Kan ook heel niet, maar het is maar van welke stookwaarden van je aardgas je uit gaatquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die van de ketel had ik niet gezien.
107% is best wel heel hoog.
nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom, dat is best een goed boekStaat vol met fouten, maar dat staan ze allemaal
Daar staan tenminste wel samenvattingen in
Maar dan kan het toch niet boven de 100%?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kan ook heel niet, maar het is maar van welke stookwaarden van je aardgas je uit gaat.
Chocolade chip koekje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef nijnja het volgende:
wat voorn koekje?
Kak, daar kom ik zomers ook altijdquote:
Dat heet geen oecologie volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja.
Iets over assimilatie en dissimilatie.![]()
Hulp mod.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Kijk Lis, zo moet dat nou.
Het staat boven de stencils.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kak, daar kom ik zomers ook altijd
[..]
Dat heet geen oecologie volgens mij
quote:
Nee, zeikbuiquote:
Ik geloof er geen kont van dat dat zo heetquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het staat boven de stencils.
En op de 1e pagina staat wat over organische en anorganische stoffen.
En as- en dissimilatie.
Ach, ik kan je hebben.quote:
Nee ben misselijkquote:
Hahaquote:
Als je uitgaat van de bovenste stookwaarde niet. Maar als je aardgas alleen verbrandt en alle warmte daaruit haalt, kun je zeggen dat je 100% rendement hebt. Als je vervolgens nog alle stoom in de verbrandingsgassen laat condenseren, dan kun je er nòg meer warmte uithalen. Bij condensatie van water komt namelijk warmte vrij. Dan haal je dus rendementen die hoger liggen dan 100%, als je enkel van de verbrandingswaarde van het gas uit gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar dan kan het toch niet boven de 100%?
Juist, dan ben ik benieuwd dat oecologie, want volgens mij is dat een onzinbegripquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh.
Boven de stencils staat:
stofwisseling en oecologie.
Dat verklaart het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |