieën komt u maarquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Demius het volgende:
Zit vast wel een kern avn waarheid in wat steve brown zegt.
b0em!quote:
Oja haha, dat filmpje had hij laten zien, net voor na oudjaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
b0em!
Enjoy!
Het duurd een tijdje,
en we zaten met ong 6 man achter een bankje te schuilen voor rondvliegende resten van die butaan flessen![]()
![]()
ik ben die wiggah die zegt :quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja haha, dat filmpje had hij laten zien, net voor na oudjaar![]()
Ik herken zn stem duidelijk
Whahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ben die wiggah die zegt :
ik voel me veilig hier weetje![]()
Mafkezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
b0em!
Enjoy!
Het duurd een tijdje,
en we zaten met ong 6 man achter een bankje te schuilen voor rondvliegende resten van die butaan flessen![]()
![]()
Mis ik net weer het leuke stukjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef liiszle het volgende:
hoi. tvp
Helpt dat?quote:
Helpt dat ?quote:
Dudequote:
quote:
omfgquote:
Kutkleaunquote:
quote:
Beterquote:
quote:
zo groot word het zeker nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ndqoUJuV-Gg
Hier![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=UxwllKcK2H4quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DxUTaTm3rSc
Hé, hier was ik
Echt, wat een dom volk zegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=UxwllKcK2H4
![]()
![]()
Joah, zo kan je denken jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Die az gasten vragen er natuurlijk wel om als je tussen 12.000 Ajacieden staat te juichen![]()
![]()
Zo is het gewoon, je weet dat er gasten bij zitten die dan helemaal flippen, ik zou ook flippen als een gast naast me ineens gaat juichen als az scoort hoor, opdonderen uit ons vakquote:
Deze ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef oshiro het volgende:
Ik zoek een speciale grafische kaart, een NVidia-kaart met een HDMI-aansluiting op het PCB...
Kan nergens een mooie vinden... liefst 8600GT, 8500GT of 7600GT
Ik vind het een beetje simpelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Zo is het gewoon, je weet dat er gasten bij zitten die dan helemaal flippen, ik zou ook flippen als een gast naast me ineens gaat juichen als az scoort hoor, opdonderen uit ons vak![]()
Nah maar het is toch zo dat als je met 12.000 Ajacieden daar je club zit te steunen en ineens az scoort en iemand naast je gaat juichen dan flip ik hem hoor, ik flipte hem al van de goal zelf dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpelAls iemand je een kankerlijer noemt, ram je hem dan ook in elkaar
Het waren den bosch supporters en het ging om een Den Bosch ketting?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Die az gasten vragen er natuurlijk wel om als je tussen 12.000 Ajacieden staat te juichen![]()
![]()
Mja, is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Nah maar het is toch zo dat als je met 12.000 Ajacieden daar je club zit te steunen en ineens az scoort en iemand naast je gaat juichen dan flip ik hem hoor, ik flipte hem al van de goal zelf dus![]()
Uhm, jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpelAls iemand je een kankerlijer noemt, ram je hem dan ook in elkaar
Mja de ene zegt dat het Den Bosch stewards waren en de andere zeggen azers iig gingen ze juichen na die goalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het waren den bosch supporters en het ging om een Den Bosch ketting?![]()
zomgquote:
Mja die staat nog wel in de pricewatch maar is nergens meer te krijgenquote:
Meen je toch niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef VlaDje het volgende:
Ik weet niet hoe dat daar in het wilde westen zit hoor,
Maar als je mij kankerlijer noemt zonder reden dan solliciteer je naar vloeibaar voedsel....
Dan nog, blijf dan lekker van ze af,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Mja de ene zegt dat het Den Bosch stewards waren en de andere zeggen azers iig gingen ze juichen na die goal![]()
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je toch niet he
Kort lontje enzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..
dan vraag ik het of ze het nog 1x herhalen,
hebben ze het lef?
dan ben ik er heel simpel in![]()
Mafkeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..
dan vraag ik het of ze het nog 1x herhalen,
hebben ze het lef?
dan ben ik er heel simpel in![]()
haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi.
ik ben mijn smileys kwijtquote:
Dag schat kusjequote:
Anders had ik hem wel kunnen regelen, me pa kent mensen met van die bedrijfjes die 1000 van die kaarten hebben liggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef oshiro het volgende:
Ah, die kaart is nog op Marktplaats te vinden
Ingeruild voor bier zekerquote:
Precies, de vorige die ruzie met mij zocht schopte ik helemaal in elkaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef VlaDje het volgende:
Ik weet niet hoe dat daar in het wilde westen zit hoor,
Maar als je mij kankerlijer noemt zonder reden dan solliciteer je naar vloeibaar voedsel....
Jaquote:
Niet oud, maar wel apartquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:57 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Anders had ik hem wel kunnen regelen, me pa kent mensen met van die bedrijfjes die 1000 van die kaarten hebben liggen![]()
Ja of deze moet echt oud zijn![]()
Wie was hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, de vorige die ruzie met mij zocht schopte ik helemaal in elkaar![]()
![]()
Nu is het een muziekant en verdiend hij veel centjes![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat kan met elke video-in kaart me dunkt toch
De drummer van mooi warkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wie was het![]()
Vorige waarmee ik ruzie heeft 2 weken slecht kunnen zien aan zn rechteroog![]()
Audio van je eigen PC dus.quote:
Gewoon de line-in poort pakkenquote:
haha, dan was die dikke leadsinger dr vast niet bij, die had je alle hoeken van assen laten zienquote:
Dit was ook in groep 8quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
haha, dan was die dikke leadsinger dr vast niet bij, die had je alle hoeken van assen laten zien![]()
Maar hijf wel masterlijke homeboyssssquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit was ook in groep 8![]()
Niet dat hij verandert is ofzo... tis nog steeds een kneus![]()
Geef mij maar een iets ander reportoirquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar hijf wel masterlijke homeboyssss
IN DE BLOTE KONTTTT
zoals?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geef mij maar een iets ander reportoir![]()
Hazes gekquote:
En daar weer een broer vanquote:
DJ Prinzel zeg maarrrrrrquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En daar weer een broer van![]()
En hoe knoop ik die aan een HDMI-kabel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon de line-in poort pakken![]()
![]()
afknippen en solderenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
En hoe knoop ik die aan een HDMI-kabel?
Preciesquote:
Cultuur gek, ken jij niet daar in dat donkere westenquote:
RENAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:15 schreef rena het volgende:
HaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIII
quote:
Tukkerquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef rena het volgende:
vLADJE, ik moet met je babbelenm pass ff je nummer in PM ofzo, kusjes Jordovic
Morgen overhoor ik jullie, nu slapenquote:De meeste mensen denken er niet bij na, als ze naar een schaatswedstrijd of ijshockeywedstrijd zitten te kijken, maar is het niet onlogisch dat de schaatsen niet aan het ijs plakken? De algemene gedachte bij dit vraagstuk is dat de schaats ‘geen tijd heeft om vast te plakken’ omdat de schaatser constant in beweging is. Bij nader onderzoek blijkt het aan een heel ander, thermodynamisch, aspect te liggen.
Als je goed zou kijken naar een laag ijs, zou je zien dat er een flinterdun laagje water op het ijs ligt, die het ijs als een soort waterfilm bedekt. Over hoe deze waterfilm ontstaat, bestaan verschillende theorieën.
De eerste theorie lijkt ook meteen het meest logisch, gaat er vanuit dat een deel van het ijs smelt door de wrijving die de schaats uitoefent op het ijs. Bij nader onderzoek, blijkt deze warmte echter te klein om van enige invloed te zijn.
Een tweede theorie gaat uit van het principe van le Chatellier en Van ’t Hoff en zegt dat water smelt door de druk van de schaats op het ijs. Doordat het ijs wordt ingedrukt zal het die overdruk proberen op te heffen door in volume af te nemen en dus te smelten. Er zijn alleen diverse experimenten gedaan die deze theorie ontkrachten, dus deze theorie kan ook zo goed als de prullenbak in.
De derde en (tot nu toe) meest waarschijnlijke theorie is er een op basis van een door Michael Faraday ontdekt principe dat ijs altijd een dunne waterfilm aan het oppervlak heeft; zelfs vele graden onder het vriespunt. Het ontstaan van die waterfilm komt voort uit het principe dat het ijs altijd streeft naar een zo laag mogelijk energieniveau. Het blijkt dat dit het meest energiezuinig gebeurt wanneer er zich tussen de gasfase (lucht) en vaste fase (ijs) een vloeibare fase bevindt (waterfilm).
Deze laatste theorie lijkt mij ook het meest waarschijnlijk; enerzijds omdat het principe van Faraday een vrij waterdichte verklaring geeft voor het probleem en anderzijds omdat de andere twee theorieën in verschillende experimenten ontoereikend blijken te zijn.
quote:
Je ging toch slapen ')quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef rena het volgende:
[..]
Je ging toch slapen ')
Kankeraap met je streken ook altijd, je bent nog een groter boefje dan REenPI van rayn
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef rena het volgende:
vLADJE, ik moet met je babbelenm pass ff je nummer in PM ofzo, kusjes Jordovic
Dat lijkt wel op koeterwaals.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Haven sie eine gutten nachtruste gehattet?
(mijn duits rockt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |