Geen idee, vraag haarquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Met zon kruis in dr naam.
M'n latijns lerares is maandag overleden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is die gothic?
Dan moet je erquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
M'n latijns lerares is maandag overleden.
![]()
Ah, okéquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
M'n latijns lerares is maandag overleden.
![]()
Ohquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was de enige lerares die ik aardig vond.
Ik vroeg jou niks :wquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, vraag haar
Moet je mij niet vragen
Jaaaaaquote:
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELULquote:
BB FTW Biatchquote:
Zo, gevalletje frustratiequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELUL
HET IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL JIJ KOMT HIER EN HET IS GELIJK FOCKING TERROR HIER
Voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ HATEN DAN BOKKELUL
HET IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL JIJ KOMT HIER EN HET IS GELIJK FOCKING TERROR HIER
Ten eerste is het F5 en ten tweede capste ik nietquote:
Je schat me echt te laag in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ten eerste is het F5 en ten tweede capste ik niet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Mark!!!
Dat wordt niet zwemmen in Beusichem binnenkort, het weer zo te zien.
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken![]()
Schakel FTW.
Dus.
Je deed toch BBquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Je schat me echt te laag in.
IK HEB CAPSAANVAL.
Zo. Ik doe nog net geen kader hoor.
quote:dying whores cancerstove
Iphoquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.
Dus als jij focking terror wilt moet je doorgaan!![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk ik zal het kort houden: Wie fok! met mstr fokt! met mij.
Dus als jij focking terror wilt moet je doorgaan!![]()
Ja maar ik woon in Wijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Ik reed pas achter een busje uit Cothen.
Ik denk huhCothen
, ohjah
.
Picsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]Nee ik zit op het ROC en ik studeer mode omdat het mijn droom is om modeontwerpster te worden!
Fototoestel recht voor je houden en op de grote knop drukkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met het fototoestel omgaan omdat ik de handleiding niet kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |