http://nl.youtube.com/watch?v=UxwllKcK2H4quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DxUTaTm3rSc
Hé, hier was ik
Echt, wat een dom volk zegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=UxwllKcK2H4
![]()
![]()
Joah, zo kan je denken jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Die az gasten vragen er natuurlijk wel om als je tussen 12.000 Ajacieden staat te juichen![]()
![]()
Zo is het gewoon, je weet dat er gasten bij zitten die dan helemaal flippen, ik zou ook flippen als een gast naast me ineens gaat juichen als az scoort hoor, opdonderen uit ons vakquote:
Deze ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef oshiro het volgende:
Ik zoek een speciale grafische kaart, een NVidia-kaart met een HDMI-aansluiting op het PCB...
Kan nergens een mooie vinden... liefst 8600GT, 8500GT of 7600GT
Ik vind het een beetje simpelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Zo is het gewoon, je weet dat er gasten bij zitten die dan helemaal flippen, ik zou ook flippen als een gast naast me ineens gaat juichen als az scoort hoor, opdonderen uit ons vak![]()
Nah maar het is toch zo dat als je met 12.000 Ajacieden daar je club zit te steunen en ineens az scoort en iemand naast je gaat juichen dan flip ik hem hoor, ik flipte hem al van de goal zelf dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpelAls iemand je een kankerlijer noemt, ram je hem dan ook in elkaar
Het waren den bosch supporters en het ging om een Den Bosch ketting?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Die az gasten vragen er natuurlijk wel om als je tussen 12.000 Ajacieden staat te juichen![]()
![]()
Mja, is wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Nah maar het is toch zo dat als je met 12.000 Ajacieden daar je club zit te steunen en ineens az scoort en iemand naast je gaat juichen dan flip ik hem hoor, ik flipte hem al van de goal zelf dus![]()
Uhm, jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpelAls iemand je een kankerlijer noemt, ram je hem dan ook in elkaar
Mja de ene zegt dat het Den Bosch stewards waren en de andere zeggen azers iig gingen ze juichen na die goalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het waren den bosch supporters en het ging om een Den Bosch ketting?![]()
zomgquote:
Mja die staat nog wel in de pricewatch maar is nergens meer te krijgenquote:
Meen je toch niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef VlaDje het volgende:
Ik weet niet hoe dat daar in het wilde westen zit hoor,
Maar als je mij kankerlijer noemt zonder reden dan solliciteer je naar vloeibaar voedsel....
Dan nog, blijf dan lekker van ze af,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Mja de ene zegt dat het Den Bosch stewards waren en de andere zeggen azers iig gingen ze juichen na die goal![]()
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meen je toch niet he
Kort lontje enzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..
dan vraag ik het of ze het nog 1x herhalen,
hebben ze het lef?
dan ben ik er heel simpel in![]()
Mafkeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, ik kan veel hebben, alleen onbekenden moeten niet bij me komen facken..
dan vraag ik het of ze het nog 1x herhalen,
hebben ze het lef?
dan ben ik er heel simpel in![]()
haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi.
ik ben mijn smileys kwijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |